• Lid sinds 23 maart 2013

Grand Café Pascal

Arnhem

Susanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Grand Café Pascal

Ik vind dit een klantonvriendelijk stelletje personeel bij elkaar. Mijn moeder vroeg of ze een latte macchiato met karamel of iets dergelijks hadden, waarop de jongen die ons hielp zuchtte en snauwde: "nee, heb alleen gewone latte." Vervolgens kwam er een mevrouw met een rolstoel aan, waartegen dezelfde serveerder snauwde dat ze daar niet mocht zitten en hij wees driftig op een bord. Ik snap dat de vluchtroutes vrij moeten blijven, maar hij had ook vriendelijk kunnen meedenken en deze mevrouw naar een ander tafeltje (uit de looproute) verwijzen. Toen wij daar kwamen was het 10 voor 4 en een meisje was alle kaarten van de tafels aan het afhalen. 5 minuten later kwamen er 2 meisjes die iets wilden eten en wederom dezelfde jongen snauwde dat de kaarten van tafel waren en dat dus de keuken dicht was (het was nog geen 4 uur). Ik vind dit geen stijl, ik vind dit vreselijk klantonvriendelijk en Pascal moet echt eens nadenken of ze niet beter kunnen sluiten met deze houding. Volgende keer loop ik wel door naar een ander terrasje.

4,3