Kami Sushi laten bezorgen?

Online eten bestellen

1488520170 72
1519552248 75
1620406503 81
1659196601 82

1. Kwam altijd met veel plezier bij Kami, maar ik heb het idee dat de kwaliteit steeds minder wordt. De plakjes beef waren eigenlijk plakjes vet en ook waren de sojabonen niet gaar. Aangegeven dat ze niet gaar waren en een medewerker nam het bakje mee, even later kregen we een nieuwe portie, maar helaas ook niet gaar. De sausjes bij de warme gerechten worden steeds minder. Wanneer je het laatste stukje sushi wil nuttigen staat er al iemand aan tafel om de bordjes op te ruimen. Sushi is echt van prima kwaliteit, maar de rest viel erg tegen. Erg jammer want ik kwam er altijd graag!

2. Ik kom hier al 5 jaar bijna 2 x per maand.

1 Enorm minpunt = het is verslavend.

Keer op keer elders in het land (vakanties en weekendjes weg) geprobeerd, maar niets kan tot op heden tippen aan kami.

Aanrader is absoluut de beef noedels soep, evenals de salades.

Het mooie is dat ik mensen mee neem naar kami die absoluut geen sushi lusten, maar met de andere gerechten keurig op hun wenken bediend worden.

Kami sushi staat voor mij op 1.

Groeten aan de gastvrije eigenaar.

3. Wat lekkers en gezellig. De bediening was goed wel allemaal snel snel, maar vriendelijke mensen.

4. Lekker gegeten, goed bier en een snelle service. Vond het niet zo fijn dat tijdens de laatste ronden continu naar je tafel wordt gekeken en wordt gewacht totdat je het op hebt. Hierdoor heb je het gevoel dat je je moet gaan haasten en snel weg moet (misschien iets te maken met de Japanse cultuur?) Maar voor de rest wel de beste tent tot nu toe. Tip: neem de noedelsoep het laatst, word je heel zat van.

5. Vandaag gegeten bij Kami, erg lekker eten verder niks over te klagen, maar dat personeel behalve dat ze erg aardig zijn gedragen zich echt onprofessioneel. Elkaar eten voeren, elkaar zoenen midden in de zaak als de halve zaak nog vol zit. Ook wordt er volop schoongemaakt en geschropt als het restaurant nog geopend is. Je hebt als gast echt het idee dat je op hete kolen zit en door moet eten omdat de zaak dichtgaat. Mis hier echt wat Professionaliteit! Jammer.

6. We zijn er vandaag voor het eerst geweest samen met drie kinderen.
    We hebben van alles iets geprobeerd en geproefd. Was erg lekker.
    Alleen sommige dingen vonden de kinderen niet zo lekker. Dit hebben ze laten staan.
    Hier kregen we commentaar over. Dat vonden we erg vervelend. Ook omdat dit maar over paar hapjes gingen.

7. Op zich prima gegeten. Je mag per persoon per keer 5 stukjes bestellen. Wij wilden een gezellige avond en hebben niet iedere gang een complete bestelling gedaan. Toen we ons dessert wilde bestellen liep het tablet vast leek het. De dame die ons kwam helpen gaf aan dat het klopte want we hadden alle 6 gangen gehad? Ik gaf aan dat ik dacht dat het all you can wat was. Zij zei "dat klopt voor 6 gangen" en de toon was alsof ik een hele domme vraag stelde. Nu kregen we dan met heel veel tegezin dan toch nog een dessert. Heel vreemd en dus prima als je snel sushi wilt eten maar niet voor een lange avond. Daarbij was de sushi slordig, viel uit elkaar, de tekka maki was droog, vis leek glazig, en de vis voor de spicy tuna leek wel blikvis. Wij gaan voortaan toch weer ergens anders heen.

8. Zo ontzettend vaak hier gegeten, altijd goed, maar helaas, een goede formule is veranderd. Ook al werd dit ontkend. Maar m'n allergie liegt niet. Bedankt voor de leuke avonden, maar lieg maar niet over veranderingen in je menu. Jammer.

