1. Leuk restaurant,eten is wel goed maar lang niet zo lekker als wij gewend zijn van Ginza en Kami Sushi in Hengelo

2. Gisteravond van 17.00 tot 19.30 met mijn jongste dochter van 14 hier voor het eerst gaan eten. Prachtig ingericht restaurant met oog voor detail, ruime fijne zitplaatsen, privacy, ver van andere gasten af.

Heerlijke gerechten, vers, goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Perfect gewoon, het beste AYCE restaurant van Enschede. Ginza staat bij ons op een gedeelde 1e plaats als beste ayce sushirestaurant in de regio.

We komen gauw een keer weer!

3. Heerlijk gegeten met mijn dochter ,lekkere gerechten, vriendelijke bediening/gastheer, veel lekkerder en beter dan elders in Schutten.

4. Al meerdere keren met mijn dochter bij Kami Sushi gegeten, het eten is er altijd perfect.
    We hebben (eenmalig) andere in Enschede uitgeprobeerd, maar voor ons is er maar 1 de beste en dat is Kami Sushi!

5. Al meerdere keren bij Kami Sushi gegeten, en het eten is altijd even heerlijk. De gerechten staan ook mooi snel op tafel. Vanavond gaan we weer, we verheugen ons er nu al op.

6. Na onze slechte ervaring met het eten van een ander restaurant gisteren, was dit restaurant een verademing.
    Het eten was heerlijk, we hadden vissoep, broodjes met tapenade, Mexicaanse hamburger en alles was goed gaar, vers en overheerlijk.

Zo hoort het ook, perfect.

7. Zaterdag 11 juni hier gegeten.
    De varkenshaas was niet gaar, de gemengde salade was lauw en bevatte bruin verkleurde slappe slabladeren.
    De bruine geglazuurde borden en kommen waren kapot, overal waren hoeken van het glazuur af.
    We gaan geregeld uit eten, maar dit was het slechtste restaurant waar we ooit gegeten hebben.