1. Wij zijn dankzij de Heerlijk 10-daagse, eindelijk een keer hier gaan eten. Geweldige service, heerlijk eten... ondanks dat we een standaard 3 gng menu hadden. Vaak denk je dan oh wordt dit het, wij waren verrast. Aparte dingen, heerlijk!
    wijnkeuze, alle tijd wordt er genomen om te adviseren.
    We gaan zeker terug!

2. Tries-ke

3. Gezellig in zo'n huiskamer. Op zich prima gegeten, leuk die potjes. Je moet hier niet heen gaan om een hoogstaand etentje te hebben.

4. Eten niet altijd even sterk/goed.

Wijn is heerlijk en het team gezellig. Vooral in het oude pand heerlijk zitten.

5. Super gegeten, gastheer moet zich iets meer verdiepen in de kaart. Had het idee dat hij nieuw was.

We hadden met zijn allen steeds: oh, dat is ook lekker en dat ook....wat moet ik kiezen? De arretjescake was heerlijk.

Een echte aanrader!

6. Vorig jaar geweest, vanwege vader/moederdag.

Wij vonden het heerlijk, er was van alles mogelijk. De wijn was ook heerlijk. Juist omdat tegenwoordig alles op lounge gericht is, vond ik het leuk om eens in een andere entourage te zitten.

Super ervaring!

7. Tries-ke

8. Tries-ke

9. Tries-ke

10. Internationaal Twello

Gister onze 3de trouwdag daar gevierd. Heerlijk gegeten. Zelfs op een dinsdag nog redelijk druk. Vonden het een erg leuke zaak en het eten was super. Rondje Swinckels zit vol smaak, dus een echte aanrader.