ma 17:00 - 21:30

1441819895 61
1619484880 79
1682190168 81
1703091931 80

1. Donker binnen. Gelukkig zijn de lampjes op tafel op te draaien zodat je het menu kunt lezen. Ze hebben bier (niet alleen pils). Ik had soep en moussaka. Erg lekker, niets op aan te merken. Bediening vriendelijk, attent en niet opdringerig. Porties net groot genoeg, niet goedkoop.

2. Fantastisch gegeten met de schoonfamilie. Alles klopt in het restaurant.
    Prima porties en heerlijke wijnen!
    Wij komen zeker terug! Ik heb er nu al zin in:)
    Dankjewel restaurant Akropolis voor de goede zorgen.

3. Gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Druk tijdens ons bezoek en de bediening kwam wat traag op gang. Het eten was over het algemeen smaakvol maar de bijgerechten vielen erg tegen. Smaakloze rijst, friet zonder zout of mayonaise en een salade met een zeer lichte dressing die weinig smaak bevatte. De porties waren echt te klein, terwijl de prijs voor het gebodene echt (veel) te hoog was.

4. Zoals gewoonlijk weer heel erg goed.
    Sfeer heel fijn, bediening ook heel goed.
    Onze complimenten voor de eigenaresse en haar hele team.

5. Angèle Rousseau

In 1 woord….FANTASTISCH!! Leuke, lieve mensen, hele prettige sfeer en goede bediening!!

6. Eten telefonisch besteld en opgehaald. Patat was iets te weinig, maar verder was het erg goed eten. Daarnaast was de bestelling iets later klaar dan afgesproken, maar dit werd gecompenseerd met een fles wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Ons favoriete restaurant in Hoogeveen. Heerlijk gegeten en prima porties. Alles vers en top! Tot de volgende keer lieve mensen!

8. Gisteren gaan eten en wat was het super! Het eten was perfect en het personeel behandelde ons echt als gasten. Je proeft dat het eten echt vers is en het was heerlijk op smaak. Wij komen zeker terug!

9. Prijs kwaliteit niet ok. Erg kleine porties voor veel geld. Geserveerde rijst vlak en flauw van smaak. De bij het hoofdgerecht geserveerde salade heeft eerder het volume van decoratie dan van een salade. Een paar blaadjes sla, 1 partje tomaat en welgeteld 3 sliertjes wortel. Slechts een paar frietjes. Ook ontbreekt de voor het eten geserveerde ouzo, zoals te doen gebruikelijk bij collega griekse restaurants. Kortom, ga er gerust eten als je op dieet bent. Wil je echter goed eten, dan ben je genoodzaakt om ook voor en nagerecht te bestellen waardoor het zonder meer erg duur is. Misschien ook de verklaring waarom er nauwelijks gasten waren.

10. We hebben heerlijk gegeten, en leuke verrassing voor moeder omdat ze jarig was.

11. Marianne & Piet Baard

De lekkerste zalm, solomos en papillotte, eet je bij dit sfeervolle restaurant. Als regelmatige “zalm” eter in vele restaurants en bistro’s is mijn absolute topper en constant van kwaliteit, bij elk bezoek weer.

12. Nicole

13. Voor de tweede keer in dit griekse restaurant gegeten. Net zoals de eerste keer goed verzorgd en lekkere maaltijden gekregen. Loopt wat onervaren personeel rond, maar doen hun best. Geen last van gehad.

14. L. Nijmeijer

Erg fijne avond gehad. Warme ontvangst en zeer vriendelijke personeel. We werden verrast dat het mogelijk was af te wijken van de bestaande menukaart en zodoende een voor ons specifiek samengesteld menu te serveren met een duidelijk uitleg wat het precies was. Een echte aanrader, we hebben heerlijk getafeld in een sfeervolle ambiance.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

15. Yunona Volkova

Heerlijk gegeten weer bij de Akropolis. Zeer warme sfeer. Hier komen we zeker terug.

