• Lid sinds 9 november 2013

El Bando

Assen

De Huiskamer

Ansen

ronald heeft nog geen foto toegevoegd

1. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor De Steakerij

Halfuurtje rijden van huis. Is het meer dan waard. Altijd goed. Altijd gezellig. Goed eten voor een prima prijs. Kom hier graag.

2. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Oude eigenaren terug. Nieuwe kaart. Fantastisch gegeten, echt mooie Griekse gerechten. Een aanrader. Het is niet voor niets dat het restaurant vol zit s' avonds.

3. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

Met afstand slechtste restaurant ervaring van 2013. Rundvleesoep zonder rundvlees, salades opgemaakt met spullen uit een blikje. Uitermate kleine hoeveelheden. Mandje droog brood voor veel geld. Varkenslende v/d grill nog rauw van binnen (rauw, dus niet rosé). Zaterdagtoeslag op zondag op de rekening, etc etc. Negatieve recensies hier komen erg overeen met de ervaring die ik ook in dit restaurant heb gehad. Wel een compliment voor de bediening, die vriendelijk blijft ondanks alle kritiek die ze (avond na avond?) over zich heen krijgen. Ik kom hier nooit meer.

4. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor De Huiskamer

Fantastische eet-ervaring gehad hier. Niks op aan te merken. bediening erg vriendelijk, eten erg verzorgd, en lekker. Coquilles en ribroast gegeten, de rabarber erbij was klasse! Echt prima voor elkaar alles bij elkaar.
    Enige minpunt is dat frisdrank uit de tap komt, vind ik minder lekker dan uit een fles(je). Ondanks dat het uit de buurt ligt ga ik graag omrijden om hier vaker te eten.