1. Op zondag 5 januari met twee personen bij Konichiwa in Goes gegeten. Het concept is bekend dus daar zal ik niet over schrijven.
    Het serveren loopt heel erg rommelig. Dat is onrustig voor de klanten. Twee keer de vraag achter elkaar of er nog drinken gewenst is, lang wachten op dat drinken, de hapjes komen niet tegelijk. Zo had mijn man zijn 5 hapjes binnen 10 minuten op tafel en ik kreeg daarna pas mijn bestellingen, ook weer met tussenpozen. Of ze liggen door elkaar en we moesten vragen welke sushi nu eigenlijk de vegetarische sushi was. Dat is gewoon helemaal niet handig. Serveersters weten niet welke producten ze brengen ("Balletjes!" "Bedoel je de DimSum?" "Ehm, kipballetjes!" Dat kàn echt niet.) Bediening was overigens erg vriendelijk.

Verder wel heel fijn dat op de kaart vermeld staat welke hapjes vegetarisch zijn. Maar op de vraag of er gelatine of agar-agar in de gelei van het fruit zit, was er geen antwoord. Jammer.

De gerechtjes waren allemaal ontzettend vers, smaakte heerlijk! De witte wijn die we kozen smaakte ook prima.

Sfeer is oosters maar zeker niet Japans. Leuk dat je alleen maar eetstokjes als bestek hebt! Wanneer dit niet aan je besteed is, kan je ook gewoon om een mes en vork vragen.