• Lid sinds 15 september 2014

't Pannekoekhuis

Lettele
  2. De Keizer

Deventer

Lucia Casula heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lucia Casula's profielfoto
    Lucia Casula heeft gereageerd op een recensie van De Keizer

Jammer om dit zo te horen. Dat het eten in fases kwam dat kon ook niet en daar heb ik en mijn andere collega's persoonlijk excusses voor gemaakt. Daarnaast heeft de bazin zelfs nog een rondje gegeven en jammer dat het hier niet is aangegeven. Nogmaals excuses.

2. Lucia Casula's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Lucia Casula's profielfoto
    Lucia Casula heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

Een vriendin van ons was jarig en die vond het leuk om pannenkoeken te eten. Ze vertelde over het restaurant en we hadden zin om daar met een groepje te eten. Was allemaal gezellig totdat we de pannenkoeken kregen.

Pannenkoeken? Sorry maar ik had een pannenkoek besteld met 3/4 soorten vis. Ik kon nergens de vis vinden, naast mijn 3 stukjes (droge, uit blik) zalm. Een vriendin van mij had een pannenkoek besteld met tonijn. Ook deze was uit blik geserveerd. Want je kon de blikranden om de tonijn nog zien. Dat maakt allemaal niet uit, maar vraag dan geen 12 euro voor een pannenkoek.

Na 90 euro te hebben betaald voor vier personen zijn we maar snel weggegaan en naar de McDonalds gereden, ons zien jullie niet meer terug, slechte zaak!

Tip. Houd je personeel ook beter in de gaten! Want na 3 keer zelf om drankjes te vragen kun je beter de klanten zelf naar de bar laten gaan!

4. Lucia Casula's profielfoto
    Lucia Casula heeft gereageerd op een recensie van De Keizer

Beste T,

ik wil graag reageren op uw recensie, en mijn excuses aanbieden.
    achteraf gezien is het allemaal een miscommunicatie vanuit mijn kant geweest.
    Ik heb niet begrepen(niet goed geluisterd) dat u een koemelkallergie heeft. Ik had alleen begrepen dat er geen melk in uw kopje mocht. Helaas gebeurt er wel vaker dat er klanten een heet kopje water bestellen (zonder er voor te betalen) dit heb ik dus verward met het verhaal van u.
    Ik hoop dat ik u terug zie bij ons op het terras, en u een gratis kopje koffie (natuurlijk nu wel op de juiste manier) mag aanbieden.