• Lid sinds 30 april 2012

Bij de Gebroeders

Wesepe

Ocean City

Oostburg

waarvoorjegeld heeft nog geen foto toegevoegd

1. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld vindt de recensie door NV voor Nakoyashi leuk

NV

Ik schrijf niet zo snel iets over restaurants maar voor dit restaurant maak ik graag een uitzondering. Gisteravond hier gegeten met mijn dochter en we hebben ontzettend lekker gegeten! Vooral de Maki Sushi Californian vonden we erg lekker. Restaurant ziet er mooi ingericht en schoon uit; de bediening is snel en allervriendelijkst. Héérlijk gegeten, echt waar! We zijn erg blij dat we dit restaurant hebben gevonden en komen hier zeker graag nog eens terug met de rest van onze familie of vrienden!

2. Was een gezellige avond, heerlijk gegeten! Het personeel was super vriendelijk. Er was zoveel keus uit heerlijke gerechtjes... voor herhaling vatbaar!

3. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld heeft een recensie geschreven voor Nakoyashi

Kwaliteit van het eten is prima. De bediening accuraat en je krijgt waar voor je geld. echt een aanrader. we rijden er een half uur voor om, om goed te eten.

4. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld heeft een recensie geschreven voor Ocean City
    Chinees-Indisch Oostburg

Oubollig restaurant. Eten was veel te duur voor Chinees. Eten was te zout. Ik eet wekelijks bij de Chinees kan dus wel vergelijken. Bediening was wel vriendelijk, maar gastvrouwschap houdt in dat je oplet of gasten wat willen drinken en ook dat je gedag zegt bij verlaten van restaurant. De drukte kon het niet zijn, we waren de enige gasten. Gegeven de prijzen begrijp ik dat wel.

5,5
  5. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld heeft een recensie geschreven voor De Villa

Gekomen met kinderen met vakantieveilingbon. 3 gangenenu kent dan geen keuze. We hebben mosterdsoep of mosterdsoep, we hebben ijs met kersen en ijs met kersen. Waarom heeft Fletcher acties als men de vakantiebonklanten voorts zo behandelt.
    De aardappeltjes waren hard en doorgebakken, De bloemkool was niet goed gegaard.
    Ook de hoeveelheden waren niet aangepast aan 4 personen. De kersen waren wel warm maar duidelijk uit blik.
    Snel vergeten deze culinaire ervaring, wel jammer voor de kinderen.

5,5
  6. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld heeft een recensie geschreven voor Bij de Gebroeders

Gisteren gegeten met vakantieveilingbon. Het eten was smakelijk, goed gaar, er was genoeg en ook werd het warm opgediend.
    Zachte prijzen. Natuurlijk kan het altijd beter, bij de Carpaccio teveel strooikaas ipv echte oude kaas, maar ja, je zit niet in een sterrenrestaurant.
    Wat wij heel belangrijk vinden, is dat de medewerkers heel authentiek vriendelijk zijn en oprecht overkomen.
    Ga zo door.

7. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld schreef:

gisteren gegeten bij de gebroeders in Wesepe.
    Heel behoorlijk eten met vakantieveilingbon.
    natuurlijk is er altijd wel wat aan te merken, zoals dat er geen échte'kaas bij de carpaccio was, maar overdadig strooikaas.
    Het totaal was heel behoorlijk voor een zachte prijs.
    De bediening was uitermate vriendelijk, dat vinden wij weer heel belangrijk.

8. waarvoorjegeld's profielfoto
    waarvoorjegeld schreef:

recent gegeten bij het Kraaiennest.
    De bediening was vriendelijk, maar er werd getracht je tussengerechten bij te laten kopen. Blijkbaar koop je via vakantieveilingen een half menu??De soep was waterig en het brood ontbrak. 45 minuten duurde het voordat je een amuse kreeg aangeboden.
    De eigenaar liep met de kreeften door de zaak als een Turkse generaal, nadat hij noord Cyprus had veroverd. De bewegende kreeft werd uitgebreid besnuffeld door een hond, lijkt niet hygnienisch. Geen waar voor je geld.