Nieuwste foto's in Middelstum

Laatste updates in Middelstum

1. Ina Brookman's profielfoto
    Ina Brookman heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Ina Brookman

Het eten was perfect qua smaak, opmaak en textuur.
    Geweldige sfeer en service.
    We komen gauw weer met een grotere groep.

2. Esther poel's profielfoto
    Esther poel heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Esther poel

Super! Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

3. Fred Schone's profielfoto
    Fred Schone heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Fred Schone

Op 2 oktober samen met vrouw en kinderen genoten van de culinaire hoogstandjes.
    Dit was ons tweede maall in de Herberg en ook nu weer een genot voor de smaakpupillen.
    Alle gerechten zijn van zeer hoge kwaliteit. De gekozen ingredienten per gerecht passen perfect bij elkaar en getuigen van een hoge kookkunst. Je smaakpupillen weten niet wat ze als eerste moeten proeven.
    Bedankt voor deze zeer heerlijke en gezellige avond.
    Ook de bediening was weer top.

Fred Schone, Ten Boer

4. Herberg in de Valk's profielfoto
    Herberg in de Valk heeft gereageerd op een recensie van Herberg in de Valk

Dank u wel! Fijn om te horen dat u een leuke avond heeft gehad en ons concept kunt waarderen! Graag tot ziens!

5. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Wil je echt een leuke avond uit en van eten een echte belevenis maken, ga dan naar Herberg in de Valk in Middelstum.

Wat een creativiteit , bijzonder lekkere gerechten, fijne bediening.

6. Kees Vast's profielfoto
    Kees Vast heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Kees Vast

Verrassend en heerlijk gegeten in een prettige omgeving.

7. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Per toeval kwamen we hier terecht voor de lunch. Wat een verrassing!
    Erg mooie authentieke entourage en een hartelijk ontvangst. Kleine kaart maar alles vers bereid en zelf gemaakt. Heerlijke mosterdsoep en een lekkere kaas op de Croque Madame. Het broodje runderburger was perfect van smaak. Hier wordt het Eten met liefde bereid. Wij komen zeker een keer terug want we zijn nieuwsgierig geworden naar het diner. En 3 gangen menu voor 29.95 is een prima prijs zeker voor dit kwaliteit eten. Een aanrader!

8. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Bistro in de Valk

Martijn

Fantastische locatie en een geweldige sfeer! Groots gegeten voor een kleine prijs. Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen.

9. Inne's profielfoto
    Inne heeft een recensie geschreven voor Bistro in de Valk

Wij moesten afgelopen weekend in de buurt van Middelstum zijn en hadden min of meer op de gok bij De Valk gereserveerd. Wij zijn zeker niet teleur gesteld en hebben zalig gegeten voor een meer dan schappelijke prijs. Het is jammer dat wij zo ver weg wonen, anders zouden wij zeker regelmatig aanschuiven.

10. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft Bistro in de Valk toegevoegd als favoriet restaurant

Bistro in de Valk eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Eetcafé
    Burchtstraat 12 Middelstum
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. s'Jacqueline en Henk's profielfoto
    s'Jacqueline en Henk heeft een recensie geschreven voor Bistro in de Valk

s'Jacqueline en Henk

Gezellige sfeervolle omgeving waar het eten goed is. Een prima varkenshaas en op de huid gebakken zeebaars. Vriendelijk personeel, een jonge kok die de uitdaging aan gaat!

12. Cha's profielfoto
    Cha heeft een recensie geschreven voor Bistro in de Valk

Gisterenavond heerlijk gegeten bij; In de Valk te Middelstum. Een goed 3-gangen keuze menu met een brede keuzemogelijkheid. Daardoor voor ieder wat wils. De sfeer was er "landelijk gezellig" te noemen. Een mooi oud pandje, met een huiselijke sfeer. De bediening was vriendelijk en attent en vertelde dat het terras in de zomer vooral ook een aanrader is! Hier komen wij zeker eens voor terug!

