Nieuwste foto's in Lettele

Laatste updates in Lettele

1. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

Afgelopen zondag hier gegeten en gedronken en we waren heel vroeg en op de vraag of ze open waren werd bevestigd maar beter was geweest om te zeggen dat ze gesloten zouden zijn want dan had ik ook geen recentie geschreven.
    We kwamen met zijn 3en en uiteraard was er nog geen buffet dus van de kaart gegeten maar we bestelde 3× spa rood… misschien was het spa rood maar de koolzuur was vertrokken… 2 bestelden een wat uitgebreidere nasi en bami en ik zelf een bami rames.
    De saus en de ingredienten leken wel als een kwakkie op de bami en nasi gegooid. Normaal wordt zoiets apart in een rechautje opgediend… en eigenlijk van opdienen was geen sprake want het werd gewoon voorlangs bediend… de bami rames met 10 pinda`s was wel redelijk maar niet meer dan dat.
    Omdat het voor de ene persoon wat veel was hebben we gevraagd naar een plastic bakje om het mee te nemen… normaal zou je denken ik haal het bord op en doe het in de keuken netjes in een bakje maar nee we zijn ook vertrokken zondr dat de tafel was afgeruimd… blijkbaar hadden ze geen zin… moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt… geef geen cijfer voor de sfeer omdat er geen sfeer was en we zaten ook alleen… dus geef het zowel een 2 als een 10 maar ze hebben niet het voordeel van de twijfel. Hier dus echt nooit weer eten.

2. Fam. Sluis's profielfoto
    Fam. Sluis heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Fam. Sluis

Het hele restaurant zowel binnen en buiten zit vol met vliegen! Vliegen die overal opgaan zitten incl op je eten. Wij zijn zowel binnen als buiten gaan zitten. Dit zow tijdens als na het eten aangegeven bij personeel. Uiteindelijk de pannenkoeken niet opgegeten. Toen wij dit aangaven bij het personeel heeft mw de eigenaar gebeld, deze gaf aan dat ze niks konden doen voor ons. Ook de vliegen plaag is bekend bij de eigenaar maar daar hielp niks tegen?
    Helaas hierdoor een slechte ervaring. Verder behoorlijk hoge prijzen en te weinig personeel zonder sturing.

4,9
  3. Ann's profielfoto
    Ann heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Erg lekker gegeten, service was top, leuk ingericht.

4. Henk-Jan's profielfoto
    Henk-Jan heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Heerlijk gegeten met de kinderen. Fijne sfeer, prima pannenkoeken, goede service, leuke speeltuin, aan aanrader!

5. Greet's profielfoto
    Greet heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Heerlijk gegeten met de familie, lekkere pannenkoeken en echt ouderwets gezellig!

6. Tineke van Brakel's profielfoto
    Tineke van Brakel heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Tineke van Brakel

We hebben gezellig gegeten, de bediening was prima.
    Voor mijn jarige tante, die haar 94e verjaardag vierde werd er zelfs aan tafel vuurwerk afgestoken. Onze dank daarvoor!

7. TIneke van Brakel's profielfoto
    TIneke van Brakel heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

TIneke van Brakel

Op dinsdag 8 mei wilde ik voor vrijdag 11 mei reserveren voor 3 personen om 17.30 uur. Dit bleek niet mogelijk. Alleen voor groepen vanaf 8 personen was dit mogelijk. Als vaste gast zal ik geen bezoek meer brengen aan dit pannenkoekenrestaurant. Deze onvriendelijke behandeling had ik niet verwacht. Ik zal mijn familie en vrienden niet meer aanraden om dit restaurant te bezoeken.
    Misschien is het een tip om iemand die klantvriendelijk is de telefoon in het vervolg te laten beantwoorden.

8. C Reuvers's profielfoto
    C Reuvers heeft een recensie geschreven voor China

C Reuvers

Het eten was super lekker.
    We hadden all in buffet.
    Het enige minpuntje vond ik dat de, sushi een beetje eenzijdig was, veel van hetzelfde.
    Werd ook niet vernieuwd.

9. MN's profielfoto
    MN heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Het eten was prima maar ik vind dat de bediening wel een cursus omgang met de klant kan gebruiken.
    Ik vroeg aan het meisje van de bediening of ze de kopjes en het broodplankje af kon ruimen maar dat kon ze niet want ze had geen dienblad bij haar. Ze zei dat zal ik zo wel even doen.
    Toen we ijs wilden bestellen, stonden de kopjes enz. Nog steeds op de tafel.
    Ik heb ze zelf maar naar de balie gebracht. Daar reageerde ze nogal vervelend op.
    Er was geen gezag aanwezig.
    We zaten behoorlijk in de tocht, als er iemand binnen kwam of het pand verliet.
    We waren met 8 personen.

10. G.W.Veldhuis's profielfoto
    G.W.Veldhuis heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

G.W.Veldhuis

Vanavond met ons kleinkind pannenkoeken gegeten. Wat een afknapper nog nooit een slechtere pannenkoek gegeten vet taai en niet gaar. En de ham moet je met een vergrootglas zoeken. Bij het afrekenen gemeld maar ze konden er nu niets meer mee. Zouden het aan de keuken doorgeven. Of ik het de volgende keer aan tafel wilde melden, maar dat gaat niet weer gebeuren, zonde van het geld dat was eens maar nooit weer.

11. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Vandaag met mijn vriendin en de kleine gegeten. Voorafgaand heeft de kleine zich kostelijk vermaakt in de speeltuin. Bediening was vriendelijk, maar erg jong en onervaren. Heb ze na het brengen van de bestelling niet meer gezien, voor een extra rondje drinken of een toetje. Dit kan ook met de onderbezetting te maken hebben, het was best druk binnen. Wij zaten buiten, met nog een paar andere gasten. We hebben alle drie een pannenkoek besteld, ik had een Grande Rio, die ik met pijn en moeite voor de helft heb weggekregen. Ik bak de eerste pannenkoek zelfs nog beter! En ik ben nou niet bepaald Jamie Oliver. Ik sta er echt versteld van, het was een hele dunne, droge pannenkoek, met bijna geen beleg, het was met name hard gebakken kaas. Echt waardeloos, thuis een pizza in de oven gedaan. Prima plek om even wat te drinken en te spelen met de kids, maar wij gaan er nooit meer heen voor een pannenkoek!

3,9
  12. Erna's profielfoto
    Erna heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Samen met mijn pa na een middagje museum een hapje gegeten in het Pannenkoekhuis Lettele. Hele vriendelijke meisjes, reuze snel geholpen, lekkere soep, superlekkere pannenkoeken en een heerlijke ijscoupe toe.
    Een aanrader!

13. Diny Lindeboom's profielfoto
    Diny Lindeboom heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Diny Lindeboom

Komen al jaren heerlijke pannenkoeken eten bij Pannekoekhuis Lettele, tot afgelopen dinsdag. Pannenkoek was veel te dik en niet gaar. Wat een afknapper! Dit was dus absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

14. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Hele goede ervaringen in zowel Borne als Schaarsbergen bij pannenkoekenrestaurants van dezelfde keten. Dus we dachten dat dit restaurant dezelfde kwaliteit zou bieden. Helaas. Te weinig personeel. Fristi en chocomelk in een glaasje(zou het de originele zijn?)

We denken dat de pannenkoeken niet vers gebakken waren maar opgewarmd. Droge niet lekker verse pannenkoeken.

Nee geen aanrader.

3,2
  15. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Nadat we een uur binnen waren maar eens gevraagd waar de pannenkoeken bleven. De kinderen hadden inmiddels wel trek gekregen.
    Toen de pannenkoeken eindelijk kwamen bleek de onderkant helemaal rauw te zijn. Het was ook een dunne pannenkoek en er zat weinig kaas en spek op.
    Als pannenkoeken bakken je core business mag je je best schamen als je zulke slechte pannenkoeken op tafel zet.
    Bij het dessert ging het weer mis. De serveerster kwam met de verkeerde nagerechten aan tafel. Wederom lang wachten op de goede bestelling.
    Ruim 2 uur later kwam de rekening. We kregen wel korting....

De speelhoek voor de kinderen is ook ondermaats voor een pannenkoekenhuis. Hier mag best wat meer aandacht aan besteed worden.

De bediening was vriendelijk, maar omdat het nu de 2e keer is dat we rauwe pannenkoeken kregen zullen we hier nooit meer komen.

16. Evers's profielfoto
    Evers heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Zeer slecht.
    Totaal geen flexibiliteit vanuit de keuken.
    We komen met 10 mensen eten en de kok wilde geen boterham bij de kroket serveren, want dat hoort bij de lunch... Na veel aandringen kregen we toch droog brood, een taaie schnitzel en een gat in de pannenkoek met allemaal vette randen.
    Serveersters waren aardig!

1,9
  17. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Inge

Gezellig restaurant met veel keuze aan pannenkoeken. Het terras, wat er overigens heel gezellig uit ziet, zit wel pal aan de weg waar grote landbouwvoertuigen verschillende keren langs kwamen denderen. Het zou prettiger zijn als dat verplaatst kon worden aan de achterzijde. We moesten wel lang op onze bestelling wachten maar t personeel is vriendelijk.

18. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

Lege bakken, inferieure kwaliteit van het eten. Bijvullen geschiedde pas om acht uur. Sushi ook niet bijgevuld tot acht uur, daarna alleen maar één soort sushi. Maar dat was natuurlijk te laat. We hadden immers met een man of 15 om zes uur afgesproken met ook een kind van vijf . Toen we daarover een opmerking maakten, was de enkele reactie sorry, u heeft gelijk we waren te druk met de afhalers. Op de vraag of ze nig iets voor ons konden doen, was het antwoord nee. Wat een ballentent!

19. B.v.overbeek's profielfoto
    B.v.overbeek heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Onze ervaring is tot op heden altijd zeer goed. Ook de pannenkoeken smaken verrukkelijk. We komen er gemiddeld ongeveer 4x per jaar. En zullen dat beslist ook in de toekomst blijven doen.

20. Romy's profielfoto
    Romy heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

We komen al best vaak bij dit pannenkoekenhuis, maar sinds ons laatste bezoek hebben ze heel veel veranderd. Binnen is het restaurant compleet opgeknapt en ziet het er mooier en lichter uit. Het menu is breed en de pannenkoeken kwamen snel nadat we hadden besteld. De bediening was ook erg vriendelijk en snel, ondanks dat er maar 1 persoon was voor de bediening. We komen hier zeker weer terug voor de pannenkoeken en de goede service.