• Lid sinds 29 mei 2017

Carpe Diem

Heerlen

Goodfella's

Emmen

van Maenen heeft nog geen foto toegevoegd

1. van Maenen's profielfoto
    van Maenen heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Vriendelijke bediening, leuke sfeer, muziek comfortabel op de achtergrond, voldoende variatie qua meze /tapas en drinken, lekkere meze/tapas. Drank vonden we zeer prijzig, jammer dat zelfs non-alcoholische drank, koffie, thee niet bij de prijs inbegrepen is.

2. van Maenen's profielfoto
    van Maenen heeft een recensie geschreven voor Goodfella's

afgelopen vrijdagavond aangekomen met 4 kinderen (11-14 jaar), terras zat vol dus wij dachten goed en gezellig. Binnen gaan zitten. Slechts 1 dame in bediening, 1 jongen bij de drank.
    -10 minuten gewacht op vraag wat we wilden drinken, er werd niet eens op of omgekeken als ze langsstoof;
    -30 minuten later hebben we de kaart zelf maar gevraagd (slechts 1 vegetarisch gerecht en dat was een vissalade die vegetarisch gemaakt kon worden, ook zonder ui. Komt salade na 30 minuten, MET ui, weer terug naar keuken, opnieuw 10 minuten wachten terwijl de rest het eten al had maar nog geen bestek, ook maar gevraagd. Salade bestond uit komkommer, wortel, paprika en een beetje kaas. Fantasieloos met een heerlijke dressing en dat voor € 9,25....diep diep triest vind ik het, nog geen gekookt ei erop, geen asperge, geen vleesvervanger, alsof vegetariërs alleen salade eten en dan nog uit eten ook!! Er zat ook geen stokbrood bij, geen friet, niets. Veel te duur gegeten en niet voor herhaling vatbaar Ja, ze mogen uiteraard contact opnemen......

2,5