1,8
  9. Een absoluut slechte ervaring. De sushi was niet vers en smaakte niet, bovendien vlogen er fruitvliegjes rond waarvan er ook enkele in het eten zaten. De tempura droop van het vet en rook naar een vette hap uit de cafetaria waarbij de olie nodig ververst moest worden. Na 2 rondjes ging het tegenstaan en heb ik mijn eten laten staan. Daarvoor moest ik vervolgens ook nog extra gaan betalen omdat ze verspilling wilden tegen gaan. Hier kom ik dus absoluut nooit meer terug, veruit het slechtste sushi restaurant waar ik ooit heb gegeten.

2,4
  10. Het eten is prima, voor een sushi restaurant. Eerder in de week tafeltje gereserveerd, en nog nooit zo ongezellig gezeten als bij Kami sushi. Midden voor de deur werden we met ze 2tjes neerge 'dropt' mag ik wel zeggen, daarnaast de gehele avond tocht van in en uitkomende klanten gehad. Ik heb mijn jas niet uit kunnen doen omdat het gewoon erg koud was. Voor een leuke sfeer ben je niet op het goede adres.

11. Al meerdere keren met mijn dochter bij Kami Sushi gegeten, het eten is er altijd perfect.
    We hebben (eenmalig) andere in Enschede uitgeprobeerd, maar voor ons is er maar 1 de beste en dat is Kami Sushi!

12. Evelien

Bij binnenkomst werden we verwelkomd door een vriendelijke gastvrouw, eenmaal aan tafel kwam een dame in een soort van joggingsbroek ons de tablet uitleggen, blijkbaar hanteert dit restaurant niet aan de kledingvoorschriften, want velen liepen in gekleurde schoenen en andere werkkleding. Jammer. Het restaurant straalt goedkoop uit, je zit veel te dicht bij andere gasten, heel lawaaierig, interieur en decoratie is aan de lage kant, maar zo is de prijs ook, goedkoop.
    Verder hebben we lekker gegeten, bediening was vriendelijk en correct, maar we zullen niet gauw weer terugkomen. Zijn genoeg betaalbare sushitenten die professioneler zijn op dat gebied.

13. Hier al meerdere malen geweest de afgelopen maanden en ik moet zeggen dat dit voor mij het beste Japanse restaurant in de omgeving (Twente) is. Eventuele problemen worden snel opgelost door het personeel en de smaak van het eten is vergeleken met andere sushi restaurants erg goed. Ook komt het eten erg snel nadat dit via de goed werkende tablet besteld is.
    Een favoriet en aanrader.

14. Maurice de Zwart

Eerste keer bij Kami Sushi, wel ruime ervaring met andere sushirestaurants.
    Gezien een afzetting van de Enschedesestraat 10 minuten later dan afgesproken aangekomen bij het restaurant. Na het opgeven van de gereserveerde naam werd meteen te kennen gegeven dat we "te laat" waren en dat deze tijd gewoon meetelde in de 2,5 uur reservering.

Het is zaterdag, 17.40 uur en de zaak zit behoorlijk vol met klanten. wij worden naar het achterste gedeelte van het restaurant geloodst en mogen plaatsnemen. De stoelen zitten prima. Dit ten opzichte van de zitbank aan de muurzijde; daar dusdanig in weggezakt dat lekker eten vrijwel onmogelijk was. Gelukkig konden wij, op eigen aangeven, ergens anders plaatsnemen. De tafeltjes zijn erg klein en door een soort van bloemstuk gescheiden van restaurantbezoekers die pal naast je zitten. Efficiënte manier van ruimteindeling, wel geeft het een gevoel een kip in een legbatterij te zijn.

Personeel is overwegend zeer vriendelijk.

Op de Sushi is niets aan te merken; gewoon lekker. Ook bijzonder goed zijn de lamskoteletjes. De overige warme gerechten vond ik niet bijzonder. zowel in keuzeaanbod als qua smaak en bereiding ben ik inmiddels beter gewend. Wat mij persoonlijk niet bevalt is dat vrijwel alle warme gerechten overgoten worden met een behoorlijk zoute saus. Dit komt de smaak zeker niet ten goede.

Al met al geen spijt van mijn bezoek edoch terugkomen is geen optie.

