Goodfella's in Emmen

1284193346 85
1371997209 85
1420777133 86
1654920769 78

1. Het voor en hoofdgerecht waren prima, lekker gegeten!
    Maar de kaart voor nagerecht weinig keuze/ variatie.
    Tiramisu genomen: 9 euro en het was echt niet lekker. Mascarpone met een paar verdwaalde lange vingers...heel jammer! Prijs kwaliteit daarom omlaag... eerdere bezoeken waren beter... Nog steeds niet alles negatief hoor, vlees was lekker, maar uit eten is nog steeds een luxe en daarvoor betaal je, maar dan moet het wel kwaliteit zijn wat wordt geserveerd.

2. Vanavond hier gegeten en is ons tegen gevallen! We zijn beter gewend van Good Fella's. Brood plankje waarvan broodje veel te hard waren en de stukjes stokbrood net niet genoeg gebakken. Hoofdgerechten helaas ook niet geweldig, aoli spies die normaal zeer goed is was nu kats door gebakken zelf krokante stukjes aan het vlees en de aioli smaak was ver te zoeken! De biefstuk was bijna nog rauw. Tussentijds kwam er niemand om te vragen of het smaakte en of we nog wat bijgevuld wilden hebben. Maar toen ik m'n laatste slokje wijn nam stond er wel direct iemand te vragen of ik nog een wijntje wilde… Voor ons was dit voorlopig ff de laaste X dat we hier zijn geweest. Bediening was wel absoluut vriendelijk!

5,7
  3. Eerder was het eten altijd goed. Afgelopen keer ontzettend slecht gegeten. Biefstuk was koud. Over de carpaccio zat veel te veel olie. De bediening was niet vriendelijk. Ik gaf aan dat het koud was, zegt hij: ik warm het wel even op voor u’. Komt hij terug met mijn bord, heb ik ineens een ander soort biefstuk, niet opgemaakt alleen een kale biefstuk. Het viel me erg tegen. Ik kom er niet weer.

4. Gisteren 29/07 daar gegeten, dit restaurant is wat wij noemen: een blijvertje… jeetje wat zijn we daar verwent / hebben we lekker gegeten! We wilden op ons gemakje daar eten en zij begrepen precies wat dat betekend (18:00 binnen 21:30 vertrokken).

5. In het verleden regelmatig goed gegeten bij Goodfellas. Deze week gereserveerd voor gisteravond voor een speciale gelegenheid. Bij binnenkomst zaten er al mensen te wachten bij de bar. Ik heb gemeld bij het personeel dat we gereserveerd hebben. Er werd geen naam gevraagd en enkel gezegd dat onze tafel zo gereed was. Verder werden we genegeerd. Een half uur later stonden we nog te wachten en toen de mensen die ons kwamen wel een tafel kregen hebben we maar gevraagd hoe dat zat. Foutje had niet gemoeten. Te veel reserveringen om 19 uur. En die waren nog niet klaar. Ook geen excuses. Wij zijn toen maar gegaan.

6. Prima sfeer en aardig eten vergeleken met wat er voor de rest beschikbaar is. Echt fris voelt het allemaal niet aan helaas. Tip: raak de kindermenukaart niet aan.

7. Margriet

Heerlijk gegeten, wat een mooie gerechten werden er geserveerd. En heel fijn… voor onze 2 glutenvrije dames was alles mogelijk. En dat onze jarige zoon dan ook nog verrast wordt met een ‘spetterend’ toetje… Het was een smakelijke ‘after party’…

8. Wij hebben hier gisteravond gegeten met 4 personen. We hadden vooraf gereserveerd maar bij binnenkomst en melding hiervan werd er gezegd 'zoek maar een tafeltje uit'. In het restaurant was alleen nog een tafel vrij in het midden van de zaal. Geen gezellig plekje. In de serre dan maar, ook niet heel gezellig maar in elk geval rustiger... Als een klant de moeite neemt een tafel te reserveren verwacht deze ook dat er een mooi plaatsje voor hen is GERESERVEERD. Nu was het gewoon 'wie het eerst komt die het eerst maalt'.
    Ondanks de drukte was de bediening prettig en het eten lekker. (Alleen waarom wordt de biefstuk op puree geserveerd?...jammer)

9. Jos en Anneke

Op advies van een kennis daar gegeten, nou ja gegeten? De steak was niet te vreten. Er werd niet gevraagd of alles goed was. Bij het afrekenen ongenoegen geuit maar geen enkele reactie. Ook op een schrijven hebben we nooit iets gehoord.
    Waardeloze tent.

