Volg de bewegwijzering naar het centrum en parkeer de auto in één van de (overdekte) parkeergarages rond het centrum, allen op korte loopafstand. Gauchos Breda bevindt zich midden op de Grote Markt tegenover het Stadhuis.

• OV

Het historisch centrum van Breda is op slechts.
    5 minuten loopafstand van het station.

ma Gesloten

1592011749 79

1. Peter Hulsink

2. Renata Cipali

3. Mike Postma

6 juni 2021 (Gauchos Breda)
    Voorgerecht van coquilles (smakeloos) 4 x moeten vragen om hetzelfde glaasje wijn wat uiteindelijk bij hoofdgerecht pas kwam.
    Restaurant en terras was voor < 30 % bezet. Vanuit personeel geen excuses. Kreeg meer de indruk dat wij de zeurpieten waren. Heb er beter gegeten. Algemeen oordeel matig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Betere restaurants op het lijstje

2,1
  4. Sonia van Soolingen

5. Martijn Hamer

6. Martin

7. Hilda Rosman

8. De Opschepper

9. Het was heerlijk, we hebben genoten van een heerlijke maaltijd in prima sfeer.

10. Zeer vriendelijk ontvangen. We hadden niet gereserveerd na 10 minuten en een drankje aan de bar was er een tafeltje vrij. Heerlijk gegeten met een super zicht op de grill en de koks die prettig ontspannend aan het werk zijn en ook nog vragen of alles naar wens is. Helemaal top!

11. Het eten was oke hadden wel door bakken gamba’s bij het voor gerecht.
    De tijd dat het voor gerecht uitgehaald werd was 45 minuten (er is in die tijd ook niemand langs komen lopen)
    het hoofdgerecht was erg slecht, de entrecote (medium rare besteld) was door bakken en smaakte nergens naar. De onbeperkt spare ribs waren goed (valt hier ook niet veel fout aan te doen).
    Duurde ook erg lang tot dat we dat kregen.
    Duurde ook lang tot we de rekening kregen.
    NIET HEEN GAAN!

12. Helene Sacharias

Flawless! Altijd perfect gebakken Ossenhaas en heerlijke wijn. Niets op aan te merken!

13. Zoals we gewend zijn van gauchos; lekker eten in een prima sfeer

14. Wederom superlekker gegeten en wordt zeker weer vervolgd.

Gisteren viel wel op dat het redelijk rumoerig was en hieraan zou toch wel wat gedaan mogen worden, mogelijk is het plafond daarvan de oorzaak en zou eens goed bekeken moeten worden wat eraan gedaan kan worden om het geluid te dempen.

15. Raymond

De spareribs waren taai en smaakloos. De kok heeft nog getracht om een goede rib aan te bieden, maar helaas hetzelfde resultaat. Hier kom ik voor spareribs nooit meer.

16. Prima gegeten en vriendelijke bediening

17. Prima eten. Wel erg druk, warm en lawaaiig binnen

18. John Stoop

Het was heerlijk, nergens anders zo'n lekkere biefstuk gegeten en een super vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog eens terug.

19. Gister weer heerlijk gegeten bij Gauchos Breda.
    We worden er elke keer weer in de watten gelegd door de kok, het super vriendelijke personeel.

Genoten van het jubileum menu, en de nieuwe cocktail heerlijk een avond met een gouden randje.

Dank voor deze goede service.

20. Wij kwamen speciaal voor de bife de lomo en die voldeed aan alle verwachtingen; het kaasplankje was aan de karige kant.

21. Stefhan

22. Edwin Verschuren

23. Leuk onthaal, vooraf reserveren is wel verstandig. Het was prijzig maar wel lekker.

24. Gisteravond met de kids en aanhang wezen eten. Was verrassend lekker, vooraf de gamba's. Wel prijzig, 4 gamba's voor 12 euro, snel verdiend. Hoofdgerecht een Argentijnse steak, mals en erg lekker. Wel moet je alle bijgerechten apart betalen, dat maakt dat het toch een prijzig avondje wordt. Eet nu nog steeds knoflook, van de frietjes waar het rauw opzat. Personeel is wel aardig.

25. We hebben hier heerlijk gegeten, en wat een geweldig professioneel personeel. Ze hebben en houden alles in de gaten, en dus hoef je niet lang te wachten op een drankje. Het eten was heerlijk, we hebben
    genoten van de spare ribs, en de chimichurri was zalig.
    Daar gaan we gauw weer naar toe.