16. Nijmeijer

Het was een gezellige avond met goed eten en zeer vriendelijke bediening. Erg leuk hoe de zalm was verpakt in het perkamentpapier en smaakte goed. Het restaurant bezoeken is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

17. Nanda Dubbelaar

Heerlijk gegeten en alle gerechten zijn vers en dat proef je!👌Gezellige sfeer en goede service.

18. SUPER en HEERLIJK gegeten! Echt een aanrader…

19. Vonden dat er weinig keus was… wij kennen Griekenland vrij goed… daar staan toch heel wat meer gerechten op de menu kaart…

20. Top restaurant, super eten voor betaalbare prijs, sfeervolle aankleding en zeer hartelijke mensen die het restaurant runnen.

21. Super gezellig, goed eten en leuke vlotte vriendelijke bediening.

22. A.Bisschop

Lekker gegeten in prima sfeer.

23. Goed eten daar, en hele goede service! We hebben er genoten en gaan er zeker nog een keer heen.

24. Goede service! Het eten was dit keer wat minder, de gyros was niet zo vers. Het was ook minder dan vorige keer. Raar ook dat de retsina alleen maar in kleine, dure flesjes te koop was. Nogmaals, de bediening was uitstekend!

25. Cecilia Rosdorff

Zeer tevreden. Vis gegeten (zalmpapillotte) en mijn partner lamsrack. Allebei heel goed. Ook de bijgerechten.

26. R.en K.Kleine

Prima restaurant, gezellige achtergrond muziek, heel gastvrij en vriendelijk en heerlijk gegeten, een aanrader.

27. Oude eigenaren terug. Nieuwe kaart. Fantastisch gegeten, echt mooie Griekse gerechten. Een aanrader. Het is niet voor niets dat het restaurant vol zit s' avonds.

28. cor rondhout

Eindelijk weer een goed Grieks restaurant in Hoogeveen. De eerste eigenaren zijn weer terug op hun stek. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

29. Sinds kort weer een nieuwe eigenaar in restaurant Akropolis Hoogeveen! Heerlijk gegeten en perfecte service! Absoluut de moeite waard om een keer te proberen! Bedankt voor de goede zorgen:) Wij komen zeker nog een keertje terug!

30. Familie Vaartjes

Het eten was voortreffelijk. De bediening zeer vriendelijk. De ambiance in Griekse stijl heel sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader.

31. erna ballast

Helaas geen rustig muziekje op de achtergrond. Te snel steeds iemand bij de tafel voor vragen of er nog wat besteld moet worden. Vraag of iedereen klaar is met eten terwijl 2 nog bezig zijn.
    Het eten was goed.

32. Topavond gehad met collega's, superlekker gegeten en gedronken, geweldige muziek van Duo Sonic.

33. Ongelofelijk slecht... Nog nooit zo slecht gegeten bij een Griek. We wilden onze kleinkinderen kennis laten maken met de Griekse keuken, maar die zijn helaas genezen. Heel lang moeten wachten. Porties erg klein en lauw warm. We waren bijna weggegaan maar op aandringen van de serveerster toch maar gewacht. Salade zonder feta en olijven. 4 sausjes waarvan 3x tzatziki.. Wel om de 5 minuten de vraag of we nog wat wilden drinken. Voor ons echt hier nooit meer. In de naastgelegen kroeg is de muziek zo hard, dat je stoel er van trilt. Niet naar toe gaan!

1,6
  34. Prima gegeten hier! De bediening was top en gastvrij! De spareribs waren erg lekker net als de moussaka! De service was super snel, aangezien we door moesten naar een wedstrijd was dat natuurlijk noodzakelijk! Top restaurant, top chef en leuk ingericht!

35. Alexander

Afgelopen week hier gegeten. De eerste indruk was direct goed. Aardige ontvangst en de kaarsen op tafel gezellig aan. Het eten vonden wij meer dan prima. Zeer smakelijke moussaka en de gyros was echt Grieks. Wij hebben een erg leuke avond gehad. Bedankt!

