Nieuwste foto's in Paasloo

1. Elise Duiker's profielfoto
    Elise Duiker heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof

Elise Duiker

Prachtige omgeving!
    Daar is het helaas dan ook wel mee gezegd. Via de website www.hightea.nl waren wij hier terecht gekomen. De site heeft het over 3 gangen:
    1. Zoetigheden: de oa chocolade lekkernijen en lekkernijen van “onze pattisserie uit Ossenzijl” hebben wij niet gezien. We kunnen zeggen dat we een heleboel fabrieksmatige onzin hebben gezien, hier kwam zeker geen patissier aan te pas en anders moet je je schamen.
    2. Sandwiches en scones: we kregen een heel zielig schaaltje sandwiches, die er duidelijk al even lagen. Brood leek bijna getoast aan één kant zo droog. (Deze hebben we teruggestuurd) De scones hebben we nooit gekregen, bijzonder was wel dat we de jam bij de vorige ronde kregen.. (Waar moesten we dit op doen jongens, de brownie/(droge) mini macarons/het (diepvries) soesje?)
    3. Hetzelfde zielige schaaltje met 10 mini quiches van dezelfde fabrieksmatige kwaliteit en allemaal dezelfde smaak. Ik kan je vertellen dat je het na 1 gort droge mini quiche dan wel hebt gezien. (Dit hebben we laten staan)

Wij mochten afrekenen: 59 euro
    Onee ze wisten niets van 23,50 p.p.

Schaam je diep.

Bedankt voor de mooie omgeving, met een zwart randje.

1,7
  2. Maarten hofstra's profielfoto
    Maarten hofstra heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof

Maarten hofstra

Vandaag op 5-03-2023 een verzorgde lunch gehad. Wij hebben het werkelijk nog nooit zo slecht gehad! Het is te veel om op te noemen. Bediening, service en eten werkelijk niks is goed. Als eigenaar mag je goed gaan nadenken over de toekomst van je bedrijf. Het is zo’n mooie locatie maar dat zal op deze manier niet lang blijven bestaan.

1,3
  3. Fam Klok's profielfoto
    Fam Klok heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

Tweede kerstdag kerstbuffet gehad. Wat was het buffet slecht. Het eten was waterig, smaakloos, niet warm en erg standaard. Per persoon wel 42,50 euro exclusief drinken. Ook waren de bakken vaak leeg tijdens het buffet. Tiramisu was al snel op. Leidinggevende zag er ook niet echt representatief uit, kapotte broek en dat met Kerst. Personeel deed hun best maar waren erg jong en onervaren. Al met al een domper. Jammer. Wij komen hier niet weer.

2,6
  4. Elisabeth's profielfoto
    Elisabeth heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

We gingen bij 't Binnenhof eten met een bon van Gift For You. Op de bon stond duidelijk dat we een 4-gangenmenu + drankje zouden krijgen, maar het personeel zei dat we een korting op de bon zouden krijgen. Vooraf kregen we soep met brood. De soep was prima, maar zou ook zo uit blik of pak kunnen komen. Het brood was erg hard. Het hoofdgerecht was een echte blamage. Ik vroeg de gewokte kip met voorjaarsgroenten en kreeg een enorme hoop kip, die de structuur had van gekookte kip, met een handje taugé erbovenop. Mijn vriend had de lamscurry. Hij kreeg een kommetje soeperige drab met stukjes lamsvlees, maar de groenten uit de omschrijving waren er niet in terug te vinden. Er werd geen rijst bij geserveerd, dus hij moest het zo oplepelen.
    Omdat onze baby moe werd, moesten we weg en hebben we het niet tegen de bediening gezegd (die overigens heel aardig was), maar het eten was het geld, dat we moesten bijbetalen ondanks de bon, echt niet waard!
    Jammer, want de locatie, de kaart én de bediening zijn top, maar het eten smaakt naar kant-en-klaar magnetronvoedsel, wat het waarschijnlijk ook is.

3,2
  5. w.verschuren's profielfoto
    w.verschuren heeft gereageerd op een recensie van 't Binnenhof
    w.verschuren
    Van restaurant

Beste Marthe,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw mening met ons te delen. Jammer dat u dat 's avonds niet direct bij ons heeft gemeld, dan hadden we adequaat kunnen reageren. Uw opmerking is voor ons lastig na te gaan, omdat wij geen zeebaars op onze kaart hebben staan.

6. Marthe's profielfoto
    Marthe heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

Prijs-kwaliteit van het eten is volstrekt onvoldoende. De zeebaars van bijna 30€ euro was zo ver door gebakken dat hij bijna van rubber was. Evenals de zalm.
    De kinderen daarentegen hebben genoten, friet, kroketten en speeltuin waren top.
    Ook bediening was zeer aardig en vlot.
    Maar de beetje eetliefhebber moet hier niet zijn.

3,2
  7. Smit's profielfoto
    Smit heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof

Slechte onvriendelijke bediening.
    Groenten waren doorgekookt, snitzel gefrituurd en smaakten naar frikandel.

8. nimberg's profielfoto
    nimberg heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

Veertien dagen geleden gegeten met een gift for you bon, wat een ongezellig gebeuren, we zaten in de kale serre met vieze paarse gordijnen.
    Beide een 3-gangen menu-tje het enige wat smaakte was de kleine carpaccio vooraf, de zg black-angus biefstuk was grauw en taai en echt niet medium. De gratin was zo hard dat ie niet te eten was dit gemeld maar werd niets mee gedaan. Het dessert was een kant en klaar ijsje in vorm van een chocoladezoen en totaal niet smakelijk.
    Bovendien was het woensdagmiddag en wisten wij veel een herrie vanwege kinderpartijtjes. Al met al weggegooid geld!
    Meisje wat ons bediende was fris en aardig!
    Zeker geen aanrader! Hadden beter voor de 15 euro toebetalen elders een lekkere salade kunnen eten.

1,6
  9. Alfred van Putte's profielfoto
    Alfred van Putte heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof

Alfred van Putte

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

10. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Eikenhof

Aanbevolen door plaatselijke bed & breakfast. Snelle, vriendelijke bediening en heerlijk eten. We konden lekker buiten zitten, mooi in de buurt van de indoor speelplaats, ideaal met kinderen ;)
    Aanbod veelzijdig! We komen zeker nog een keer!!

11. Restaurant De Eikenhof heeft een nieuwe foto
  16. Restaurant De Eikenhof heeft een nieuwe foto
  17. Monique Groot's profielfoto
    Monique Groot heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

Een cursus bedienen zou hier op zijn plaats zijn. Volle tafels worden niet afgeruimd. Gasten die na drie keer vragen maar zelf binnen de kaart gaan halen. Wijn voor bij het eten werd vergeten. Mopperende baas omdat naar zijn idee gasten in de weg zitten. Rokende koks buiten en lauw eten. Kortom geen topper