6,3
  15. Altijd top. Kom hier al zeker 2 jaar met mijn vrouw en wij gaan ook vaak in Enschede, waar wij vandaan komen, sushi eten. Maar we blijven uiteindelijk toch terugkomen naar Kami! Altijd "ons" vaste plekje bij het raam :) Bediening is altijd vriendelijk en eten altijd goed!

16. As we speak, zit ik nog steeds binnen. Super lekker gegeten, wacht nog op het ijsje. 'T is rondsluitingstijd en waarschijnlijk willen ze ons weg hebben. Personeel loopt een beetje ongeïnteresseerd rond. Service... Tsja, welke precies? Op de vraag 'hoe eet ik de rijst?'.. Met de stokjes... Normaal hoort het een beetje te plakken. 'Oke, hoe eet jij het dan?'.. 'ik pak gewoon een vork'. Geen vorken of ander bestek op tafel dan stokjes, maargoed.
    'Hoe smaakt het sesamijs?'... 'ja, moeilijk uit te leggen, moet je maar gewoon bestellen'.

Afijn, het eten is super, maar als je service wilt moet je hier niet zijn. Personeel kan een stuk vriendelijker. Muziek past totaal niet bij de omgeving. Oke, ik stop. IJs was trouwens ook goed te doen.

6,3
  17. Eten was super, maar als het 's avonds rustig is wordt je er lomp uitgewerkt. Na 20 minuutjes vraagt men al of we nog een keer willen bestellen, omdat ze de keuken graag wilden sluiten (1,5 uur voor sluitingstijd). Tijdens de 4e en blijkbaar laatste ronde (in plaats van 8 rondes) staat de tablet al uit, en komen de schoonmaakdampen je al tegemoet. Nog voor je een desert kon bestellen, kwam de rekening al. Deze diende ik tijdens het eten van mijn ijsje te betalen, want meneer moest de kassa opmaken. Dan komt er ook nog een opmerking voorbij, "wel vervelend hé, als je zo gehaast moet eten".

Voor mij nooit meer Kami Sushi.

3,4
  18. Heerlijke gerechten en mooi snel op tafel.

19. Al een aantal keren hier gegeten en het is me altijd goed bevallen! Helaas merk ik af en toe dat het erg chaotisch is in de bediening. Sushi - en vleesgerechten worden bij de verkeerde tafel afgeleverd of soms zelfs niet gebracht. Allicht werken de tablets dan niet optimaal?

Verder niets te klagen! Sushi blijft heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

20. Martin

21. D. Boertje

Voor de 6e x hier gegeten en wederom was het zalig! Het was wel erg druk waardoor weinig ruimte. Niet handig met een 8 maand zwangere dikke buik. Ik kreeg een aangepaste lijst van wat ik beter wel of niet kon eten. Netjes, ik had hier niet om gevraagd.

22. Ben hier meerdere malen geweest en elke keer prima gegeten. De laatste keer ben ik samen met mijn vriend geweest en werden wij aan het tafeltje voor de deur geplaatst. Erg vervelend omdat er steeds mensen in en uit lopen, waardoor het er ontzettend tocht. Erg ongezellig. Misschien iets meer aandacht aan de zitplaatsen geven, zijn niet altijd gezellig omdat je ook zowat bij elkaar op het bord kijkt. Aan het nagerecht mag zeker wel het een en ander aan gebeuren. Met ijs krijg je i.p.v iets moois, een klein bolletje ijs in een bakje gedrukt. Erg jammer.

5,7
  23. Kom hier elke maand wel eens.

Vandaag weer geweest maar de sushi leek wel oud! Zalm en tonijn smaak kloos. Rijst was hard en zeer moeilijk weg te krijgen. Kipstukjes en gamba's waren zoals gewoonlijk heerlijk.

Ik weer niet of ik vaker kom. Heel jammer.. Want het blijft desondanks wel één van de beste sushi restaurants.

5,1
  24. Alex

26. Gisteren voor het eerst geweest, absoluut 1 van m'n nieuwe favorieten qua sushirestaurants. Veel keus, ook sommige dingen die wat anders waren dan de standaard all-you-can-eat. Service was erg snel en goed, er hangt een goede sfeer en de prijs is ook prima! Zeker een aanrader!!!

