Nieuwste foto's in Lage Vuursche

Laatste updates in Lage Vuursche

1. Linda Lammerts's profielfoto
    Linda Lammerts heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

Dure zaak en fabriekspannekoek die smaakloos is.Beter 1 van de andere zaken pakken in die straat.

3,7
  2. Anja Kooij's profielfoto
    Anja Kooij heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Anja Kooij

Uitstekend geluncht. Vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteitverhouding! Hondje mag mee, kom hier zeker terug!

3. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Theehuis 't Hooge Erf

Er werd gezegd dat er geen contract is met Eet.nu. Dus er was niet voor ons gereserveerd. Toch een tafel gekregen. Hebben tot 2 keer moeten vragen waarom het zo lang duurde voordat onze lunch kwam. De lunch was wel lekker. Weet niet of ik hier nog terugkom.

4. Lena's profielfoto
    Lena heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Wij waren hier met een familiedag. Heel vriendelijk personeel, flexibel en denkt mee. Eten was heerlijk. Leuk hoe het personeel met kinderen omgaat (en ze aanspreekt als ze te druk doen). Ik kom zeker terug!

5. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Jagershuis

Vorige keer was het eten en drinken prima en de veelal jonge bediening gezellig. Tijdens het wachten hadden we wat recenties gelezen en verbaasden ons over de slechte waardering voor de bediening. Eerste keer was dus prima! De tweede keer (22 mei 2023) ben ik na tien minuten wachten naar binnen gegaan en heb oprecht gevraagd of er buiten ook bediend werd. Inplaats van met een vriendelijk woord of een grapje de boel gezellig op te lossen werd me tot tweemaal toe luid gevraagd of ik dat van de tien minuten wel zeker wist. En ja, dat had ik bijgehouden vanwege de slechte recenties die ik vorige keer gelezen had. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen. Niet dus… Dat op zich vond ik niet zo erg, de onvriendelijke bejegening wel! Ik legde uit waarom ik dat zo goed wist, en vertelde dat ik slechte recenties had gelezen over de bediening. Direct werd er water voor de hond gehaald en hondenkoekjes. Super!

Ik bestelde boerenroomijs met aardbeien en slagroom. IJs en aardbeien prima, slagroom duidelijk uit een spuitbus, zielig in elkaar gezakt. Wel weer jammer dat toen ik wilde afrekenen en ik niemand buiten zag, ik naar binnen liep en door dezelfde mevrouw erg onvriendelijk werd toegebeten dat zij buiten stond om af te rekenen. Jammer… Ik denk dat ik volgende keer een deurtje verder loop…

6. Ad te Nooyen's profielfoto
    Ad te Nooyen heeft een recensie geschreven voor Buiten in de Kuil

Ad te Nooyen

Rommelige bediening. Onvolwassen. Ze leken niet op elkaar afgestemd.

6,5
  7. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Wat hebben wij genoten vanmorgen van een verrassend, verrukkelijk, verse producten Moederdag ontbijt. Dit alles met passie bereid en opgediend door een voortreffelijke gastheer.
    Klasse!!!

8. Rik's profielfoto
    Rik heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Heerlijk plekje om na een wandeling een hapje en/of drankje te doen. Erg leuke en lekkere compacte kaart, poffertjes en broodje pulled chicken verorberd, top allebei! Ook voor de kinderen een erg leuke plek door de kleurboekjes en het presentje.

9. Anne De Smet's profielfoto
    Anne De Smet heeft een recensie geschreven voor Herberg Boschoord

Anne De Smet

Eten en drinken wat met alle aandacht en liefde is bereid, daarbij genieten van de prachtige natuur, dat noemen ze in België 'herbronnen'...

10. Menno Beek's profielfoto
    Menno Beek heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

Bijna alle tafels zogenaamd gereserveerd. Mochten aan een niet gedekte tafel gaan zitten zonder kaart of iets. Na bijna 20 min nog steeds niemand die ons aandacht of een kaart gaf, of vroeg wat we wilden drinken. Er liep personeel zat maar die leken drukker met elkaar dan de gasten. Ook de eigenaar(?) komt nogal nors over en heeft kennelijk geen oog voor gasten. Zijn denk ik door de drukte in Lage Vuursche verwend geraakt. We zijn maar weggegaan en heerlijk ergens anders gegeten. Gezien de andere recensies maar goed ook.

11. W van Broekhoven's profielfoto
    W van Broekhoven heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Jagershuis

W van Broekhoven

Vroeger was het prima, tegenwoordig gaan ze te vroeg dicht zodra er geen klanten meer zijn.
    Zaterdagavond 4 februari 2023 op het verwarmde terras plaats genomen waar vervolgens niet bediend werd. Twee keer binnen om bediening gevraagd maar zonder resultaat. Uiteindelijk maar bij de buren gaan eten. Kortom slechte bediening.