36. Met ons gezin hier gegeten op een zondag. Na een aantal goede ervaringen is het ons deze keer erg tegen gevallen. Er liep 1 meisje in de bediening die vertelde er net werkzaam te zijn, zij deed echt haar best om de gasten ter wille te zijn maar vanuit de keuken werd er van alles geroepen en gevraagd aan haar, helaas niet op een positieve manier. Waardoor zij meer achterin de zaak stond als voorin bij de gasten.

Nadat al een aantal gasten waren vertrokken zonder gegeten te hebben besloten wij geduld te hebben en het toch een kans wilden geven omdat het eten de vorige keren heerlijk was. Na enige tijd kwamen de voorgerechten die ons goed hebben gesmaakt. De kwaliteit van de hoofdgerechten was ver beneden peil. Vlees wat lekker warm hoort te zijn lag lauw op het bord, de gyros was veelal niet gaar en de tapas weinig verrassend. Problemen met de grill werd er gezegd, en dan ook nog benoemen dat de serveerster er nog maar net was door de kok, ehm ja maar wij legden de link niet tussen de nieuwe serveerster en de slechte kwaliteit van het eten dat uit de keuken kwam.

Al met al een hele slechte ervaring, wel alle lof voor de serveerster die echt probeerde haar best te doen! Blijkbaar zaten er ook bekenden van de kok (eigenaar?) in het restaurant want hij zat op een gegeven moment bij hen aan tafel. Met hen besprak hij de in zijn ogen slechte werkwijze vd serveerster. Tip voor de serveerster: zoek snel een andere werkgever die je niet als voetveeg behandeld !

37. Lekker vroeg om 17:30 binnen. Besteld. Eten duurde lang voordat het kwam, om 18:45 kregen we eten. Het was redelijk koud, de gyros en de pasta. We vonden het niet al te best. Jammer hoor en inderdaad, de salade was wat witjes. Geen feta olijfjes. Ik hoop dat jullie wat met het commentaar doen.

38. Pieter en Anja Hoogkamp

Zeer vlotte service en erg lekker gegeten, gyros speciaal en gyros was heerlijk! Komen zeker nog een keer terug!

39. Gerard Goksen

Was lekker ! Goede service!

40. De samos schotel was flauw, smaakloos en tot 2x koud geserveerd. Ik denk dat de magnetron stuk is. Het toilet was ranzig. De bediening niet vriendelijk en onervaren, aangezien we van de vloer konden eten.

1,7
  41. Heerlijke ontspannen avond gehad. Leuk, vlot personeel. Eten was ruim voldoende. Gyros en kipfilet waren echt heerlijk! We komen vast nog eens terug.

42. Viel ons erg tegen. Vooraf tonijn- en krabsalade (van supermarkt) uit een bakje bij het stokbrood ipv lekkere tapenade. En als hoofdgerecht Tapas verrassing (met warme en koude gerechten) genomen. Nou dit was echt een verrassing! Heel veel gefrituurde inktvisringen, een aantal stukken komkommer, een sparerib en een ander stukje vlees en weer dezelfde tonijn- en krabsalade en tzatziki op het bord.

Erg jammer, wij hadden een echte lekkere Griekse proeverij verwacht en niet dit bij elkaar geraapte zooitje.

43. Vlees veel te droog, stokbrood zonder kruidenboter. Sla zonder feta kaas en olijven. En weinig aardappeltjes met tzatziki.

44. Op zaterdag 9 november heerlijk gegeten, waren met een rolstoel, super opgevangen en geregeld.
    Zeker een aanrader als je lekker Grieks wil eten.
    Groeten uit Zoetermeer.

45. Arne Kanters

46. We hebben met de kids van onze woonvorm heerlijk bij jullie gegeten. Ze vonden het zo gezellig en lekker jullie krijgen van alle kids een dikke 10+ We komen zeker terug!