10. Zeer gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten. Vooraf broodplankje. Zeer goed klaar gemaakte kogelbiefstuk. Chocoladetoetje als nagerecht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

11. ina nieboer

Geweldig restaurant! Heerlijk eten (aardappelpuree dikke 10) en super bediening en ontvangst. Top en hoop nog vaak te komen, niets dan complimenten. Ik kijk uit naar de volgende keer.

12. afgelopen vrijdagavond aangekomen met 4 kinderen (11-14 jaar), terras zat vol dus wij dachten goed en gezellig. Binnen gaan zitten. Slechts 1 dame in bediening, 1 jongen bij de drank.
    -10 minuten gewacht op vraag wat we wilden drinken, er werd niet eens op of omgekeken als ze langsstoof;
    -30 minuten later hebben we de kaart zelf maar gevraagd (slechts 1 vegetarisch gerecht en dat was een vissalade die vegetarisch gemaakt kon worden, ook zonder ui. Komt salade na 30 minuten, MET ui, weer terug naar keuken, opnieuw 10 minuten wachten terwijl de rest het eten al had maar nog geen bestek, ook maar gevraagd. Salade bestond uit komkommer, wortel, paprika en een beetje kaas. Fantasieloos met een heerlijke dressing en dat voor € 9,25....diep diep triest vind ik het, nog geen gekookt ei erop, geen asperge, geen vleesvervanger, alsof vegetariërs alleen salade eten en dan nog uit eten ook!! Er zat ook geen stokbrood bij, geen friet, niets. Veel te duur gegeten en niet voor herhaling vatbaar Ja, ze mogen uiteraard contact opnemen......

2,5
  13. familie Peters

Vanavond gegeten bij Goodfellas in Emmen. Enkele jaren geleden hier een paar keer gegeten en toen daar erg genoten. Het was destijds een vrij exclusieve eetgelegenheid, daarom wilden we graag onze vrienden uitnodigen voor deze avond, en samen genieten van een exclusief diner. Maar wat een teleurstelling!!

We zaten in de serre, was nou niet een erg gezellig plekje en mijn vriend keek bijna een uur lang in de zon, omdat de zonwering niet voldoende breed was. Verder zaten we de hele avond te zweten bij een veel te warm afgestelde kachel. au, deed gewoon pijn die hitte. Gelukkig heeft de bediening deze eind van de avond lager gezet!

Het stokbroodje vooraf, stelt niets voor. Broodje uit de oven met drie kleine bakjes saus erbij, waar je welgeteld € 6,- per broodje voor betaald. Werkelijk niet in verhouding!

De carpaccio was op een bord gekletterd met een streep mayonaise (of dikke saus erover). Kleur van het vlees viel in het niet bij het bord. Afgemaakt met een hoop strooikaas erover gegooid! Ik kies regelmatig in andere restaurants de carpaccio, maar wat een desillusie! echt zoooo jammer!

Zalmfilet is normaliter mijn favoriet, maar ik vond deze echt niet lekker. té visserig van smaak en een joekel van een stuk vis met stuk dik vel, neergegooid op een klodder aardappelpuree (lees hier meer over in de recensies: mensen, stóp met die klodder aardappelpuree onder je vlees of vis!).
    Van de "in de oven gegaarde zalmfilet met een korst van groene kruiden, knoflook en rode pepers" was niets terug te vinden. Niks geen korst en totaal geen groene kruiden; er was gewoon een klodder tappenade overheen gegooid. En uit eerdere ervaring waren de gerechten keurig afgemaakt met een mooi garnituur, hier hadden we een takje van een of andere sla of kruid er overeen gegooid: en thats it!

En dan de bijgerechten: een bakje patat, een bakje gebakken krieltjes die dropen in het vet (olie) en een bakje handtissues. Verder een bak met worteltjesjulienne met rozijnen: gewoon vies! Geen salade, warme groente of lekkere rauwkostsalade. En ook lees dit in andere recensies. Mensen, doe ook iets met de feedback a.u.b., anders ga je het niet redden!!

De desserts stellen ook niet veel voor: veel slagroom, weinig kwaliteit!!. Een paar bollen ijs en paar toeven slagroom, afgegarneerd met werkelijk één verse aardbei. Jongens dit kan mijn dochter van 15 jaar beter. Wat een afgang! Niet eens een dessert met vers fruit. In het verleden hadden jullie echt prachtig desserts: tongstrelend, maar o zo prachtig gemaakt!! Daar is niets meer van over!

En dan: ga je eind april uit eten, overal zijn asperges te koop, daar wilden twee van onze gasten voor gaan, maar staan er geen asperges op de kaart! "nee, die worden waarschijnlijk pas zondag geleverd, maar dat is nog niet zeker." was het antwoord op onze vraag.