26. M032

27. pieterson

Kwamen na een drukke dag hier eten.
    Vriendelijk ontvangst en de service was ook prima.
    Het vreselijke wat was met de zeer mooie open keuken is dat de kok en zijn hulp contant aan het eten waren en hun vingers vaak genoeg aflikten.
    Dat was de reden voor ons laaste bezoek aan deze zaak.

28. Afgelopen week samen hier wezen eten na een dagje Breda. Vroeg binnengestapt ( 17.30) dus nog redelijk rustig. Vriendelijke ober die ons uitgebreid uit kwam leggen wat de verschillende vleesgerechten waren. Uiteindelijk allebei gekozen voor de gemarineerde cuadril. Specialiteit van het huis. Heerlijk gebakken, lekkere chimichurri erbij en haricot verst en asperges on the side. Zeer goed gegeten alleen hadden de borden van ons warmer gemogen. Aandachtspuntje! Mooie rode Malbec reserva bij het hoofdgerecht. Niks te klagen. Voor herhaling vatbaar!

29. Laten we met het positieve beginnen, het vlees is top! Mals, goed klaargemaakt, precies wat je verwacht. Het restaurant is tot de laatste meter volgezet, er is geen ruimte om je om te draaien. Dan de teleurstelling, de prijs is bizar, €34,- voor 150gram vlees?! Alle extras komen er los nog bij. Asociaal en jammer want het smaakt wel goed...

30. Ik kom altijd graag eten bij Gauchos in Breda. Gezellig interieur, snelle en capabele bediening. En het eten is er altijd prima in orde. Enige minpunt is de wat krappe indeling van tafels.

31. M 688 punten

Mooi uitziend restaurant, Erg goed opgeleid personeel. Ze zijn erg vriendelijk en kundig en kunnen je veel over het vlees uitleggen. Het vlees was erg lekker mals..! Klein minpuntje de tafels staan wel wat dicht op elkaar. Wij komen zeker terug ! Top !

32. Marcel Marjan Paul Deborah

Afgelopen zaterdag gegeten bij Gaucho's, mmm heerlijk super malse biefstuk. En snelle en kundige bediening terwijl de zaak propvol zat.. chapeau!! Een aanrader, we komen zeker terug..

33. Klantvriendelijke service. Heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar. Tafeltjes staan wel vrij dicht op elkaar.

34. Gauchos Fan

Afgelopen zaterdag bij Gauchos gegeten, het was erg druk maar de vriendelijke dame van de bediening nam alle tijd om de menukaart uit te leggen; ze liet zelfs een schaal zien waarop al het vlees gepresenteerd werd. We zaten voorin het restaurant en hadden voldoende ruimte. Het eten was heerlijk, vlees was smaakvol en erg mals! Ondanks de drukte hebben wij een fantastische avond gehad, en dit kwam mede door de geweldige bediening. Ga zo door!

35. We gaan zeer regelmatig uit eten en eten bij Gaucho's Breda was al weer even geleden. Dus met goede moed en veel trek naar Gaucho's Breda. Resume: Het vlees was uitstekend. Cijfers 8. De salade met mosterddressing matig maar wel vers. feitelijk sla met 4 schjjfjes tomaat. a 4,- euro. De mosterd dressing was van het vluchtige soort, die was namelijk in geen velden of wegen meer te bekennen. cijfer 6 voor de versheid. De hand gesneden friet zoals op de kaart te lezen a 4,- euro gewoon diepvries friet van Aviko. Gewoon misleiding om dit als vers of handgesneden te verkopen, cijfer 5. Als saus bij het vlees gekozen voor béarnaise saus. Ik vermoed een ingekocht flesje maar en zeker niet vers of zelf gemaakt. Beetje zurig ook maar dat hoort ook deels bij Bernaise saus.. Cijfer 5. Al met al gaat de kwaliteit hier duidelijk achteruit om de marge te verhogen. Ze zitten duidelijk in een neergaande lijn. Die slaan we de komende jaren maar eens over. Dat is het voordeel van restaurants. Er is keuze genoeg.

36. Alexander Beenen

Te kleine tafel naast de ingang weggepropt, aangebrande spare rib, mijn vrouw kreeg gamba's aangebrand en echt niet vers. Melig zelfs. De bijgevoegde spinazie zat vol met zand. Eerste en laatste keer hier gegeten. Ik zou bij deze gauchos franchisenemer mijn geld in de knip houden.

