• Lid sinds 18 maart 2015

Shoga

La Cubanita

3. La Cubanita

Eindhoven

Simone heeft nog geen foto toegevoegd

1. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Shoga

Ik vind het altijd leuk om uit eten te gaan en vaak nieuwe restaurantjes te proberen waaronder vele all you van eat sushi restaurants, meestal bevallen deze me erg goed.

Maar dit restaurant raad ik niemand aan, ik zeg je eerlijk z'n slecht restaurant heb ik nog nooit gezien! Ook al is de prijs erg laag (€15,50 pp).

Het eten en drinken duurt heel lang, er is weinig keus, uit de helft van het servies zijn stukjes, er liepen kinderen door de keuken, er werken meisjes van 16 jaar (ook tot laat), het eten is lauw en klef en de drank glazen zijn maar half vol geschonken. Toen ik de beef teriyaki bestelde schrok ik helemaal, dit was zeker geen beef, wat voor vlees dit wel was wil ik niet eens weten eigenlijk. Ook de wc's waren gewoon smerig en dan niet van iemand voor me had een grote boodschap gedaan maar alle muren, tegels wasbakken, zeeppompjes etc waren gewoon vies, deze werden zeker niet dagelijks schoongemaakt.

Op een gegeven moment kwam er een man helpen, die er naar mijn idee niet eens werkte. Hij vroeg of alles naar wens was, hierop geantwoord naja redelijk, niet echt eigenlijk zei hij oké en liep weg.

Al bij al is dit zeker geen aanrader en ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de keuringsdienst dit 'restaurant' gaat sluiten.

1,4
  2. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ga hier zeker een keer per maand eten, altijd helemaal top! Een keer wat langer moeten wachten, toen excuses en een drankje gekregen. Echt een aanrader!

3. Simone's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Ik vond het personeel heel onaardig en sprak ook slecht/ geen Nederlands. Het eten van de plaat en wok was lekker. Het koude buffet en warme buffet wat klaar stond was niet lekker, zag er allemaal wel redelijk goed uit. Het toetjes buffet was goed! De dranken waren ook goed, veel keuze en inclusief alcoholische drankjes was top. In ieder geval geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.

3,1