• Lid sinds 19 maart 2010

Tapas Andaluz

Goirle

Pondok Makan Yati

Oosterhout

R. Verhoeven heeft nog geen foto toegevoegd

1. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Akropolis

We hebben heerlijk gegeten! We kozen voor de proeverij voor 2 personen zodat we niet hoefden te twijfelen over wat we zouden kiezen. Het voorgerecht was echt precies wat we lekker vinden. Dolmades, inktvisringen, gehaktballetjes in tomatensaus, tonijnsalade, fetasalade en tzatziki met stokbrood. Echt zo lekker! Als hoofdgerecht kregen we een schaal met daarop gyros, souvlaki, kipfilet, ossenhaas en moussaka. Daarbij diverse sausjes, salade en aardappelblokjes. Dat was eigenlijk de enige tegenvaller. We hadden er erg graag tomatenrijst bij gekregen maar ja. Het was erg lekker allemaal (zoals we ook gewend zijn bij Akropolis). Tot de volgende keer weer!

2. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Tapas Andaluz

We zijn hier gisteren gaan eten via Social Deal. Bij binnenkomst mochten we een tafeltje uitzoeken voor 2 personen. Meteen kwam er brood, aioli en tapenade op tafel en konden we doorgeven wat we wilden drinken. Daarna werd het concept uitgelegd en konden we de kaart bekijken. We begonnen met enkele koude voorgerechten. Ik nam koude kip met limoenmayonaise en mousse van krab en mijn partner koos de serranoham en garnalensalade. We kregen leuke schaaltjes met de tapas (binnen 5 minuten nadat we bestelden) Het was allemaal prima alleen mijn kip met limoen was niets anders dan een schepje kip kerriesalade (kant en klaar dus) Het was wel lekker hoor maar geen limoenmayonaise te bespeuren. De tweede gang bestelden we (o.a.) gemarineerde olijven en die waren lekker maar er bleef een vette oliesmaak achter in je mond. Er waren nog enkele gerechtjes die tegen vielen maar al met al hebben we nav het bedrag dat we betaalden goed gegeten. Om er voor het volle pond te gaan eten is wat ons betreft een ander verhaal.

3. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Altijd heerlijk eten hier. Maakt niet uit met wie of wanneer we er zijn, het is altijd lekker!

4. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Pondok Makan Yati

Vanavond hier gegeten en het was uitstekend. Lekkere rijsttafel Yati gekozen en dat was een prima keus. Lekker pittig, mild pikant en ook nog zoet, het was er allemaal bij. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor La Providence

Dankzij de actie van Iens en AH hebben ook wij de stap gezet om hier eens te gaan eten. Normaal is dit voor ons budget een nono . We hebben geen enkel moment spijt gehad!
    We werden netjes ontvangen en kregen meteen een schaaltje met olijven, stukjes worst en wat knapperige chipjes. De kaart is beperkt maar uitnodigend.
    Ik koos voor de coquilles en mijn partner voor de hertenham als voorgerecht. We kregen een lekker mandje brood erbij en het begin was dus al genieten.
    Mijn hoofdgerecht was een tournedos rossini met ganzenlever en aan de overkant werd genoten van een stukje gevogelte dat om te zuigen was. We sloten beide af met een kaasplankje van hoevekazen en een glaasje oude port. Natuurlijk waren er nog heerlijke bijgerechten maar, sorry, dit zijn de hoofdzaken en dus het belangrijkst. Ook de bediening was uiterst correct te noemen. Kortom een zaak om te genieten!

6. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Vijf Eiken

Gisteren hier gegeten met partner en ik moet zeggen het was echt lekker! We begonnen met het voorgerecht wat voor mij de aspergesoep was en voor mijn partner de rundscarpaccio. De soep was heerlijk romig met stukjes asperge erin en ham erbij. Mijn partner was zeer te spreken over haar voorgerecht wat prima was afgekruid en een ruime portie ook nog eens.

Als hoofdgerecht kozen we beide voor de asperges op boerse wijze oftewel met ham en ei, vergezeld met krieltjes. Echt geen verkeerde keuze dus. Asperges perfect gekookt en het sausje was top! Als nagerecht kozen we het kaasplateau. Een ruime portie lachtte ons tegemoet en ook dit was weer prima.

Kortom zeker een aanrader en we komen dan ook vast nog eens terug!

7. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Shore Club Huizen

Via de alom bekende voucher hier gegeten en het was in 1 woord heerlijk! We hebben gekozen voor het vleesmenu en alles was vers en werd met een vriendelijke glimlach aan tafel gebracht. Heel lekkere carpaccio als voorgerecht, een botermalse biefstuk als hoofdgerecht en een fris dessert. Alles werd netjes uitgelegd en we kregen ok nog ijswater aan tafel. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.

8. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Kievit

Op aanraden van mijn zoon (die kok is) zijn we hier gaan eten. We kozen voor een verrassingsmenu en kozen daarbij 4 gangen maar wel in kruimelporties. Ook wilden we graag zowel vlees, vis als vegetarisch.We zijn inderdaad verrast!
    Als voorgerecht kregen we een slaatje met rivierkreeftstaartjes, heerlijk en een leuke portie. Gevolgd werd het door een gado gado soepje, een lekker pittig kopje (kerrie?) soep waar op het laatste moment stukjes tomaat aan toegevoegd waren. Ons hoofdgerecht bestond uit kangoeroebiefstuk, gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten (broccoli, bloemkool, worteltjes en witlof met ham en kaas), mayo en appelcompote. Als toetje kregen we een tropisch ijsje dat bestond uit een bolletje citroenijs, slagroom, een stuk watermeloen en passievrucht. En dat allemaal voor een prijs van 22.50 p.p.
    Dus we waren verrast door het menu als wel door de prijs. Ook de prijzen van drank zijn zeer correct te noemen, zowel alcoholisch als non-alcoholisch.
    Een zekere aanrader!

9. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Snacktaria Dicky's

Prima openingstijden, lekkere friet, voldoende keuze in snacks en nu uitgebreid met verse broodjes met diverse soorten beleg.
    Dus ook diegene die niet zo van de vette hap zijn komen hier nu prima aan hun trekken. Ga zo door!

10. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Stijn's Eetcafe

Via Sweetdeal hier gisteren geweest en het is prima bevallen. Eten is erg lekker, bediening is gezellig en vooral eerlijk en de prijs-kwaliteitverhouding klopt precies.
    Wij gaan hier zeer zeker nog eens eten.

11. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Gisteravond hier gegeten met mijn gezin. Het was gezellig druk maar niet overvol. Het eten was lekker, en de keuze was reuze.
    Echt voor herhaling vatbaar. Een aanrader dus!

12. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Na een eerdere (wat mindere) ervaring zijn we gisteren opnieuw bij de Kneut gaan eten via een vakantieveilingbon.
    Wat een verschil zeg!
    Voorgerechten: soep en zalmcarpaccio, waren beide heerlijk te noemen.
    Hoofdgerechten: Varkenshaasje met spek en een schnitzel van 250 gram met spekjes, uien champignons en paprika, gecompleteerd met heerlijke gebakken aardappeltjes, vlaamse frieten en een salade waren zeer zeker de moeite waard.
    Nagerechten: boerenroomijs met fruit en bosvruchten en perzikyoghurtijs in frambozencoulis waren een lekkere frisse afsluiter.
    kortom, alles wat fout gegaan de eerste keer is meer dan goed gemaakt nu.
    We gaan er zeer zeker nog eens a la carte eten in de toekomst!

13. R. Verhoeven's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  14. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Branding

Gisteren hier geweest voor de High Tea, die we hadden gewonnen op vakantieveilingen.
    Ik moet zeggen dat het erg lekker en gezellig was.
    Beetje jammer dat je wel heel andere dingen krijgt dan op het vakantieveiling menu wordt aangegeven maar het was allemaal vers en erg lekker en dat is toch het belangrijkste?
    Er werd duidelijk verteld dat alles buiten de pot thee die je krijgt betaald moet worden aan drankjes en dat staat ook al vermeld op de website bij de veiling zelf dus dat is geen enkel probleem.
    Het was dus zeer de moeite waard.

15. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Aap
    Afrikaans Alphen nb

Gisteravond op verzoek van zoon hier gaan eten. het was ontzettend lekker.Zeker voor herhaling vatbaar.
    De persoonlijke toets vind ik heel fijn. De chef kwam aan tafel vertellen over de verschillende gerechten en deed dit met vuur.
    Echt een uitstekend restaurant waar veel zaken nog wat van kunnen leren (qua eten dus)

16. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Vandaag hier gegeten en ik moet zeggen dat het ons is tegengevallen.
    Taaie garnalen, ijs en ijskoude canneloni van tartaar, vispannetje uit de magnetron en halfkoude groenten. De friet en aardappels waren het lekkerst, jammer. Ook was er niets gekruid.

17. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Runderij Ten Bosch

Gisteren voor het eerst iets gegeten hier.

Heb nog maar zelden zo goed gegeten tegen zo'n lage prijs!

18. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Porky's Eetcafé

Op een donderdagavond hier beland en er absoluut geen spijt van gehad. Lekker buiten op het terras gegeten en het was uit de kunst. De prijs-kwaliteitverhouding was prima. Lekker vers allemaal en zeer vriendelijke bediening.

19. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Koffiecorner 't Singeltje

Leuke tent met heerlijke koffie.

20. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor 't Vermaeck

Gisteren eigenlijk toevallig hier terecht gekomen. Eerst een poosje op het terras gezeten en toen besloten er meteen een maaltijd te gebruiken.

Die is ons uitstekend bevallen moet ik zeggen. Personeel was erg vriendelijk en vlot.

Stokbrood vooraf met heerlijke kruidenboter en tapenade.

Daarna asperges gegeten en een kaasplankje na.

Prijs -kwaliteit klopt exact!

21. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Xin Hua
    Chinees-Indisch Harlingen

N.a.v. deze site en aangezien we toch op familiebezoek waren in Harlingen zijn we met 3 personen gaan eten hier.

We bestelden de Chinees-Indische rijsttafel voor 3 personen. De soepen waren lekker maar de hoofdschotel viel tegen.

Leuk opgemaakt dat wel maar bijv. de kip/kerrie was niet lekker, de tjap tjoi wel en de koe yu lok, pisang en garnalen waren ook lekker.

Sate viel tegen, evenals het pikante rundvlees. Jammer maar helaas.

22. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor 't Anker
    Nederlands Yerseke

Wij zijn hier nu al diverse keren geweest en komen er speciaal voor naar Yerseke gereden vanuit België.

De vissoep is een aanrader en de rest van de visgerechten zijn zeer zeker om te smullen. Inderdaad is het een drukke tent maar dat nemen we graag voor lief. Ga zo door zou ik zeggen!

23. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Restaria Westhoek

Goeie cafetaria met lekkere schotels voor een schappelijke prijs. De dames zijn altijd vriendelijk en het is alleen jammer dat het net is alsof je in de etalage zit.

Qua eten een aanrader.

6,7
  24. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Dionysos

We zijn hier nu al enkele malen geweest en altijd hebben we heerlijk eten. We wonen in België maar als we op familiebezoek gaan en we willen Grieks eten komen we toch echt wel hier uit.

De bediening is altijd hartstikke vriendelijk en vlot.

25. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Saray

Aangezien we zelf helemaal uit België komen, gaan we altijd even eten wanneer we op familie en vriendenvisite zijn geweest. We komen dan steevast hier terecht, gewoon omdat het zo verschrikkelijk lekker is. We kiezen standaard voor de hapjes voor 2 personen waarbij je dus een soort van 3 gangen menu hebt met allerlei kleinere hapjes. Echt een aanrader!

26. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Wok Wonderland

We gaan regelmatig wokken en tot nu toe is het nog nooit tegengevallen. Heb het ook aangeraden bij familie en die komen op weg hierheen zeker een paar andere wokrestaurants tegen maar geven toch de voorkeur aan hier.

Ga zo door!

27. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Lekkere pannekoeken en ruime keuze. Ook de bediening is prima!

28. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lotus

Al enkele keren eten gehaald en tot nu toe nog niet 1 keer goed, jammer dus. Of de verkeerde bestelling mee of het is gewoon niet lekker.

29. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor La Frontière

Lekker eten, gezellig zitten, goede en vriendelijke bediening, lekkere amuse vooraf en altijd een lekker vers mandje brood met boter.

Sinds 1 maart hebben ze ook een seniorenmenu wat zeer op prijs gesteld zal worden.

30. R. Verhoeven's profielfoto
    R. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Restaurant China

Het eten viel vies tegen. We aten van de kaart aangezien er op posters voor het raam stond dat je op maandag enkel van de kaart kon eten.

Ik moet zeggen dat het vies tegen viel. Je krijgt zo weinig op je bord dat je verwacht dat er nog een schaaltje nasi en bami wordt bijgebracht maar nee hoor.....dat is alles.

Alleen de babi pangang was lekker.

4,7

Meer updates