27. We zijn vandaag wezen lunchen. Echt zalig gegeten, een echte aanrader!

28. Dit restaurant zit in mijn top 3 Beste Sushi restaurants waar ik ooit gegeten heb. Ik ga hier regelmatig heen en dan neem ik ongeveer een stuk of 6 collega's mee die het ook geweldig vinden.

Enige minpuntje is dat de achterkant van kami sushi niet mooi ingericht is. Het is allemaal iets te donker en weinig sfeer, en het drinken is ook iets aan de prijzige kant. Maar het eten is zo lekker dat maakt het allemaal goed.

29. Tessa

30. Elke maand vaste prik om hier te eten, helaas vandaag ergens anders gegeten, maar dat nooit weer.
    Kami sushi is absoluut het beste sushi restaurant die er is.
    Goede service, heerlijk eten en perfecte porties!
    Te lekker.

31. Afgelopen weekend bij een ander sushirestaurant geweest omdat ik vond dat ik ook eens iets anders moest proberen. Spijt spijt spijt! In ieder opzicht was het niks vergeleken bij Kami.

Kami Sushi schiet overal bovenuit: genoeg vriendelijk personeel, zeer smaakvol eten, mooie sushirollen, keurige presentatie, gezellige sfeer... Je krijgt hier echt waar voor je geld.

Toptent!

32. Top tentje! Al meerdere malen gegeten. Hou normaal niet van "all you can eat" vanwege de kwaliteit maar in dit geval is daar geen sprake van. Eten is van goede kwaliteit en het is gewoon gezellig om met meerdere personen van alles te bestellen. Bediening en sfeer is ook goed...

33. Ik heb hier intussen alweer 3 keer gegeten. Het All you can Eat concept bevalt me een stuk beter dan het A La Carte concept. Hier kan je tenminste als je iets heel lekker vindt het gewoon nog eens bestellen. De kwaliteit van het eten is prima, vooral van de Sushi's geniet ik altijd enorm, die zijn echt heerlijk. De rekening is ook erg laag, wat wil je nog meer. Het restaurant biedt voldoende zitplaatsen en is sfeervol ingericht maar het is in dit restaurant een stuk leuker om voorin (aan de raamkant) te zitten dan achterin het restaurant (zonder raam) dus reserveer altijd even dan krijg je een leuke tafel.

34. Zondag hier gegeten en ik moet zeggen dat het ons goed bevallen is. Heb al op meerdere plekken Japans gegeten en dit restaurant scoort hoog op de lijst. Het zat bijna vol en we hadden niet gereserveerd, maar toch was er plek voor ons. Teriyaki vlees en sushi waren echt goed en vers allemaal en dat proef je ook. We hebben ook echt 5 gangen opgegeten en zaten helemaal vol. Je gaat hier niet weg met een hongergevoel en je krijgt m.i. echt waar voor je geld. Enige minpunt vonden wij dat 1 serveerster tot 2 keer toe kwam vragen of we al klaar waren met eten, terwijl dit niet zo was. Je hebt 2,5 uur de tijd dus die nemen we dan ook. Goed restaurant, een aanwinst voor Hengelo en als vegetariër kun je hier ook prima eten.

35. Samen met mijn partner hebben wij hier reeds zes of zeven keer gegeten. Elke keer een groot succes. De bediening is goed, voldoende parkeergelegenheid achter het pand. Wel moet je op de algemene parkeerplaats tot 19:00 uur betalen. Het personeel is vriendelijk en altijd behulpzaam. Daarnaast is de sushi vers en zeer goed. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding boven verwachting. Dit sushi-restaurant staat momenteel bij ons op 1. Kortom een aanrader!

36. We kwamen binnen en het was nog vrij rustig, we kregen de plek aangewezen die we graag wilden hebben en de serveerster kwam al snel vragen of we het snapten en of we al iets te drinken wilden. Super service, vriendelijke werknemers, heerlijke sushi en grote hoeveelheden. Het is zeker het geld waard; een uitgebreide en diverse menukaart. Ik heb niks gehad wat ik echt niet lekker vond; Super!

