1. Kwaliteit van het eten is prima. De bediening accuraat en je krijgt waar voor je geld. echt een aanrader. we rijden er een half uur voor om, om goed te eten.

2. Chinees-Indisch Oostburg

Oubollig restaurant. Eten was veel te duur voor Chinees. Eten was te zout. Ik eet wekelijks bij de Chinees kan dus wel vergelijken. Bediening was wel vriendelijk, maar gastvrouwschap houdt in dat je oplet of gasten wat willen drinken en ook dat je gedag zegt bij verlaten van restaurant. De drukte kon het niet zijn, we waren de enige gasten. Gegeven de prijzen begrijp ik dat wel.

5,5
  3. Gekomen met kinderen met vakantieveilingbon. 3 gangenenu kent dan geen keuze. We hebben mosterdsoep of mosterdsoep, we hebben ijs met kersen en ijs met kersen. Waarom heeft Fletcher acties als men de vakantiebonklanten voorts zo behandelt.
    De aardappeltjes waren hard en doorgebakken, De bloemkool was niet goed gegaard.
    Ook de hoeveelheden waren niet aangepast aan 4 personen. De kersen waren wel warm maar duidelijk uit blik.
    Snel vergeten deze culinaire ervaring, wel jammer voor de kinderen.

5,5
  4. Gisteren gegeten met vakantieveilingbon. Het eten was smakelijk, goed gaar, er was genoeg en ook werd het warm opgediend.
    Zachte prijzen. Natuurlijk kan het altijd beter, bij de Carpaccio teveel strooikaas ipv echte oude kaas, maar ja, je zit niet in een sterrenrestaurant.
    Wat wij heel belangrijk vinden, is dat de medewerkers heel authentiek vriendelijk zijn en oprecht overkomen.
    Ga zo door.