Eigenlijk schamen we ons erg tegen over onze gasten. We hadden hen vanavond uitgenodigd, en 'ontvoerd' naar deze locatie: als verrassing en dan maak je dit mee. Je begrijpt vast dat dit voor ons een teleurstelling was.

Positief was de bediening: gastvrij en echt super vriendelijk. Maar helaas, ondanks dat, hoeven wij hier niet meer heen. Jammer, want we hadden Goodfellas erg hoog staan.

Wat is er gebeurd met Goodfellas!?? Zit er een nieuwe eigenaar op? Een andere chefkok? Ander beleid? Wij hadden zeer goede ervaringen maar na vanavond is onze mening heel erg veranderd. Jammer!

4,1
  14. Lekker gegeten, helaas zijn ze niet voorzichtig als je gluten allergie hebt, ik krijg mayo met gluten, salade met gluten , en dat is niet de bedoeling, ik moest altijd aan de ober vragen als ik iets wilde eten, jammer

15. Heeeerlijk gegeten in een fantastisch vernieuwd restaurant.

16. Fam Beenen

Super lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader

17. Pauline Koning

We kwamen zondagavond wat later binnen, dit was de 2e keer dat wij hier aten. Heel hartelijke ontvangst. Super service (ze wisten zelfs nog welke wijn wij de vorige keer erg lekker hadden gevonden). Zalig gegeten. Het vlees is echt top! Ook de bij gerechtjes zijn erg lekker en de sla super vers.

Wij komen terug!!

18. Het vlees was heel goed, alleen was er behalve koolzaad helemaal geen groente, wat zeer teleurstellend was.

19. Zowel voorgerecht (speenvarken) als hoofdgerecht (tournedos) kwalitatief goed vlees! Eveneens lekker bereid! Snelheid is goed. De kaart is leuk, gevarieerd. Zoals te verwachten in een steakhouse is er voor de vegetariër weinig keus.

20. Gerechten zijn veel te duur. T-bonesteak voor €30,- op een bedje van aardappelpuree? bijlagen slecht: witte niet doorbakken aardappeltjes, 1 bakje patat met 4 personen. We willen graag betalen, maar dan moet het wel in proportie staan voor wat je krijgt. Iets van een kipgerecht misten wij ook op de kaart. Voor ons geen 2e keer. De bediening is wel supervriendelijk en de inrichting is gezellig.

22. Mieke Strijbosch

Heerlijk gegeten hier met de hele familie en bediening was top. Ondanks dat er een misverstand was over de reservering, werd dit goed opgelost ook al zat het hele restaurant vol. Leuk restaurant.

23. marij

24. Goodfellas biedt alles wat je avond uit nodig heeft; heerlijk eten in een goeie ambiance met gekwalificeerd personeel. Zeker een aanrader wanneer je houdt van een goed stuk vlees, en een gezellige avond wilt hebben!

25. j uit klazienaveen

Een heel goed restaurant! Alleen jammer dat mijn ribeye op aardappelpuree werd geserveerd.

26. Beste stuk vlees wat ik in de regio heb gehad. Bediening is altijd prima en de sfeer net zo.

Ook een prachtig plekje om zomers buiten te zitten.

27. Lekker eten, gezellige indeling. Ook buiten zeker een aanrader.

28. tineke wagenaar

We komen er regelmatig eten en zoals gewoonlijk hebben we weer heerlijk gegeten.
    Ik ben verslaaft aan de spare-ribs!
    Top restaurant!

29. Prachtige sfeer, heeeerlijk eten (vooral de spare-ribs zijn een aanrader). Heel gezellig en huiselijk. Verdomd wat geweldig!

30. Ben hier nou denk ik al ongeveer 12 keer geweest met mijn vriend, en elke keer weer is het gewoon genieten!
    Heerlijk eten en super vriendelijk personeel!
    Dit is zo ondertussen toch echt ons vaste restaurant.

We blijven dan ook zeker terug komen!

31. Peter en Linda

Zojuist hier wezen eten. Was niet heel erg druk (woensdagavond), maar de sfeer was wel goed. Bediening erg vriendelijk en eten goed. Spareribs gegeten met mes en vork! Zo maak je ze niet vaak mee. Zeker een aanrader dus!

32. Heerlijk gegeten vanavond. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts! Goede bediening die regelmatig langkomt om een drankbestelling op te nemen zodat je niet lang hoeft te wachten. Gezellige sfeer, het was erg druk maar toch ervaarde je het anders.
    Voor herhaling vatbaar!