37. Wat een top restaurant, we waren daar op vakantie maar ik ga er binnenkort er wel speciaal voor rijden vanuit Heerenveen. Wat wel jammer is als je in het voorste gedeelte zit is top wat sfeer betreft het achter gedeelte is wat minder gezellig. Maar het eten is in 1 woord geweldig, een echte aanrader.

38. Kami is mijn favoriete restaurant. Ze hebben daar de lekkerste sushi's, maar ook zeker al het andere eten is zalig !! Bediening is, als ik terug kijk naar een jaartje geleden, een stuk verbeterd. Tot morgen !

39. Irrelevant

Heerlijk gegeten, ze hebben niet alleen lekkere vis maar ook lekkere vleesproducten. Zeker een aanrader. Nog een tip: als je niet zo van de drukte houdt, kun je er ook lunchen. Service is nog sneller en dan kun je sowieso een mooi plekje bij het raam nemen!

40. Maureen Denissen

Het eten, bediening, de wijze van bestellen is allemaal heel erg prima.
    Wij vinden het alleen erg galmen en druk aan het hoofd omdat er weinig ruimte tussen de tafeltjes zit. Kun je elkaar nauwelijks verstaan als je tegenover elkaar zit.
    Ook handig om bij reservering online de mogelijkheid te hebben om aan te geven waar je zou willen zitten.

41. Het was weer een geslaagde avond. Heerlijk gegeten. Of je nu van vlees of vis houdt, voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening. Gezellige ruimte. Niets op aan te merken.
    Beslist voor herhaling vatbaar.

42. Erg goed eten, lekker ongedwongen, leuke sfeer, goede bediening, aanrader.

43. Eten was wederom prima. Wel waren de kippepasteitjes, de warme groente en de inktvisstokjes wat minder goed dan de vorige keer. Wellicht dat er maandag andere koks zijn? Maar over het algemeen weer uitstekend en we gaan uiteraard binnenkort weer.

44. Dini-Eveline Hielkema

Leuk, lekker en gezellig. Toetje mag wel wat uitgebreider.

45. Ik was er voor de 1e keer. Uitleg was een beetje vaag maar naar veel vragen snapten wij hoe en wat te doen. Het eten was prima, ruim voldoende, Toetje met fruit stelde niet erg veel voor, kleine bolletjes en paar stukjes meloen en geen slagroom, jammer.
    Al met al toch een goed restaurant en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

46. Willem Agten

Het eten was erg goed. Er was ruim voldoende, alleen het toetje liet wel wat te wensen over. We kregen 1 bolletje ijs met 3 hele kleine blokjes fruit. Er was geen slagroom. Al met al zeer geslaagd.

47. Vorige week met 3 personen gegeten.
    We hadden gereserveerd en kregen een tafel achterin. Ik vind deze zaal minder gezellig dan de ruimte aan de voorkant en zal de volgende keer vragen om een tafel voorin (niet naast de voordeur want dit tocht, ondanks het gordijn).
    Het eten is sinds mijn vorige bezoek nog steeds prima. Smaakt goed, veel keuze uit de verschillende gerechten. Nette porties.
    De service is snel en correct, er wordt af en toe gevraagd of je nog wat te drinken wilt. Prima.
    De prijzen zijn iets duurder geworden, dat is wel jammer want het assortiment is er niet op aangepast.
    Al met al zeker de moeite waard om hier een keer te eten want er is keuze genoeg voor iedereen, zelfs de mensen die niet van vis houden.
    Dit blijft een favoriet!

48. Ik vind de sushi eigenlijk niet heel vers en goed voorbereid. De menu keuze is ook heel standaard, net als de meeste all you can eat sushi restaurant. Ik zal niet snel willen terug om nog een keer te eten.

Overall : just so so...

5,9
  49. Al meerdere malen wezen eten en het is echt 1 van mijn favorieten.
    Alleen vlak bij de deur zitten is geen pretje als het buiten flink waait, misschien toch iets aan doen??

50. Anneke Laarhuis

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Erg leuke avond gehad. Het was alleen wel heel erg warm binnen. Maar verder een prima restaurant.

