• Lid sinds 5 juni 2009

Argentina

Tilburg

Gauchos

Breda

Ronald heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor D'n Brooy

Leuk restaurant/eetcafe. Goed eten, prima verzorgd en heel vriendelijke bediening.

Het is verstandig om van tevoren te reserveren, kan erg druk zijn!

2. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Argentina
    Zuid-Amerikaans Tilburg

Ons stam restaurant kun je wel zeggen. Kom hier sinds een jaar of 3 en nog steeds super! De ambiance kan beter, maar beter vlees ben ik nog nergens tegengekomen!

Lekkerste steaks die er zijn vind je hier, heerlijk mals en sappig, vol van smaak, goed gerijpt en bereid op open houtskoolvuur. En dat proef je, na 1 hap ben je verkocht.

De bediening is zeer vriendelijk alsmede de eigenaar/kok, die weet hoe hij een gast kan laten genieten van een eerlijk stuk vlees tegen een normale prijs.

Aanrader!

3. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Gauchos

Mooie eetgelegenheid, netjes verzorgd. Wel jammer dat je zelfs frietjes of aardappeltjes en groenten apart moet bestellen en betalen. Dat kan gerust bij de vleesgerechten geserveerd worden, de prijzen zijn wat aan de hoge kant in vergelijking met de kwaliteit.

De steaks die geserveerd worden zijn gesneden van stierkalveren zoals vermeld op de kaart. En dat proef en zie je meteen, blank vlees wat niet echt mals te noemen is. Echt een afknapper bij een steak restaurant. Heb dit ook van anderen gehoord. Dus dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek hier.

Ik ben als slager misschien kritisch qua vlees, maar dit was echt ondermaats.