47. Met z'n vieren gegeten, we kozen voor het 3 gangenmenu van € 24.95. Je mag dan zelf je menu samenstellen, ongeacht wat je kiest is het dus € 24.95. (excl. drankjes)
    Het was top, de voorafjes waren zeer smaakvol en erg leuk opgediend. De hoofdgerechten waren heerlijk, we hadden zeer verschillende gerechten van vis tot vlees. We kregen er patat, tzatziki bij en een heerlijke, kleurrijke salade. Een ieder vond het erg lekker. De bediening was vriendelijk en beleefd. De kok kwam nog even langs bij onze tafel. Wij waren als vanouds weer zeer tevreden. (we komen er speciaal voor naar Hoogeveen, we wonen in Coevorden)

48. fam.L
    Het was weer heerlijk, het eten en de bediening uitstekend.
    Alle eer aan iedereen, ga zo door.

49. daniela

Ik ben hier heel vaak geweest maar na de laatst paar keren ga ik hier niet weer heen. Tja wat moet ik zeggen, er is elke keer wel wat, dan lauw eten, dan is er iets niet meer en krijg je de helft niet op je bord en moet je er zelf wat van zeggen, dan zit er geen smaak aan, dan zitten er veel harde stukken vlees in je gerecht, dan heel zout, dan veel tzaziki dan weinig enz. Er zit geen constante kwaliteit in het eten en het is elke keer anders bv de giros met champions enz, dan zit er een saussje overheen en dan niet. Dan hebben ze geen bier meer, dan geen pitabrood. Teveel negatieve ervaringen dat ik het nu wel heb gehad.

6,1
  50. i

51. Met een groep gegeten en het was bijzonder lekker. We hadden een tafel gereserveerd voor 14 mensen en we zaten aan 1 lange tafel (op ons verzoek). We begonnen met een voorgerecht dat bestond uit allemaal kleine gerechtjes en geserveerd op grote schalen. Erg lekker en erg gezellig aangekleed. Het hoofdmenu bestond uit grote schalen met vlees ( van te voren afgesproken wat we wilden eten) en bijgerechten. Heerlijk voor elk wat wils en er was meer dan genoeg. Tenslotte nog een heerlijk nagerecht gehad, ijs en yoghurt met echte verse vruchten. TOP, er is veel te overleggen met Yiannis en het restaurant is uitemate geschikt voor personeelsdiners, familiediners en zoals bij ons vriendendagdiner. Het was grote klasse!!

52. Afgelopen keer heerlijk gegeten hier! Hier wordt echt lekker gekookt. Zeer te spreken.

Plus punt aan dit restaurant, je proeft aan het eten dat er met goede producten wordt gekookt. Absoluut geen aanmerkingen op het eten.

Min punt, schenk de volgende keer alsjeblieft het bier in een echt bierglas en niet in een ranja-glas. Ik vond het helemaal niks en deed wel een beetje afbreuk. De prijs van het bier was hiervoor ook aan de hoge kant.

Om het voor mij perfect te maken, gooi die ranjaglazen heel snel weg en schenk bier in echt bierglazen. (amsterdammertjes).

Jullie pakken commentaar goed op, ik hoop dat ik de volgende keer een echt biertje bij jullie kan bestellen! Tot snel.

53. C.L. Gianotten

In dit griekse restaurant waan je je even in Griekenland. Gezellige inrichting in griekse sferen met mooie wandschilderingen. Het personeel is uitermate attent en vriendelijk. De vleesschotels zijn van goede kwaliteit en worden geserveerd met frites, salade, tzatziki en rijst. Zeker voor herhaling vatbaar.

54. Vorige week hebben we heerlijk grieks gegeten. We hadden een schotel voor 2 personen, en dit was ruim voldoende. Het vlees was erg lekker. Evenals de bijgerechten. De service was prima, de vriendelijke bediening kwam meerder malen of alles nog naar wens was. Het enige minpuntje vond ik dat er bij het nagerecht (volgens mij) gewone spuitslagroom werd geserveerd, persoonlijk vind ik dat niet kunnen in een restaurant. We hebben niet lang hoeven wachten tot het eten werd geserveerd.