33. willan tychon

Recent gegeten bij dit restaurant.
    Dure gerechten. Stookbrood en soep.
    Opmaak van hoofdgerecht niet lekker.
    Rijst en daarbovenop vlees.
    Voorgerecht slecht, soepkom half gevuld en lauw.
    Gebakken aardappels bij hoofdgerecht opgewarmd, slap en niet lekker.
    Geen mogelijheid betalen met VISA

34. Wij hebben hier vanavond gegeten en het was echt super!
    Het was druk maar we werden erg goed geholpen door de bediening. Ze waren heel vriendelijk en spontaan en gaven je echt het gevoel alsof wij de enige daar waren.
    Het restaurant ziet er erg mooi uit, en vanavond konden we lekker buiten zitten op het mooie terras.
    Het eten was erg lekker en verassend. Steak aioli echt een aanrader. Wij komen hier zeker weer en bevelen het iedereen van harte aan!
    Top zaak!

35. Peter vd Lind

36. Vorige week gegeten hier en het was echt super! Snel geholpen en heerlijk gegeten. Goede service!

37. fam. tenboer

Vorige week met zijn vieren wezen eten bij goodfellas, 20min gewacht op ons voorgerecht in een bijna leeg restaurant.
    Als het dan maar goed is!
    Salades niet aangemaakt en sla nou ja laten we zeggen zeker niet vers meer. De kogelbiefstuk aan een kant zwartgeblakerd en de andere kant bijna rauw! En de zalm van mijn vriendin gort droog gebakken.
    Begin vorig jaar ook hier gegeten en toen heerlijk genoten van alles maar dit is wel een dompertje op een fijne avond.
    Gelukkig maakte de heerlijke attente spontane bediening een hoop goed!

38. We hadden ons er veel van voorgesteld maar het zal bij deze ene keer blijven.
    IJskoude boter op doodgewoon stokbrood, wat voor 5 euro verkocht wordt als 'countrybrood' is nog het minst lummelige. Niet aangemaakte, verlepte salade en smakeloze aardappelpuree, in 2012, terwijl kinderen van 12 excelleren in programma's als Masterchef, is natuurlijk helemaal not done. Rauwe gamba's en een ronduit slecht gegrilde (bijna verbrand aan de buitenkant en te lang onder de warmhoudlamp of in de oven laten liggen, dus taai als een schoenzool) T-bone van 30 euro waren het dieptepunt.
    Absoluut de hoge waarderingen niet waard.
    Lieve, attente bediening, dat zeker, maar voor bijna 90 euro voor twee volwassenen en een kind (kindermenu) mag dat ook wel.

De parkeerplaats is trouwens niet te vinden in het donker. Een paar lampen, een bord met een 'P' er op, het zou geen overbodige luxe zijn.

3,6
  39. Een sfeervol restaurant met een uitstekende grill.

Neem vooral eens de Good Fellas spareribs, het vlees valt van het bot af en de saus is overheerlijk. De bediening is zeer vriendelijk en maken altijd wel een praatje. 'k Heb echt niets teveel gezegd ... Super!

40. M.J. Mink

Wij zijn hier nu 4x geweest. Het is lekker. Veel variatie en de zaak is stijlvol aangekleed. Ook buiten (terras) ziet er gezellig uit. Echter worden wij elke keer teleurgesteld door de bediening. Op zich zijn ze bij aankomst wel vriendelijk, maar verliezen daarna hun klant uit het oog. Je moet ook erg lang wachten op je gerecht. Bij een vol restaurant heb ik daar begrip voor, niet als je 10 klanten in de zaak hebt! Laat ik het er op houden dat ik houd van lekker eten en dat ik elke keer terugkom.

41. Johan Cruijff

Ik heb hier nu meerdere keren gegeten en zowel het eten als de sfeer zijn geweldig, echt een aanrader. Ik kan niet wachten tot het zomer wordt en we op het terras kunnen genieten!

42. Toen ik en mijn vrouw afgelopen zomer lekker naar een pretpark waren geweest hadden we zin om achteraf even gezellig ergens te gaan eten. Via eet.nu had ik van Goodfella's gelezen en was heel erg benieuwd. Ik had het adres op de tomtom ingevuld en deze bracht mij net aan de verkeerde kant, we stonden op de parkeerplaats bij een voetbalstadion terwijl we net aan de andere kant van de bomen moesten zijn.

