• Lid sinds 7 mei 2013

De Boerderij

De Boerderij

Strandpaviljoen Ballum

Ballum

Karel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Zondag 30 juli hier gegeten met 5 personen. Waren hier om 16.30. Van tevoren werd er gemeld dat we om 17.00 Konden dineren. De kok had pauze. Geen probleem. 17.10 Was ons eten al klaar…
    In 10 minuten stonden er 4 kipsate menu’s en een stoofpotje op tafel. Vers bereid kost even tijd! Overduidelijk te proeven dat deze kipsate zo met de satesaus in de magnetron was opgewarmd. Idem dito met het stoofpotje. Wij komen hier niet weer. Bediening (jong grut) onervaren en bot. Jammer…

2. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Met 5 personen gegeten van de lunchkaart. Porties precies goed en je kon altijd bijbestellen. Het eten was prima! Bediening, vooral de dames verstaan hun vak en waren supervriendelijk! Even een kort praatje maken doet veel. Ondanks dat het die dag bloedheet was.

3. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Ballum

Wat een dure tent! Jammer... maak de prijzen iets goedkoper en de mensen bestellen dan ook een keer iets extra’s i.p.v alleen maar drinken, genieten van het mooie uitzicht en snel weer wegwezen om een lekkere bitterbal maar ergens anders te gaan nuttigen. €8 voor een portie van 8 stuks is wel heel duur! Bediening ook niet vriendelijk. Nog geen tot ziens kon er vanaf. Verder is het wel een nette zaak met een prachtig uitzicht.

2,6
  4. Karel's profielfoto
    Karel heeft gereageerd op een recensie van ZandZeeBar

Dag Sander,

Dat jullie dit beleid hanteren is prima! Maar de manier waarop het gebracht werd schoot ons in het verkeerde keelgat! Ook medegasten naast ons vonden de manier waarop belachelijk; Ga niet roepen achter de bar wat half niet te verstaan was.

5. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor ZandZeeBar

Karel

Na een mooie fietstocht wilden wij even heerlijk relax genieten op dit voor ons onbekend strandpaviljoen. Helaas was het buiten vol, dus aangeschoven aan een tafel binnen. Mijn partner wilde net wat foto's laten zien op zijn mobiele telefoon, toen er iemand vanachter de bar riep; hebt u het bordje niet gezien bij de ingang? Géén telefoons!! Wij wisten niet wat we hoorden! Ook geen uitleg waarom niet! Gasten naast ons zeiden ook; dat kan toch ook anders gezegd worden. Ons hele relax gevoel was weg, alleen iets gedronken, maar hapje eten hebben we maar overgeslagen. Wisten niet hoe snel we hier weer weg moesten komen.

Wat een vreselijke strandtent! Komen hier nooit weer!!

6. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Flamingo's Plaza

Eten en de bediening was prima! Maar te lawaaiig en weinig sfeervol. Veel grote groepen waardoor ik mij in een grote vreetschuur waande. Je moet er van houden.

7. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Dennenoord

Ik snap de goede recencies niet? Hebben hier nu 2x keer gegeten, maar de laatste keer toch weer spijt gehad. Mixed grill mag je toch een behoorlijke bord met vlees verwachten voor de prijs die ze ervoor vragen. Specifiek gevraagd om geen lamsvlees erbij te doen. Toch gekregen. Porties zijn minimaal. Een veredelde snackbar naar naar onze mening. Eigenaars lopen er ook onverzorgd bij. Bediening was wel prima door een jonge dame. Nee, voor ons géén volgende keer. Prijs/kwaliteit komt niet overeen.

8. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor La Luna
    Pizzeria Emmen

Karel

Goede pizza's. Alleen de eigenaar is totaal niet gastvrij en klantonvriendelijk. Wij zien er altijd tegenaan om de pizza's af te halen. Gaat tegen zijn personeel tekeer, en omdat het een open keuken betreft, krijg je alles mee. En tot ziens of eet smakkelijk bij het afrekenen kan er niet eens altijd vanaf. Jammer.