55. We waren met de familie echter was er op woensdag niet op meer dan +/- 10% bezetting gerekend. We hadden een uur tevoren nog gereserveerd. We moesten meer dan een uur wachten, voordat het eten op tafel stond.

De vleesgerechten waren prima. Het vegetarische gerecht was vies en de vis gerechten smakeloos en vettig. Evenals de salade die met water en olie muf smaakte.

De vloer in het toilet plakte, vermoedelijk door te veel zeep. Het rook er naar riool.

De enige dame in de bediening liep wel flink door om alles in haar eentje bezorgd te krijgen en heeft er alles aan gedaan.

2,5
  56. Ons streven is dat een iedere gast die Akropolis bezoekt een gezellige avond heeft en met een voldaan gevoel naar huis gaat.

Opbouwende kritiek is welkom en recensies worden serieus genomen. Onze voorkeur gaat er naar uit dat gasten, indien ze niet tevreden zijn, dit direct melden zodat we er eventueel iets aan kunnen doen.

In de laatste recensie werd aangegeven dat de prijs van een glas bier te hoog is. Dit hebben wij bekeken en wij zijn het daarmee eens: de prijs wordt verlaagd en vanaf morgen wordt dit in het restaurant doorgevoerd.

57. Wij zijn hier afgelopen zondag voor het eerst wezen eten. Als eerste mijn complimenten voor de service! Die was fantastisch.

Ik was minder te spreken over het eten, ik had een "mixed-grill" variant. De stukken vlees smaakten echter allemaal het zelfde, als het nu nog lekker was, maar nee er zat een flauwe smaak aan.

Als het eten niet goed is, dan dien je dat gewoon weg te spoelen met bier. Dit is hier echter ook geen optie aangezien je voor een normaal tapglaasje maar liefst 2.70 betaald. Dit in combinatie met het slechte en dure eten maakt de Akropolis voor mij eens en nooit weer.

3,7
  58. Afgelopen weekend hier weer gegeten en nu tijd voor een recensie: we vinden de inrichting van het restaurant enorm verbeterd en voelen ons hier prettig. Zeer aardige bediening en niet te vergeten een sympathieke Griekse eigenaar. Het eten vinden wij erg goed. Vooral de gyros is heel errug lekker. Eind december laten we zelfs een buffet door Akropolis organiseren voor ongeveer 60 mensen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het heerlijk zal zijn.

59. We vonden het eten heerlijk, we hebben er zeker van genoten. Ook de bediening was prima. We komen er zeker nog een keer terug.

Groetjes.

60. Dennis Koopman

De spareribs waren lekker, je kreeg zelfs nog teveel!

Bediening was heeeeel goed :D.

En de prijs was ook zeker niet verkeerd!

Goede zaak, kom er zeker vaker!

61. fam. Kleine

Wij zijn zaterdag avond met z'n vieren uit eten geweest in de Griek. Het Voorgerecht zag er wat slordig uit( De 1 kreeg 3 druiven, de ander 4)het hoofdgerecht was heerlijk. Helaas ging het bij het nagerecht weer fout. We kregen de verkeerde, maar de fout werd gelijk herstelt. We waar niet bijster enthousiast over de Griek in Hoogeveen. Totdat 1 van de bediening ons uiteindelijk een koffie of thee van het huis aanbood en we van een meisje van de bediening nog een soort ' Griekse dranken les kregen'. ( Had ze geleerd van school?) Dat was echter super en ook zeer leerzaam. Een super afsluiting uiteindelijk nog! We komen daardoor ook zeker terug. Misschien volgende keer een wijnles?

62. Wij vinden het een super gezellige tent met altijd even goed eten. De bediening is altijd vriendelijk, het eten altijd goed. Zeer kindvriendelijk! De eigenaar (Yannis) loopt de benen uit zijn kont om het de gasten helemaal naar de zin te maken. Je kan er altijd speciale wensen doorgeven en daar wordt aan voldaan.

Kortom: als papa en mama een avondje zonder de kinderen weg willen hoef je alleen maar hier heen te gaan. Na het eten word je zeer zeker niet weggekeken. Je kunt er heerlijk natafelen. En voor een gezellig etentje voor de hele familie is het ook een aanrader!

