Nieuwste foto's in Overveen

Laatste updates in Overveen

1. Gina's profielfoto
    Gina heeft een recensie geschreven voor Kraantje Lek

Het eten was heel goed. Mij viel wel op dat het erg gedateerd is en vies. Personeel is vriendelijk wel jong en onervaren. Drank kan wel iets goedkoper voor een speciaal biertje betaal je 7 euro dat betaal je nergens.

5,5
  2. Linda Halfman's profielfoto
    Linda Halfman heeft een recensie geschreven voor Klein Centraal

Linda Halfman

Altijd heerlijk eten en genieten. Fijne sfeer en goed personeel.

3. Heemstede's profielfoto
    Heemstede heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Overveen

Heemstede

Top bediening, niet te druk

• Eindcijfer 9,8
  4. Strijards's profielfoto
    Strijards heeft een recensie geschreven voor Loetje

Strijards

De biefstuk was weer ouderwets lekker en we zaten gezellig. Bediening heel vriendelijk. Jammer dat er altijd zo'n herrie is. Net een kippenhok.

5. Batteram's profielfoto
    Batteram heeft een recensie geschreven voor Kraantje Lek

Batteram

We waren er voor de lunch met 4 personen. Ontvangst was heel vriendelijk. We zaten lekker in de zon en de koffie was prima. We bestelde de proeverij voor 4 personen. Krijg je een plank van 15*25cm waar alles op zit, vlees en vis op 1 plank alles dicht naast elkaar. Behalve de kommetjes soep want dat paste er niet op. Brood… moesten we om vragen. Dat je met 4 personen moet eten van 1 plank waarop gerechten liggen die niet eens op het menu staan is echt niet oke… werd ook niet aan ons verteld waarom.
    Op de zalm zat een ruime klodder koude roomkaas… carpaccio. Gewoon rookvlees… En daar ook nog bijna €20 pp voor moet betalen is schandalig. Jammer en echt veel spijt dat we niet alerter. Gereageerd hebben, daarom deze recensie.

6. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen San Blas

Mooie plek, leuke inrichting, maar onvriendelijk personeel. Wij voelden ons niet welkom.
    Mijn vriend had een lekkere saté, mijn gerecht (runder stoof) was smakeloos en waterig. Prijzen te hoog.
    Niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Borski

De smaken van het eten waren meer dan prima. Volgens de mevrouw in de bediening was het geen share dining concept. We konden echter niet bedenken hoe je uit de gerechten op de kaart een volledige maaltijd voor je zelf kon bestellen door bijvoorbeeld een voor en hoofdgerecht te kiezen. Dus kozen we voor 4 gerechtjes de 1e gang en 3 voor de 2e gang. En vroegen we er een bordje bij zodat we dingen konden delen. Voor de prijs vonden we we gerechtjes erg klein. Ook de bordjes waarvan gegeten moest worden (en zelfs het bestek) waren minuscuul. Verder moesten we alles met eigen bestek opscheppen. De spagetti met rivierkreeftjes (grote portie besteld) was aan de kleine kant en resulteerde in een lepel (als we er een lepel bij hadden gekregen)pasta met saus per persoon (waren met drie).
    De bediening was alleraardigst en de ambiance zeker goed!

3,2
  8. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Klein Centraal

Wat een gezellig en leuk restaurant. Heerlijk eten. We zijn hier al een paar keer geweest en elke keer Heerlijk gegeten. Een aanrader

9. Dorien van Raaij's profielfoto
    Dorien van Raaij heeft een recensie geschreven voor Kraantje Lek

Dorien van Raaij

Wat een teleurstellende ervaring was het bezoek aan kraantje lek. De omgeving was er vies. Het was koud en de muziek stond veel te hard. Voor de borrelhapjes met wat drinken (thee, fris, enkele biertjes) waren we voor 7 personen €190 euro kwijt.
    De locatie is meer dan fantastisch, maar de horecagelegenheid was ver onder de maat. Een aanfluiting voor de horeca!