51. Altijd gezellig en lekker . Tip bij nieuwe mensen eerst uitleg geven .

52. Uitstekend gegeten en uitstekende bediening tegen acceptabele prijs.

53. Wilco de lange

Geweldige lekker gegeten, goede locatie en sfeer. Bij grote drukte wordt de 5x5 een race tegen de klok als het in 2 1/2 uur moet. Dan moet alles sneller dan je eigenlijk wilt, ik denk als je er 3 uur van maakt dan heb je wat meer tijd en komen de gerechten beter tot zijn recht. Maar absoluut een aanrader.
    Bijna een 10 voor de prijs kwaliteit verhouding.
    De huiswijn is wat aan de prijzige kant.

54. Prijs/prestatie is goed. Bediening is vriendelijk en snel. De vleesgerechten vond ik minder van kwaliteit. De visgerechten waren echt ok. Verder vind ik dat er een groot verschil is in ambiance tussen het voorste gedeelte en het achterste gedeelte. De volgende keer wil ik zeker in het voorste gedeelte zitten omdat je daar minder ''op elkaar'' zit. Concluderend: overwegend positief met een aantal aanmerkingen.

55. Erg goede prijskwaliteit verhouding. Lekker eten snelle bediening en keuken.

56. Eten drinken goed. Als je iets niet mag eten i.v.m. een allergie gaat het wel vaak mis. Wordt dan niet moeilijk gedaan en krijg je het gerecht opnieuw. Grote kaart, veel keuze dus. Je mag 5 x 5 rondes iets bestellen. Ook krijg je nog een toetje, ijs of verse vruchtjes. Gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Nadeel als je voorin zit en het is koud dat de deur continue opgaat! Dat is een groot nadeel. Een tussendeur??? Verder echt een aanrader!

57. Trudy Pruyn

Heerlijk eten, goede bediening en een leuke lokatie.
    Echt de moeite waard.

58. Super gegeten! Goede service, je hoeft niet lang te wachten op je gerechten en kwaliteit van de sushi is ook zeer goed! De gemiddelde persoon zal geen 5x5 op kunnen maar ze deden ook niet moeilijk toen ik om een extra rondje vroeg. Bovendien is er een bonus rondje desert inbegrepen bij het diner als je dat nog op kan! Zal er zeker vaker terug komen.

59. Heerlijk gegeten, een goed concept, lekkere sushi en andere hapjes. 5x5 is meer dan voldoende.
    Bediening goed.
    Echt een aanrader.
    4 januari kom ik er al weer.

60. Echt heerlijk eten, vooral als je van sushi houd. Wij zaten achterin aan een tafeltje van twee. Je zit wel heel dicht op elkaar en ik mis een muziekje, maar het eten maakt veel goed.

61. Op zich ziet het er best gezellig uit.
    Bediening valt wel op dat ze op dinsdag er al bij lopen of ze een halve marathon hebben gelopen en ook totaal geen bezieling en interesse tonen in de gasten. Eten wordt op tafel gekwakt en ook vaak de verkeerde gerechten. De sushimi tegen meerprijs is helaas diepvries, weinig smaak dus. Nog een minpuntje is als je schijnbaar door de week eet, slaan ze weekend tarief aan op de kassa!

Verder deel ik de mening van andere gasten dat het echt enorm tocht in het restaurant, lijkt me niet zo moeilijk om een dubbele deur te maken, probleem is met een paar honderd euro verholpen.

Deze tent heeft echt potentie om er wat moois van te maken, maar blijkbaar is de ondernemer zo tevreden.

62. Eten is fantastisch,personeel vriendelijk.Bediening correct en snel.Zijn zeer tevreden over de ambiance en zullen dit restaurant vaker bezoeken.Een opmerking: de voordeur wordt steeds gebruikt door rokers en dat geeft koude windvlagen,wat niet prettig is tijdens de maaltijd.
    Misschien een extra tussendeur?

63. Werkelijk heerlijk gezeten en gegeten hier! Ik was met iemand die er al eerder had gegeten en erg enthousiast was. Niets te veel gezegd!
    De inrichting is mooi, zachte banken en mooie kleuren.
    De bediening was prettig en de gerechten kwamen allemaal in een prima tempo door, mooi opgediend. Er is keuze genoeg, ook voor vegetariërs! Ook als je geen sushi wilt, heeft de kaart genoeg te bieden. En alles is zo lekker!
    En dan mag je 5 x kiezen, 5 gangen.....!! Dan moet je wel een heel grote eter zijn wil je dat volbrengen.
    Wel even reserveren hier, het is er (terecht) erg druk.
    Volgende keer als ik weer in de buurt ben ga ik zeker weer terug.