63. Zaterdag hier gegeten.

Snelle vlotte bediening, echter het eten was minder.

De bestelde kleftiko werdt opgediend in alu folie, was koud dus retour keuken.

De daarna gegeten lamskotelet was simpel, maar redelijk.

De "Griekse salade"was Hollandser dan in in menig Hollands restaurant, sla, worteletje, kool en komkommer en iets zuurs uit een potje.

Het stukje stokbrood was klef, klein biertje 2,75?

Daarentegen was de giros speciaal heerlijk.

Kom nog 1x terug om te kijken of dit een off-day was van het restaurant, of dat ze meer in huis hebben.

4,9
  64. Akropolis in Hoogeveen is volgens de resensies een top restaurant.

Jammer, mijn beleving is anders.

Varkenshaas in een metaxasaus met een vleugje sinaasappel. Opgediend in een soort soepkom, anders liep de saus van je bord, waterdun was de saus. Het vlees leek gekookt en was flauw en zoutloos van smaak. De frites en de salade pasten niet op het bord (soepkom) zonder dat ze verzopen in de soepachtige saus. Dus maar rechtstreeks eten uit het schaaltje. De bediening was vriendelijk. De vaak als welkom drankje gererveerde Ouzo ontbrak.

Voor mij een afrader.

4,5
  65. Leuke gezellige sfeer! Super eten, ook voor kids, erg leuke kinderkaart! Zeer romantische sfeer na verbouwing! Zeker komen wij terug!

66. We kregen een romantisch tafeltje toegewezen en een ouzo van het huis bij aankomst. Als voorafje ook wat stokbrood van het huis. Hoeveelheid eten van de mixed grill mocht wat meer in vergelijking met de prijs. Personeel was snel behalve toen wij klaar waren met eten en vroegen om de rekening.

67. Als je mij een bord met vlees voorzet dan is het eigenlijk al snel goed, maar bij Akropolis lukt het ze meestal ook nog om het precies goed te bereiden. Helaas merk ik wel dat nu het weer wat drukker aan het worden is, je duidelijk merkt dat de keuken een vol restaurant niet(of nauwelijks) aan kan.

Je moet soms echt veel te lang wachten op je eten (afgelopen keer zelfs 1.5 uur op voorgerecht), zeker als je met wat meer mensen bent. Erg jammer, moeten ze wat aan doen. Zou het zonde vinden als ik dit restaurant van mijn lijstje moest schrappen. Personeel is vriendelijk, maar komt niet altijd even professioneel (radeloos?) over.

68. Heerlijk eten!

69. Het eten is super, de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk en attent. Ik vind het na de verbouwing in het restaurant nog mooier geworden!

Er wordt met kinderen rekening gehouden d.m.v een kinderstoel, verschillend speelgoed, (o.a kleurplaten en duplo)een kindermenu kaart en bij het vertrek een lolly. Voor de volwassenen is er pepermunt.

Het is een restaurant die op verschillende punten erg goed is. Ik vind het zeker een aanrader!

70. Van het weekend weer eens met vriendinnen wezen eten bij Akropolis, het eten was hartstikke goed en zeker niet te weinig. We konden geen van allen ons bord leeg eten! Vriendelijke bediening!

71. Onze ervaring is dat de kwaliteit erg wisselt. De laatste keer dat we er waren waren de warme voorgerechtjes lauw/koud en het brood bij de tzaziki aangebrand. De gyros was heerlijk maar de andere vleesgerechten daarentegen droog en weinig "Griekse" smaak. De friet was helaas te kort gebakken en daardoor slap en wit en had niet opgediend mogen worden. De sfeer en bediening is verder prima.

72. Een paar keer erg lekker gegeten.

Goede en vriendelijke bediening met ook een hele aardige eigenaar.

73. ilse 190 punten

Een aantal keer gegeten voor dat we naar de bios gingen, zeker een aanrader.

