Nieuwste foto's in Harlingen

Laatste updates in Harlingen

1. Henk Brons's profielfoto
    Henk Brons heeft een recensie geschreven voor De Reus

Henk Brons

Afgelopen zondag daar geluncht. De burger van mijn kleinzoon was van binnen nog helemaal rauw en is dus niet opgegeten. De tosti van mijn vrouw was zodanig verbrand dat hij nog nauwelijks eetbaar was. Het (nogal ongeïnteresseerde) personeel mompelde sorry maar ondernam geen verdere actie. Wel alles moeten betalen. Hier komen we nooit weer.

2. siepie's profielfoto
    siepie heeft gereageerd op een recensie van Pizzeria San Marino

Hoe was de hamburger?

3. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Pizzeria San Marino

Onhygiënisch restaurant. Na sluitingstijd staan de stoelen op de tafels tussen de reeds voor de volgende dag gedekte tafels. Eigenlijk zou de keuringsdienst van waren er op af moeten gaan.

4. Nelleke's profielfoto
    Nelleke heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Raspatat besteld en gewone gekregen. Erheen gebeld bleek de raspatat op te zijn. We zijn hier niet over gebeld en bij het ophalen is dit ook niet gemeld.
    Daarnaast pikanto's besteld en gehakt staven gekregen.
    Slechte service!! En bij bellen geen tegemoetkoming. Laatste keer dat wij hier besteld hebben!!

5. marije's profielfoto
    marije heeft een recensie geschreven voor 't Praathuis

Eerder besteld bij deze cafetaria met dezelfde bestelling en dezelfde eisen. Nu op een druk moment weer gebeld en was het erg moeilijk om mijn bestelling op te nemen. Hierna kreeg ik de woorden "als het niet lukt is het niet onze fout" en werd ik opgehangen. Later terug gebelt om de bestelling te annuleren. En aangegeven dat ik de toon niet vond kunnen waarop de medewerker sprak. Hier kreeg ik een antwoord ja het is erg druk en als je allemaal eisen hebt dan moet je hier niet zijn. Maar wil je de bestelling nog? Ik zei nee, hierop zei ze nou DAAAGG en hing ze op.

6. R.J. Dekker 's profielfoto
    R.J. Dekker heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

Ontvangst en service is hartverwarmend. Heerlijk gegeten en de hulphond was net zo warm welkom.

7. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Tasty Samos

Soort van afhaalgriek met daarbij wat tafeltjes. Geen restaurantbeleving.
    Bediening jong en onervaren. Wel vriendelijk.
    Menukaart heel beperkt en daarbij waren er ook nog gerechten uitverkocht.
    Eten had weinig smaak. Verder wel oke en vers.

5,3
  8. C.s. Vellinga's profielfoto
    C.s. Vellinga heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

C.s. Vellinga

Heerlijk gegeten. Lekker brood, diverse soorten met smaakvolle smeersels. Eend was ook prima, maar we kregen voor 4 personen weinig salade, aardappeltjes en groente. Werd wel op aanvraag bijgevuld. Bediening was attent. Helaas was het tempo qua opdienen gangen veel te hoog. In ruim een uur drie gangen en koffie na is niet gezellig tafelen. Erg jammer.

9. Theo Daamen's profielfoto
    Theo Daamen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Theo Daamen

Wij willen nogmaals het personeel en eigenaar van de snackbar de Kombuis hartelijk danken voor de hulp die we kregen voor het terug vinden van onze gestolen fietsen wat achteraf niet het geval was 😉

Vriendelijke groeten Theo&Cathy

10. Marjan Jansma's profielfoto
    Marjan Jansma heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

Marjan Jansma

Wij hebben (alweer🤷‍♀️) heerlijk gegeten!
    Prachtige opmaak, heerlijk bereid, geweldig personeel.
    Perfect!

11. daniel schaaf's profielfoto
    daniel schaaf heeft gereageerd op een recensie van Poffertjeskraam Harlingen

Beste Inge,

Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is. Wilt u ons bellen op 0517 43 04 07 en vragen naar Daniel of Joyce, zodat we dit op een goede manier kunnen goedmaken met u en uw dochter?

12. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Poffertjeskraam Harlingen

Gisteren met mijn dochter spontaan naar binnen gelopen. Bij binnenkomst door niemand van het personeel begroet of welkom geheten terwijl er toch een handjevol rond liep. Na ons kwamen nog een aantal gasten binnen die meteen werden geholpen en voorzien werden van drinken. Na een kwartier verstreken te zijn waarin er niemand de moeite heeft genomen om maar een stap richting mij of mijn dochter te zetten besloten om de zaak te verlaten waarin ik mijn mening over de gang van zaken duidelijk heb gemaakt. Wat een teleurstelling, vooral voor mijn dochter.

1,5
  13. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Poffertjeskraam Harlingen

Maarten

Heerlijk gesmuld van een grote portie poffertjes met slagroom, verse (!) aardbeien en verse (!) ananas! Ook de koffie was van prima kwaliteit. Vlot verzorgd door hele vriendelijke medewerkster die duidelijk plezier in haar werk heeft. Hier komen we graag nog eens terug!

14. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Stationsrestaurant Harlingen

Pracht locatie daar kun je genieten van de heerlijke friet 🍟 en snacks

15. riemkje hoogland-Pitstra's profielfoto
    riemkje hoogland-Pitstra heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

riemkje hoogland-Pitstra

We waren met zes personen. En hebben genoten van de originele entourage. De bediening was geweldig en erg persoonlijk. Niets was te veel ondanks dat het erg druk was. Menuadviezen deden er toe. Het eten was bijzonder lekker en puur van smaak. Er werd ook steeds gevraagd of er genoeg was en of wij nog iets wilden drinken. Kortom, een aanrader voor een gezellig avondje uit met heerlijk eten en drinken.
    Ps De rabarber was geweldig lekker! De rest ook!

16. Karen's profielfoto
    Karen heeft een recensie geschreven voor Poffertjeskraam Harlingen

Super leuke en mooie plek. Zeker een aanrader.

17. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor Eat and Sweets by Mijke

Wat een fijne lunchroom, je merkt het aan werkelijk alles. Het eten is met zorg bereid, de smaak heerlijk. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo een zoetekauw ben toch vind ik de cheesecake ook niet te versmaden. En ook vermeldingswaardig is de vriendelijkheid van het personeel. Hier strijk ik vaker neer, zeker weten!

18. Tessie van dijk 's profielfoto
    Tessie van dijk heeft een recensie geschreven voor Wally's

Een ontzettend vervelende eigenaar. Ging volledig over de zeik over een flesje dood bier… Met een houdbaarheidsdatum van april 2023… Zat geen leven meer in… En dreigde ons van het terras te verwijderen… Echt bizar gedrag… Het is een snackbar, niks meer of minder… Met dus een erg boze eigenaar…

1,2
  19. Roy van den Broek's profielfoto
    Roy van den Broek heeft een recensie geschreven voor 't Havenmantsje

Prima verzorgd eten. Het zijn net schilderijtjes op je bord. Eten echt een feestje, vriendelijke bediening. Wijnen zijn wat "magertjes". Maar advies; echt een keer gaan eten!

20. Nienke's profielfoto
    Nienke heeft een recensie geschreven voor De Jasmijn
    Internationaal Harlingen

Eerlijk en heerlijk eten, lekkere wijn en vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden. Naast een compleet bord kwamen er ook nog frietjes op tafel: voor mij hoeft dat niet maar vermoedelijk wordt dat door een groot deel van de gasten wel gewaardeerd. Als ik weer een keer naar Harlingen ga kom ik zeker terug!