64. Heb er nu 2 keer gegeten en echt geweldig lekker!!! Als je niet weet hoe het precies werkt kun je het vragen, en wordt het netjes uitgelegd. Ook staat het op de kaart duidelijk omschreven. Je mag ook best meer dan 5 gerechtjes pp bestellen, maar zelf red ik dat niet, na 4 rondes helemaal vol maar zooooo lekker! De sushi zijn echte kadootjes, zo mooi en superlekker voor een goede prijs. 1e twee rondes vooral sushi en daarna vlees, vis en aardappeltjes. ijs stelt inderdaad weinig voor, maar wel lekker (zeker zwart sesamijs is lekker) en het is ook gewoon erg gezellig, zowel met zn tweetjes als met een groep een aanrader.
    Ik ga er zeker nog vaker eten.

65. We gaan altijd met erg veel plezier er naar toe, heel erg gast vriendelijk iedereen. De eigenaar heeft altijd wel tijd voor een vriendelijk praatje. We zijn daarom ook graag gast en we raden het daarom ook aan om er eens te gaan eten.

66. Heerlijk gegeten!
    Maar de medewerkers kunnen nog heel veel leren.
    Bij binnenkomst werd het concept niet toelicht. Ons drinken werd maar liefst 3x weggehaald terwijl er nog iets in zat.
    'All u can eat' wordt niet uitgestraald door de medewerkers. Je mag max. 5x iets bestellen. Onze 4e bestelling was niet compleet. Toen we dit zeiden, liep de medewerkster al zuchtend naar haar collega en zei: 'Ze willen oooook nog garnalen!' Niet echt professioneel.....
    Het is tot 22.00 geopend en je 'mag' er 2,5uur zijn. Wij arriveerden om 19.30. Alle tijd zou je denken, maar na onze 4e bestelling (het was toen een half uur voor sluitingstijd) werd ons in 5 minuten tijd door 3 verschillende medewerkers gevraagd of we uitgegeten waren. Dat gaf een erg onwelkom gevoel. Beter zou zijn te vragen of men nog iets wenst te bestellen. En 1 medewerker per tafel die alles onder controle heeft.
    Al met al gaf dit een rommelig geheel. Ik ga hier zeker nog een keer eten en hoop dat de medewerkers dan service- en klantgerichter zijn. Anders ben ik bang dat deze zaak het niet lang volhoudt...

67. Zelden zo lekker gegeten, alles super.
    Alleen de ligging zou anders mogen, lijkt me helemaal super als je sushi kan eten op het terras.
    verder alles super.
    echt een aanrader

68. Mij zeer slecht bevallen.
    Bij binnenkomst eerst 10 min. Moeten wachten op een tafel terwijl we 2 dagen van te voren hadden gereserveerd.
    Worden we ergens achterin de hoek van de zaak gedrukt.
    Dan duurt het vervolgens ruim een half uur voordat er überhaupt iemand naar je om kijken om te vragen wat we wilden drinken. En wordt er vanuit gegaan door het chagerijnige bedienend personeel, dat je weet hoe het daar werkt. We kwamen voor het eerst, werd dus niet gevraagd of we wisten hoe het in zijn werk gaat daar. Schijnbaar een lijstje af turven wat je wil eten.. blijkbaar waren ander tafels, waar meer omzet te halen was belangrijker..
    En het ijsje na, nouja ijsje mag het niet heten, één bolletje ijs, viel vies tegen.. All you can eat.. P.p. Max 5 gerechten en 5x de mogelijkheid om wat te bestellen in 2,5 uur tijd noem ik geen "All you can eat".

Oh ja kindvriendelijk zou ik het niet noemen, want men ziet je liever gaan dan komen met kinderen jonger dan 3..
    En tijdens de reservering hadden we door gegeven dat er een kleine bij was jonger dan 2 en we hadden gevraagd of er kinderstoeltje aanwezig waren, waar we gebruik van mochten maken. Dat was er werd bevestigd tijdens de reservering, echter moest bij aankomst eerst nog zo'n stoel ergens achetr vandaan worden gehaald, wat weer 3 korte en lange duurde..