37. De bediening was vergeten om te vragen hoe we het vlees gegrild wilden hebben. Toen het op tafel kwam was het helemaal doorgebakken ipv "rare".

Aan het eind werden we verrast door de rekening. Zonder dat we Mayo hadden besteld werd deze wel in rekening gebracht.

Veel gerechten komen apart op de rekening. De prijs van een huis wijs is relatief duur.

1,9
  38. Goede steak / spareribs gegeten. Voor een steak is dit the place to be in Breda. Ook het bijgerecht (champignons) was heerlijk , evenals de maiskolf. We waren enthousiast over het menu/de kwaliteit van het vlees. Echter over het algemeen een redelijk restaurant voor een redelijke prijs.

39. Jan Schelfhorst

Kindvriendelijk moet niet de boventoon gaan voeren.
    2 tafels met blèrende baby's is NIET prettig
    Eten was fantastisch, dus wat waar het om gaat, vlees, TOP
    Hebben met vrienden gegeten, komen van ver en het was de moeite.
    Als je die baby's vergeet was de sfeer uitstekend.

40. Eerste keer hier gegeten; maar wat een aanrader!!
    Kon me geen betere afsluiting bedenken na een weekendje weg met vriendin om hier te gaan eten!!
    Vlees is subliem!!! Heerlijk!!! We komen zeker terug!
    En compliment voor de dame die de uitleg geeft over het vlees! Topper!!

41. Dimphy

42. Sunny

43. leonie

44. Net een club sandwich met zalm gegeten. Prijs, 9,50. Veeeel te duur, was niets bijzonders, vlakke smaak en geen enkele aankleding. Moest ook erg lang wachten. Je kunt beter in de buurt lunchen. Is goedkoper en beter.

45. Toon 699 punten

Vriendelijk personeel en een snelle bediening. Het vlees en de spareribs waren lekker. Wat jammer is dat je alle bijgerechten extra moet betalen. De prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je op je bord krijgt.

46. Gisteren met 11 man gegeten, wederom super!

Wat een heerlijk vlees hebben ze hier toch. En wat hier gewoon top geregeld is: alle bijgerechtjes (aardappeltjes / frietjes / sla / saus / etc.) keurig op tijd tegelijk geserveerd, voor iedereen. Dat is op andere plekken wel anders.

Gauchos, top, ga zo door!

47. Heerlijk gegeten hier!

Voor het eerst in Breda, maar eerder al in de Gauchos restaurants in Rotterdam geweest. Dit is veraf het beste Gauchos restaurant!

Heerlijk malse goed gebakken entrecote en gegrilde champignons om van te smullen. Vriendlief vond het eerst wel erg duur, maar na de eerste hap snapte ook hij dat het zijn geld meer dan waard is!

We komen hier sowieso nog weleens terug!

48. Ons favoriete restaurant van Breda. Ben inmiddels al een keer of 7 wezen eten.

Je kunt op veel plekken lekker eten, en soms voor weinig geld.

Maar wat je hier krijgt is echt alles dubbel en dwars waard.

Het vlees is zo mals, dat heb ik nog nergens anders meegemaakt. Heerlijk! Vriendelijke mensen ook...en het toetje....Dulce de Leche...jongen jongens toch...aanrader!

Zitplekken zijn misschien het enige minpunt, het is er meestal druk en je zit er soms kort op elkaar, maar om zo lekker te eten heb ik er dat wel voor over.

49. Je kan nergens zo heerlijk eten als hier!

50. 08-12-10 voor het eerst na een dagje kerst shoppen gegeten bij dit restaurant.

Ik kan iedereen verzekeren dat je hier echt uitstekend kan eten!

De biefstuk was zo mals dat verdient een pluim.

Ook het voor gerecht was perfect ( gamba's met knoflook /citroen mayonaise )

Aanrader ik ga zeker weer terug.

51. Met mijn vriend ben ik hier een keer wezen eten. We wilden een goed restaurant uitkiezen in Breda, want wij gaan hier niet zo vaak uit eten, maar vinden het wel een gezellige stad.

Dat geldt ook voor dit restaurant. De sfeer is echt goed daar en de bekleding ook modern en chic!

Het eten was echt verrukkelijk. We namen allebei een 3-gangenmenu en hebben allebei voornamelijk van de spareribs gesmuld.