74. Samen met een vriendin gegeten, leuke bediening (vriendelijk). Het eten was heerlijk, met name de souvlaki vonden wij allebei voortreffelijk. Bijgerechten zijn lekker en alles wordt leuk opgediend. ( het oog wil ook wat ). Alle gerechten worden rose geserveerd, maar wil je het anders dan is dat ook geen probleem. Kortom, echt een aanrader. We rijden graag een half uurtje voor het dit lekkere Griekse eten.

75. Jeroen en José

Aardige, attente en vlotte bediening.

De sfeer in het restaurant is gezellig.

Het eten was erg lekker. De hoeveelheden zijn meer dan voldoende. De voorgerechten zijn zelfs erg ruim bemeten!

De gerechten zijn prettig geprijsd en bieden zeker waar voor hun geld.

Dit restaurant gaan we zeker aanraden bij anderen!

76. Op 15 juli samen met dochter hier gegeten. De Stifado was heerlijk, jammer dat lammetjes zo klein zijn. I.p.v de patat had ik liever meer van de overheerlijke gebakken aardappelen gehad. De Griekse koffie mag wat mij betreft sterker en zoeter, maar ja smaken verschillen. De bediening was uitstekend. De Griekse kok is overigens bereid, om Seftalies te maken, als ik dit op tijd bestel.

Een week later (22 juli 2009) met een vriendin geweest. Weer Stifado besteld alleen was dit keer totaal verschillend van de vorige week, maar alweer overheerlijk. De bediening vond ik persoonlijk iets minder, maar ook in dit geval smaken verschillen. Ik / wij willen hier vaker heen tijdens zomerse dagen. De eigenaar / kok kwam op beide dagen een praatje maken. Hoogeveen heeft er een echt goed restaurant bij.

Dit restaurant heb ik aanbevolen bij collega's en iedereen is tevreden.

77. Super goed restaurant, waar wij onlangs heerlijk gedineerd hebben!
    Goede, vriendelijke bediening en een voldoende hoeveelheid eten wat geserveerd werd. (voor kleine eters misschien iets teveel?!).

78. Van de week op vakantie geweest in Drenthe en een bezoek gebracht aan dit restaurant.

We vonden het heerlijk! De bediening was perfect. De kwaliteit van het eten was super!
    De hoeveelheid die je krijgt was gewoon genoeg. Kortom, we hebben hier heerlijk gegeten!

79. Ronald 868 punten

Laatst weer wezen eten bij Akropolis.

Eten was weer goed qua smaak, niet zout. De echte gril-smaak was duidelijk aanwezig bij het vlees. Bediening was beter dan de vorige keer.

80. Vanavond voor de 3r keer dit jaar bij "Akropolis"gegeten.

Nu dan een beoordeling. We waren met z'n vijven en het er gloeiend over eens dat we echt lekker én gezellig uit geweest waren! Hartelijke bediening en een heerlijke Griekse maaltijd tegen betaalbare prijzen!

81. Essined

Heerlijk gegeten, zeer gastvrij. We hebben hier met 4 mensen gegeten en iedereen vond het heerlijk. Het echte Griekse eten maar dan in Nederland. Vlees is goed gekruid en heerlijk mals, de bijgerechten zijn super! En de baklava een aanrader.

82. Elsemiek

We hebben een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en de Griekse witte wijn smaakte heerlijk bij de gerechten. Het vlees was bijzonder mals en op smaak gekruid

Het viel ons op dat er nieuwe gerechten op de kaart stonden, leuk om te merken dat de veelzijdige kaart toch aangevuld wordt.

83. Eten erg eenvoudig ondanks de aanwezigheid van een echte griekse kok/eigenaar. Smaak erg vlak en nergens een uitgesproken hint naar de Griekse keuken.

Op dit moment nog geen aanrader. Kom uiteraard nog wel eens terug om te proeven of de keuken verbeterd is.

84. Goede bediening, lekker gegeten

85. Eten was eenvoudig geserveerd en zoutig. Niet echt bijzonder, maar in verhouding wel duur.