13. Henk en Alice's profielfoto
    Henk en Alice heeft een recensie geschreven voor Bistro in de Valk

Henk en Alice

Vanavond heerlijk gegeten in De valk. De kaart is niet erg uitgebreid maar er is voldoende keus en voor elk wat wils. De soep werd erg leuk geserveerd en was echt heerlijk! Je proeft dat er met verse producten wórdt gewerkt. De bediening was goed: snel, vriendelijk en oplettend. De prijs vonden wij erg aantrekkelijk, zeker omdat de kwaliteit van het eten erg goed was. Zeker een aanrader!

14. Andy's profielfoto
    Andy heeft een recensie geschreven voor You Hao
    Chinees-Indisch Middelstum

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs en de kwaliteit is elke keer weer subliem en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

15. Blauwe ogen's profielfoto
    Blauwe ogen heeft een recensie geschreven voor You Hao
    Chinees-Indisch Middelstum

Blauwe ogen

Met de hele familie gegeten. Duur en niet lekker.
    Drinken was niet koud. En huilende kinderen van de eigenaar over de vloer.

1,3
  16. Elise's profielfoto
    Elise heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Oh, wat hebben we weer zalig gegeten gisteravond! Het was pure verwennerij! Een eigen interpretatie van een sushi opende ons vijf-gangenmenu. Helemaal super! Daarna vielen we van de ene verrassing in de andere met oa coquille, twee zalige bereidingen van varken en als hoofdgerecht eend. De wijnen waren er weer super bij gekozen. We hebben genoten van zowel het eten als de geweldige sfeer die het personeel weet te creëren.
    Wij voelen ons hier helemaal thuis!

17. herman 's profielfoto
    herman heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Als er één restaurant is waar ik iedere keer met plezier terug kom dan is het wel dit restaurant. Het is én lekker eten, én een prachtig restaurant, én een hele gastvrije bediening met verstand van zaken.

Top.

18. henk mulder's profielfoto
    henk mulder heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Wat een droom van een restaurant. Aantal jaren geleden waren wij al eens geweest, maar deze keer overtrof het al onze verwachtingen. Een 6 gangen menu met wijn arrangement waarbij alles klopte. Het brood wordt zelfs huisgemaakt en bij de koffie huisgemaakt bonbons. Wat wil een mens nog meer.

19. Dina Post's profielfoto
    Dina Post heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Onlangs hebben wij, een oud-collega en partner, heerlijk gegeten bij Herberg in de Valk.

Het eten ( ik ben bv. vegetarisch ) was met zorg bereid en erg verrassend; de wijn had een vriendelijke prijs.

De bediening wat zeer gastvrij en vriendelijk, de kok is heel erg goed en werkt met pure producten, seizoensgebonden!

Kortom, het was heerlijk en daar waren we het alle 4 over eens!

We komen snel weer terug, succes en tot ziens!

20. rob en gerda's profielfoto
    rob en gerda heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Sinds het vertrek van de vorige uitbaters enkele jaren geleden is er ogenschijnlijk weinig veranderd. De inrichting is nog dezelfde en past perfect bij het historische en monumentale pand. Het restaurant ademt de tijden van weleer: sober, degelijk maar sfeervol.
    We hadden verwacht net als vroeger te worden verrast met gewaagde maar met smaak bereide gerechten. Het enige dat ons verraste waren de karige porties die werden opgediend. Beslist geen stevige maaltijd. Wel stevig was de prijs van een glaasje wijn (zes euro). Bovendien waren twee van de drie gerechten van de kaart niet aanwezig. Kennelijk moest dit worden goedgemaakt met de geveinsde vriendelijke manier waarmee we werden bediend.
    We voelden ons niet echt op ons gemak. De vrouw des huizes moet dat hebben gemerkt. Na de gepeperde rekening te hebben voldaan kon er bij vertrek geen gedagje meer van af, we waren gewoon lucht.
    Kortom heel knullig en onprofessioneel wat je bij deze zaak niet zou mogen verwachten. Deze herberg heeft pretenties die ze zelfs niet weet waar te maken. Hooguit de allure van een gemiddelde dorpseetzaak, jammer!.

3,2