12. Mariet Z's profielfoto
    Mariet Z heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

We hebben per mail gereserveerd om ons bedrijfsuitje hier te vieren. Per mail toegezegd gekregen dat we langs konden komen en zelfs de gehele bestelling vooraf doorgegeven. Aangekomen op de dag van de reservering zegt de man achter de balie dat ze om 17:00 uur gaan sluiten en dat ze niet op ons gerekend hebben. Daar stonden we dan met de hele groep buiten in de regen. Verklaring was dat degene die de mail beantwoord heeft niet goed gecommuniceerd heeft met het personeel. Hier konden wij dus helemaal niks aan doen en we waren wel flink de dupe.
    Heel triest.

13. Kokie's profielfoto
    Kokie heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Jagershuis

Dacht lekker samen met mijn een pannenkoek te gaan eten maar wat een.
    Teleurstelling.
    De ingrediënten op de pannenkoek waren zuur van smaak vermoedelijk niet goed meer.
    Het personeel leek ongeïnteresseerd en niet capabel heel erg jammer en teleurstellend ervaringen.

1,1
  14. Van der ent's profielfoto
    Van der ent heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

Van der ent

We hebben een ontzettende leuke verjaardag van onze moeder gevierd met 43 personen, niks was te gek en de pannenkoeken waren heerlijk, met uitzonderlijk vriendelijk personeel.
    Wij komen graag terug

15. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Gezellig restaurant, leuke en zeer snelle bediening en de pannenkoeken kaas spek waren heerlijk. Lekker krokante kaas. Ook de glutenvrije pannenkoek was echt top! Wij komen zeker nog eens!

16. Peter van Dusschoten's profielfoto
    Peter van Dusschoten heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

Peter van Dusschoten

Wij komen al 40 jaar bij de Vuursche Boer, en altijd was het goed, nu de laatste jaren en gisteravond is het niet meer zoals het was. Wij bestelden pannenkoek de Vuursche Boer, tevéél tonijn en uien, wat halve cherry tomaatjes en wat kaas vormden het beleg. Pannenkoeken waren minder van smaak en wat klef van binnen. Ook de koffie na afloop was een Haags bakkie in een kleiner kopje waar je véél geld voor moet betalen. Het bier was altijd Warsteiner in een mooi groot glas, was nu ook kleiner van formaat. Al met al heb ik voorlopig m'n buik vol van dit restaurant, eindcijfer een mager 6je. Jammer!

17. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Naar ik begreep is HET VUURSCHE BOS 1,5 jaar geleden door jong stel overgenomen en dat is direct bij de hartelijke ontvangst al te merken. Supervriendelijk personeel. Het restaurant zelf is recentelijk smaakvol verbouwd en ook de toiletten zijn fris en schoon.
    Wij hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten tegen een schappelijke prijs.
    Door dat men hier alert en betrokken is voel je je hier ook nog eens echt welkom!
    Lekker Italiaans ijsje toe bij de naastgelegen ijssalon welke ook bij Het Vuursche Bos hoort!
    We komen zeker terug!

18. Catherine's profielfoto
    Catherine heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

We hebben 45 minuten op de pannenkoeken gewacht. Bij navraag bleek het meisje van de bediening vergeten te zijn de bestelling door te geven aan de keuken. Kan gebeuren natuurlijk. Maar helaas maakten de uiteindelijk geserveerde pannenkoeken het lange wachten niet goed. Echt veel te vet (zoon ging met buikpijn naar huis!), spek in de spekpannenkoeken te aangebakken en de pannenkoek appel & rozijn was voorzien van veel te veel poedersuiker. Jammer. Goedkoop is dit pannenkoekenrestaurant niet. Het is het geld niet waard.
    Het restaurant ziet er gezellig Oud Hollandsch uit en het is er druk, maar wij slaan voortaan over.

1,5
  19. B.M.de Fiouw's profielfoto
    B.M.de Fiouw heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

B.M.de Fiouw

Wij hebben alleen maar goede ervaringen bij dit restaurant.
    De sfeer is prettig, de bediening is goed en het eten is met zorg en vakkundigheid bereid.
    Ook de prijzen zijn normaal.
    Al met al een restaurant waar wij steeds graag terugkomen.
    Dit mag gerust gepubliceerd worden.

De heer en mevrouw de Fiouw.

20. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Gisteravond wilde ik nog een kopje koffie drinken maar dat kon niet meer. Het was 20.05, te laat.
    Naar mijn fiets en dan zie je de serveerster met 2 kopjes koffie naar mensen toelopen.
    Ik ga hier altijd naar toe omdat ze zo vriendelijk zijn, tja…