• Lid sinds 27 november 2013

Tapasbar Segundo

Goes

Koi Asian Food

Goes

Veggie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft een recensie geschreven voor @Zeetra de Molenhoek

Eten en drinken echt prima, veel keus. Bediening ook erg leuk.

Maar als er bij thuiskomst iets mis blijkt te zijn met je rekening, doe dan geen moeite om het op te lossen want dat gaat zeer moeizaam. Eigenlijk is het nu nog niet opgelost maar ik heb geen zin om er nog tijd en energie in te steken.

2. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

Zelf verzonnen mensen? Grapjas. Ik lees graag recensies, gewoon omdat ik het leuk vind. Wat ik hier nu lees is onvolwassen gedrag van kinderachtige mannen die een teleurstelling niet kunnen verwerken en daarom hun mening als een feit zien. Opbouwende kritiek is altijd goed voor een restaurant maar zeker niet op deze manier hahaha. Dat valt buiten de fatsoensnormen.

3. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft gereageerd op een recensie van Rio Santa

Gratis eten doe je bij je moeder en niet in een restaurant. Kinderachtig gezeur dit. Ik ken het gerecht waar je over schrijft en je moet je maag wel ver uitgerekt hebben met je snackbarvoedsel om nog te kunnen zeggen dat het te weinig is. xoxo

4. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Segundo

Op zaterdagavond hier gegeten, sfeer was goed, erg vriendelijke bediening en een goede gastvrouw! Er zijn wel nog heel veel puntjes die ze op de spreekwoordelijke 'i' moeten zetten. Zo kreeg ik een soepje in een glaasje waar een gat in zat (stukje kon in het soepje zitten), zelf je tafelnummer op het briefje zetten werkt ook slecht want we kregen vaak gerechten van een verkeerde tafel. Of het 'kontje'' vd kaas bij de vijgen leggen is misschien economisch maar kan niet door de beugel en is niet smakelijk. De meeste dingen werden wel goed opgelost en is ruimschoots goedgemaakt door alle vriendelijkheid. Het eten was allemaal lekker maar je moet wel van olie en knoflook houden ;-) Voor vegetariers ruime keuze aan gerechtjes.

5. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food

Verse sushi. Dragonroll is een aanrader, net zoals de sushi met licht gegrilde tonijn met kaas! Pruimenwijn smaakt ook heerlijk. Zeewiersalade is jammer genoeg niet zoals het hoort. Wat ik dit restaurant erg kwalijk neem is dat er kip in een vegetarische soep zit. Dit was de eigenaar bekend maar heeft daar niks aan gedaan en heeft ook geen oplossing geboden. Slechte service dus. Hoop dat het de volgende keer goed op de kaart staat. Sfeer is goed. Restaurant is mooi opgeknapt. Mis wel oosterse/japanse muziek.

6,5
  6. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft gereageerd op het artikel: Spareribs vs. geitenkaas
  7. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft een recensie geschreven voor Konya
    Japans Goes

Op zondag 5 januari met twee personen bij Konichiwa in Goes gegeten. Het concept is bekend dus daar zal ik niet over schrijven.
    Het serveren loopt heel erg rommelig. Dat is onrustig voor de klanten. Twee keer de vraag achter elkaar of er nog drinken gewenst is, lang wachten op dat drinken, de hapjes komen niet tegelijk. Zo had mijn man zijn 5 hapjes binnen 10 minuten op tafel en ik kreeg daarna pas mijn bestellingen, ook weer met tussenpozen. Of ze liggen door elkaar en we moesten vragen welke sushi nu eigenlijk de vegetarische sushi was. Dat is gewoon helemaal niet handig. Serveersters weten niet welke producten ze brengen ("Balletjes!" "Bedoel je de DimSum?" "Ehm, kipballetjes!" Dat kàn echt niet.) Bediening was overigens erg vriendelijk.

Verder wel heel fijn dat op de kaart vermeld staat welke hapjes vegetarisch zijn. Maar op de vraag of er gelatine of agar-agar in de gelei van het fruit zit, was er geen antwoord. Jammer.

De gerechtjes waren allemaal ontzettend vers, smaakte heerlijk! De witte wijn die we kozen smaakte ook prima.

Sfeer is oosters maar zeker niet Japans. Leuk dat je alleen maar eetstokjes als bestek hebt! Wanneer dit niet aan je besteed is, kan je ook gewoon om een mes en vork vragen.

8. Veggie's profielfoto
    Veggie heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Zaterdag 23 november bij Saloniki gegeten. Wij hadden een Sweatdealbon. Deze bon is eigenlijk voor een bord vlees en/of vis. Wij wilden echter graag vegetarisch eten. Omdat dit restaurant goed staat aangeschreven bij de Vegetariërsbond, heeft mijn man van te voren gebeld of het een probleem was om vlees- en visloos te eten. Geen enkel probleem! We waren van harte welkom!

Nadat we hadden plaatsgenomen nogmaals met de serveerster besproken dat we graag vegetarisch wilden eten (we mochten ook vis eten van haar, heel lief, maar dat eten we ook niet). We kregen een voorgerecht met vismousse en groenten. Weer uitgelegd dat er geen vis gegeten wordt. Er werd niks anders aangeboden. We moesten er maar rond eten.

Het hoofdgerecht was sla op een warmhoudplaatje (?) met groenten en feta. Allemaal slap gekookt in tomatensaus. Smaakte allemaal hetzelfde. Niet zo'n ramp. Wel vervelend was dat er veel zand op de sla zat. Gemeld bij de serveerster, we kregen geen nieuw bord. Geen excuses.

Het dessert was lekker! Grande dessert met bolletjes ijs, slagroom, saus, Griekse yoghurt met honing en walnoten, taartjes.

Glazen waren niet echt schoon; het bier sloeg dood in het glas. Dag schuimkraag. Serveersters leken ons allemaal aardige meiden die erg hun best doen. Ze komen uiterst vriendelijk over.