Eenmaal aangekomen was ik blij verrast met de aankleding van de zaak, het ziet er heel gezellig en sfeervol uit. De bediening was vriendelijk en lekker vlot en de kaart had genoeg te bieden. Ik had een tournedos besteld en mijn vrouw een steak van het huis, maar wat was dat genieten zeg! Het was echt een tijdje geleden dat ik zo'n lekker stukje vlees gesmikkeld heb kan ik je verklappen. Zowel de steak van het huis als de tournedos waren om over naar huis te schrijven, wat ik bij deze dan ook via eet.nu doe.

Dit restaurant is een echte aanrader, ik hoop dat het zo lekker blijft als deze eerste keer dat we er waren want dan komen we zeker weer terug, en daarna nog een keer, en misschien dan nog wel eens... en wie weet dat we dan ooit nog wel een keertje een hapje komen eten.

43. We zijn hier nu een paar keer geweest, elke keer andere gerechten en steeds weer blij verrast door de lekkere smaak, het leuke opdienen en gezellige sfeer. Wel was het er elke keer weer druk, dus wel van tevoren reserveren!

44. Ik heb er nu drie keer gegeten en heb werkelijk genoten. Het eten is subliem en de bediening erg goed. Wel jammer dat tijdens het laatste bezoek niet alles meer verkrijgbaar was van de kaart.

45. Zaterdag met 8 personen gegeten.

Was de eerste keer hier en zeker niet de laatste keer.

Eten was super! In tijden niet zo lekker gegeten.

Genoeg ruimte, je zit elkaar niet op de lip.

46. Zeer goed vlees (t-bone steak was echt perfect) en weinig van die onzin dingetjes erbij, zoals warme groente. Koude salade erbij is perfect. Als ik naar een steakhouse ga, kom ik voor het vlees en niet voor de groente e.d.

Zeer fatsoenlijk restaurant met nog normale prijzen.

47. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten!

Het heeft ons alle 2 erg gesmaakt. Ik had een tournedos, ik had m medium besteld maar kreeg hem erg rood, alsnog erg gesmaakt.

Enkele van de bediening mogen nog wel iets vriendelijker zijn, & wat meer contact maken met de gasten.

Verder hebben we erg genoten van deze avond.

Het eten was top.

48. Ik heb er al meerdere keren gegeten en het is altijd goed bevallen. Het eten is erg lekker!

Door de goede bediening en gezellige sfeer is het echt een top restaurant!

49. Super gegeten. Bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit goed en de spareribs te lekker. Hier kan je geen onvoldoende voor geven! Zie 2.9 en een 3 (onzin) Echt een aanrader.

50. Heb er met het hele gezin goed kunnen eten, alleen mijn jongste dochter had zo`n grote panfluit (sparerib) besteld en lustte het niet maar werd zonder problemen en kosten om gewisseld voor wat anders. Top bediening daar win je klanten mee. Ga zo door.

Groet klaas.

51. We hadden hieronder gebladerd en gelezen dat het geweldig zou zijn. Dat viel enorm tegen.

De T-bone was taai en geen grill smaak.

Mijn vrouw had een droge varkenshaas.

En de borden waren steenkoud.

Geen groenten.

Jammer!

2,9
  52. marcel lubbers

We zijn er nu reeds 3 x geweest, en heb nu het idee dat wij wel oordelen kunnen.

Het eten is echt top!

De bediening zeer vriendelijk.

De zaak heeft een geweldige uitstraling, zowel binnen als buiten.

Misschien 1 klein maartje, er is geen warme groente.

Ga zo door, wij blijven zeker komen!

53. Was heel goed :)

Heel vriendelijke bediening, echt een gezellige avond.

Eten was heerlijk, erg drukke zaak met gezellige sfeer.

54. Super goed eten en hele vriendelijke bediening.

55. Piet en Anja

Helemaal super! Top eten voor een zacht prijsje!

56. Met z'n vieren heerlijk verwend met een geweldige vriendelijke bediening. Hele leuke kaart met mooie gerechten. Eten was perfect qua uiterlijk en smaak. Alles is aan te passen aan je wensen. Wij zijn erg tevreden.

57. Leuk en sfeervol restaurant. Eten was toppie. Ik zelf heb de spare ribs gehad. Echt een aanrader. Kom er zeker nog eens.

58. Viel tegen!

Het was het geld helaas niet waard. Vlees gerechten vielen mee, behalve spare ribs. Onvriendelijke bediening en eten erg slecht.

3,2
  59. Carla Mink-Wolken

Afgelopen zaterdag zijn wij er voor het eerst geweest en we hebben echt heerlijk gegeten hier. Het duurde wat langer voordat we onze eten kregen, omdat er een grote groep was, maar daar werd netjes excuses voor aangeboden. Bovendien is het eten ook niet duur.

60. Zeer sfeervol en gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is super, heb echt genoten! Aanrader!!