Voor mij 1x maar nu nooit weer..

2,6
  69. Ik ben buitengewoon enthousiast over dit restaurant! We zijn hier met een stel vriendinnen geweest. Voor mij was het de eerste keer onbeperkt sushi eten, ik was onder de indruk van de hoeveelheid die we in de eerste ronde al geserveerd kregen. Het is zelfs een aanrader voor mensen die niet van koude vis/rijst houden, want er is genoeg keuze aan andere hapjes in het menu. Het is leuk om met meer dan twee mensen te gaan, omdat je dan samen veel verschillende soorten sushi kan proeven. Ik vond de zeewier handrol het lekkerst, die had ik bijvoorbeeld niet gauw uit mezelf besteld.

70. Gisteren prima gegeten met z'n vieren.
    Niks mis mee met de gerechtjes.
    Wat wel opvalt als je veel verschillende gerechtjes hebt gehad is dat er veel gezoet wordt.
    Komkommer en de salades bijv. zijn zoet en zouden als tegenhanger best wat friszuur mogen zijn.
    Bij een volle tent is het best lawaaiig.
    Veel harde materialen gebrukt in het interieur.
    Hier is dus nog wat te verbeteren.
    Maar best wel een goede tent, kom over een tijdje nog eens terug.

71. Lekker eten, schoon en mooi restaurant en de bediening was vlot en netjes. Helemaal top!

72. Frans ter Elst

Via eet.nu ontdekt, via internet geboekt.
    Mooie moderne inrichting, goed systeem met invulkaarten en heerlijk eten. Vlotte bediening, redelijke prijzen : voor 30 euro prima gegeten inclusief drank.
    Komen beslist terug; aanrader !

73. Ger Rangel

Via internet gereserveerd en op tijd de bevestiging ontvangen. Hartelijk ontvangst en een leuke plek toegewezen gekregen. Voor sommigen van ons de derde keer hier gegeten te hebben en vonden de kwaliteit nog steeds top. Sommige hapjes werden zelfs nog lekkerder gevonden als de vorige 2 keren. Bedienig vlot en uiterst correct. Kortom een aanrader voor degenen die nog twijfelen. Wij komen in ieder geval weer eens terug.

74. Weekend Hengelo en het aanbevelen waard.
    Prima keuken en keuze!
    Goede smaken, zeer tevreden over het totale plaatje.
    Een aanrader!

75. linda 10 punten

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij dit restaurant, helaas komen wij hier niet uit de buurt anders zou dit ons vaste restaurant worden!
    Een echte aanrader!

76. We hebben de afgelopen jaren nergens zo lekker gegeten als hier! Echt een aanrader. De sushi is erg lekker en ook de warme gerechten zijn heerlijk vers en lekker met goede kwaliteit producten.

Ik kan het iedereen aanraden!

77. Fam. de Goeijen

Vorige week vrijdag met z'n vieren wezen eten bij Kami Sushi. Het restaurant was deze avond bijna helemaal vol. Wat het erg gezelig maakte.

Naast de overheerlijke sushi kozen we o.a ook voor rundvlees, lamsvlees, kip-sate, gebakken garnalen en twee soorten inktvis. Samen met de overheerlijke sauzen smaakte het geweldig. De witte huiswijn was heel erg lekker. De prijs voor dit alles viel erg mee.

De gastvrouw was heel vriendelijk en erg attent. We hebben deze avond echt genoten. Wij komen zeker terug.

78. Een week na de opening hier gegeten, en zeer tevreden!

Eten was heerlijk, zeker voor de liefhebber.
    Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. (zeker in vergelijking met andere sushi-restaurants in de buurt)

All you can eat principe wordt goed toegepast, wie teveel besteld (en niet opeet) betaald extra. Dus geen ordinaire vreet-praktijken.

Meer dan voldoende personeel, dus nooit lang wachten op eten/drinken.

Aanwinst voor Hengelo, en zeker voor herhaling vatbaar.