10. Paviljoen het Witte Huis's profielfoto
    Paviljoen het Witte Huis heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen het Witte Huis

Beste Greet,

Wat jammer om te horen dat het niet geheel naar wens was. We nemen uw feedback mee en hopen u toch nog eens te mogen ontvangen en hopen op een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,
    Paviljoen Het Witte Huis

11. Greet's profielfoto
    Greet heeft een recensie geschreven voor Paviljoen het Witte Huis

De ontvangst was niet echt vriendelijk, heel koel. Mijn zalm was erg gewoon, niet gekruid, zonder groenten. Veel te duur voor wat ik kreeg!
    Weinig gezellige taverne met luide en vervelend scherpe muziek (oude muziekinstallatie?)

2,8
  12. J de Breij's profielfoto
    J de Breij heeft een recensie geschreven voor Parnassia aan Zee

J de Breij

Afgelopen week weer eens een bezoek aan dit prachtig restaurant gebracht. Het zou verbouwd zijn en weer jaren zo mee kunnen. Vreselijk, je komt binnen in een leeg hok, binnen staat een jeep, je zit op ouwe schoolstoelen. Een rommeltje zonder enige sfeer.

Koffie besteld, er waren weinig gasten. Duurde lang voor deze koffie werd gebracht. Personeel stond te lanterfanten. De koffie was echt lauw. Jammer en dat terwijl het buiten de hele tijd regende, ik had echt zin in een warme koffie, maar helaas dat is bij deze tent echt wel te veel gevraagd. 😭

13. M.B.V. Jansen's profielfoto
    M.B.V. Jansen heeft een recensie geschreven voor Loetje

M.B.V. Jansen

Eten goed, nogal rumoerig in de zaak, prijzen aanmerkelijk gestegen sinds vorig jaar, verder is eten goed en personeel plezierig en ijverig.

14. Ina's profielfoto
    Ina heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen San Blas

Hier geluncht karige lunch overal in elk restaurant krijg je twee kroketten met brood hier voor de prijs van twee een kroket en ook de rest van de lunch was karig veel geld en daarna nog honger, je zit ik de kou en dan zo weining eten.

1,8
  15. Paviljoen het Witte Huis's profielfoto

Hallo Sandra,

Wij vonden het fijn om jullie als gast te mogen ontvangen, een gezellige groep, en wat fijn dat het zo naar wens was allemaal.
    Dank je wel voor het delen en heel graag tot een volgende keer.

Paviljoen Het Witte Huis

16. Sandra Diependaal's profielfoto
    Sandra Diependaal heeft een recensie geschreven voor Paviljoen het Witte Huis

Met onze sportclub het driegangen diner gegeten. We konden echt kiezen uit de hele kaart voor maar 25 euro! Vooraf een top carpaccio. Als hoofdgerecht een crispy chicken bun. En als toetje een lekkere koffie met baileys. Topavond gehad. O ja en de rosé is ook heerlijk.

17. Hardy's profielfoto
    Hardy heeft een recensie geschreven voor Klein Centraal

Carpaccio was heerlijk, spare ribs goed gemarineerd en fantastisch klaargemaakt en de pasta met gamba’s was ook top. Blijft na al die jaren nog steeds GOED👍👏

18. J.L.Krop's profielfoto
    J.L.Krop heeft een recensie geschreven voor Klein Centraal

Vooraf gereserveerd, maar waren iets te vroeg. Was geen probleem, konden een biertje aan de bar drinken. Tafeltje was hierna vrij snel beschikbaar. Vlotte en vriendelijke bediening, hoewel de serveerster iets onhandig omging met het soepbord, waardoor er iets over de rand ging. Zowel de uien- als de kreeftensoep waren heerlijk. Ook de hoofdgerechten (Pasta met gamba's en de Tournedos France) waren zeer smakelijk. Prima rode huiswijn.
    Zowel de eerste keer, dat wij hier waren met een groep als deze keer lekker en gezellig gegeten.

19. Paviljoen het Witte Huis's profielfoto

Hoi Yvo,

Dank voor je mooie recensie. De spoelkeuken ziet je ook graag weer komen ;)

Tot kijk!

20. Paviljoen het Witte Huis's profielfoto

Hoi Marjan,

Wat fijn dat alles zo naar wens was en ja de Belgische is heerlijk!

Graag tot ziens!