• Lid sinds 12 september 2009

2. Bas Döner Kebab

Stadskanaal

Ozan Doner Kebap

Groningen

Tom heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor De Hekseketel

We moesten heel erg lang op het eten wachten terwijl het niet druk was. Het eten was lekker. Het was erg veel, en daar betaal je ook iets meer voor. Het terras ziet er erg gezellig uit.

6,1

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Restaurant Tripoli

Goede sfeer, lekker eten en aardige bediening! De kok geeft je het idee dat je welkom bent en je voelt je geen nummer. Ook geven ze je het gevoel dat je mag zijn wie je bent en hierdoor voel je je erg op je gemak.

De Spareribs zijn ook zeer goed.

4. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Lunchroom D'Oale Smidse

Zeker een van de betere snackbars in de buurt, lekkere patat en goede broodjes hamburgers! Ook de sfeer is voor een cafetaria goed!

5. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Ozan Doner Kebap

Tom

Ze hebben bij hun uithangbord aan beide kanten €2,= staan. Als je vervolgens een broodje kebab bestelt ben je ongeveer 5 euro kwijt. Dit vind ik dus niet helemaal in overeenstemming met elkaar. Misschien heb ik ook wel het verkeerde besteld, maar als je bij een dönerzaak 2,- ziet staan dan lijkt het je logisch dat ze ook daadwerkelijk döner voor 2 euro hebben.

Verder is het eten gewoon wel lekker, vooral de knapperige broodjes zijn goed.

5,9
  6. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Queeny Cafetaria

Tom

Ik vind de patat die ze hebben altijd leuk en lekker. Het zijn altijd van die perfecte staafjes en niet van dat grut wat je soms ook wel in een snackbar hebt.

Vaak neem ik ook een mexicano met satesaus en deze smaakt ook goed.

7. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Snackbar Chaplin

Tom

Leuk om altijd even tijdens de pauze op school heen te gaan!

De patat is goed en goedkoop en ze hadden vroeger vaak een actie op maandag, dat je een broodje hamburger voor een euro kreeg of zo.

De bediening kan alleen wel beter, ze zetten het gewoon neer en kunnen het beter gewoon bij je tafeltje langsbrengen. Als ze dit deden zou ik er vaker komen.

8. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Grillhouse Pyramide

Tom

Het eten is lekker en de bediening is meestal ook vriendelijk. Het is alleen niet echt iets om naar uit eten te gaan maar meer voor na het stappen.

9. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Restaurant Hoekzema

Tom

Vaak halen we hier patat en af en toe zitten we in het restaurant.

Het eten is in beide gevallen zeer goed. Vooral het broodje hamburger uit de snackbar ben ik zeer over te spreken.

Het enige nadeel van het restaurant is dat het er een beetje ouderwets uitziet allemaal.

10. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Bas Döner Kebab

Tom

Bas Döner is zeker aan te raden. Hier ga ik vaak na het stappen heen of gewoon zomaar.

Wanneer je bestelt is je eten altijd snel klaar. Ook smaakt de döner altijd zeer goed en word je vaak een kopje Turkse thee van de zaak aangeboden en maakt de persoon die je bedient altijd even een praatje. Ook is de hoeveelheid altijd lekker veel, een portie patat is bijvoorbeeld een dik bord vol.

11. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Nijlaan

Tom

Hier halen we vaak patat vandaan en de smaak hiervan is goed. Er worden (kip?)kruiden over gedaan op aanvraag en dit maakt de patat nog lekkerder.

Het enige wat jammer is is dat de verkopers soms wat nors zijn.

12. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Succes

We gaan er wel vaak heen in de pauze van het werk. Over het algemeen was het eten goed te doen, maar het komt de laatste tijd regelmatig voor dat er haren in het eten zitten. Naar een andere cafetaria is niet mogelijk aangezien we van het werk maar een half uur pauze hebben en dit geografisch gezien de beste optie is. We hebben er wel eens naar toe gebeld en toen werd wel aangeboden om een nieuwe portie te krijgen, dus de service is wel goed.

Verder sta je er vaak lang in de rij; het duurt soms alleen al wel een kwartier voor ze überhaubt je bestelling kunnen opnemen.