Bediening was vriendelijk en kwam ook vragen of het allemaal naar wens was (alleen dat hij dat vervolgens bij de buren met hetzelfde zinnetje herhaalt, kwam een beetje apart over).

Verder was het trouwens wel dicht op elkaar waar wij zaten, want de mannen die naast ons zaten.. Hun gesprek kon je gewoon meeluisteren. Niet heel fijn.

Verder wel echt een toprestaurant hoor, zeker 1 waar ik terug wil komen!

52. Heerlijk gegeten hier, biefstuk met pepersaus is om van te smullen!

Hier komen we absoluut nog terug!

53. Sfeervol ingericht.

Menukaart met verschillende keuzes van vlees, hoeveel gram je wil hebben.

Niet erg goedkoop, maar het eten en de sfeer is prima. We zaten niet dicht op elkaar.

54. Hoi.

Hebben er heerlijk gegeten voor de eerste keer. Alleen vond op het laatst in m'n sla een beestje, bah.

Kregen koffie gratis en er werd brood met kruidenboter en mayonaise van de rekening afgehaald, meer niet. Kreeg wel de welgemeende excuses van de bedrijfsleidster, zij gaf de schuld aan de leverancier. Heel erg jammer hoor, want verder was het vlees goed.

55. Altijd lekker! Al een aantal keren geweest en het bevalt heel goed. Lekker eten en niet al te duur. Spareribs zijn om te smullen!

56. Eten was niet echt heel lekker, onvriendelijk personeel.

4,5
  57. Echt heel goed eten! Lekker, goed personeel en geweldige chocoladefondue!

Echt een aanrader. Het blijft mijn favoriete restaurant.

58. Echt een super restaurant!

Het vlees is keer op keer super! Het concept is goed. Je besteld alles los en daarom geen onnodige dingen op je bord waar je dan toch voor betaald!

Het personeel is altijd erg keurig, en altijd even vriendelijk!

Conclusie : hou je van een goed stuk vlees ben je hier zeker aan het juiste adres en kom je echt niks te kort!

59. Wilden ons niet eens bedienen toen we op het terras zaten. Te zielig voor woorden.

60. Top top top! Het vlees is altijd geweldig en raad het ook altijd iedereen aan die op zoek is naar een goed stuk vlees. Het concept is erg goed. Alles bestel je apart. Het vlees is het hoofdgerecht en eventuele frietjes en groente zijn bijgerechten. Ook de pasta met chimmichurri is erg lekker. Frietjes zijn goed doordat er keuze is uit franse en grof gesneden frietjes. Voor ieder wat wils.

Het personeel is altijd erg keurig, niet aardig maar wel netjes. Maar als je ergens gaat eten hoef je niet altijd een persoonlijke band met het personeel te hebben om goed en lekker te kunnen eten... Kortom, een van de betere restaurants in de omtrek.

61. Zelden zo goed gegeten, heerlijk mals vlees, goeie sausen en wijn.

Heerlijke friet, kortom echt goed.

62. Mooie eetgelegenheid, netjes verzorgd. Wel jammer dat je zelfs frietjes of aardappeltjes en groenten apart moet bestellen en betalen. Dat kan gerust bij de vleesgerechten geserveerd worden, de prijzen zijn wat aan de hoge kant in vergelijking met de kwaliteit.

De steaks die geserveerd worden zijn gesneden van stierkalveren zoals vermeld op de kaart. En dat proef en zie je meteen, blank vlees wat niet echt mals te noemen is. Echt een afknapper bij een steak restaurant. Heb dit ook van anderen gehoord. Dus dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek hier.

Ik ben als slager misschien kritisch qua vlees, maar dit was echt ondermaats.

63. Miep 290 punten

Het eten is goed, al is de sla wat matig. Het personeel is vriendelijk en de aankleding is naar mijn idee gezellig.

De glazen waren alleen niet goed schoongemaakt en je moet achteraf een euro betalen voor de mayonaise.....die je niet eens besteld hebt.

64. Tanja Burgers

Heerlijk! zacht mals vlees, lieve leuke bediening, sfeer is goed als t wa drukker is. buitenkant pand netjes onderhouden.

65. Ed & Barbara

Erg lekker eten, voor een steak zit je hier goed.

mals vlees wat je elders niet snel zal vinden.

66. goed eten, knullige bediening

67. Voor de liefhebber van de steak. Perfectie.