Activiteiten van Ron Donkers

1. Ron Donkers's profielfoto

Ron Donkers

De gemiddelde score op eet.nu is in mijn beleving veel te laag, prima want dan komen er niet te veel nieuwe gasten op af, jammer want mijn ervaring (ik heb er zeker meer dan honderd keer gegeten) is dat het een leuke plek is met een leuk team en een heerlijke lunch of diner. Ik zou echt niet weten wat er anders zou moeten, maar beste lezers van eet.nu… blijf alstublieft weg want anders wordt het veel te druk en is er voor deze smulpaap geen plaats meer! Een dikke en verdiende 10!

2. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor TASTE The Original

Ron Donkers

Wederom een heerlijke lunch bij Taste Breda. Leuk plekje met aardige enthousiaste jonge ondernemer, echt gezellig. Mijn tip is om van de eerste winst iets met de toiletgroep te doen. Wij komen snel weer lunchen!

3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Berk

Niet de beste foto’s maar dat ligt niet aan de kok maar aan mij! Ik ben een smulpaap en maak slechte foto’s.
    Inmiddels al wel meer dan 50 keer hier gegeten en altijd even lekker en goed verzorgd. Wat mij betreft is De Berk een top restaurant met een fijne sfeer. Dus zondag gaan we er gewoon weer eten, niet omdat het moet maar omdat het kan (en heerlijk is).

4. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Lunteren

Vergelijkbaar met collega Chinese restaurantjes in het land. Het eten ziet er goed uit zoals je op mijn foto’s kunt zien, maar geen hoogstandje.
    Restaurant is traditioneel ingericht en de toiletgroep is toe aan een frisse vernieuwing. Kortom lekker gegeten als gemiddelde score een 7,5 wat mij betreft.

5. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Leuk maar druk, tafeltjes best wel dicht op elkaar, maar 1 toilet voor het hele restaurant, aardige mensen in de bediening. Gerechtjes zien er leuk uit en zijn goed te eten, kwalitatief natuurlijk geen hoogstandje, dat weet je ook als je hier gaat eten. Het leuke is dat het telkens andere hapjes zijn met een lekker biertje of wijntje, gezelligheid staat voorop.

6. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Berk

Wederom heerlijk gegeten in een fijne omgeving, leuk ingericht, aardige mensen in de bediening. Inmiddels al tientallen keren gegeten en telkens is het een feestje.

7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Binnen

Ontzettende vriendelijke gastheer, midden in het centrum (overdekt) van Etten-Leur. Lekkere lunch, zie mijn foto voor de rijkelijk belegde boterhammen met gebakken ei, groenten etc. Lekker! Zo ook de koffie en zeker de koffie compleet… Feestje.
    De inrichting en sfeer is wat minder dan bij de collega’s in Etten.
    Wij gaan er zeker nog eens op de koffie.

8. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

Inderdaad een soort van eet cafe, gezellig en wat rumoerig maar dat kan je verwachten in een cafe.
    De vleeshamburger is lekker smaakvol en zo ook de mini hamburgertjes vega. Wel erg klein in vergelijking met de prijs van 18 euro. Zo ook het kleine schaaltje koolsalade wat voor de helft gevuld is met ijsberg salade, ergggggg klein (een haps salade)… De vegetariër komt hier iets te kort!
    Lekker biertje, bierkeuze is erg groot, lekker wijntje en zo ook de koffie.
    Kortom, leuk plekje en lekker gegeten (prijs kwaliteit is wat mij betreft onvoldoende omdat ook de frietjes standaard diepvries zijn).

9. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Stroming
    Internationaal Etten-Leur

Wederom een lekkere lunch op een mooi plekje aan het water in Etten-Leur. Prijs is iets aan de hoge kant, locatie is perfect!

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Yang's Garden

Inmiddels al een aantal keren hier gegeten en telkens een warme ontvangst. Verschillende gerechten gegeten en telkens weer heerlijk.
    Zie ook mijn foto’s van vandaag, die spreken toch boekdelen.
    Het enige punt van kritiek c.q. Feedback is de toiletgroep, die is echt aan vervanging toe!

11. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers vindt de recensie door Ron Donkers voor Plan B leuk

Gezellig en sfeervol restaurant, mede ingegeven door de kerstsfeer van lampjes zowel binnen als buiten.
    Aardige mensen in de bediening, erg gezellig.
    Kwaliteit en kaart is vergelijkbaar met de collega aanbieders van Tapas, niet echt bijzonder waardoor de prijs kwaliteit verhouding ook niet bijzonder voordelig is.

12. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers vindt de recensie door Ron Donkers voor Stroming leuk
    Internationaal Etten-Leur

Sfeervol en smaakvol ingericht restaurant, ontzettend leuke plek aan het water met een oud Hollandse molen in de tuin. Helemaal top!
    Lekker gegeten en mooi opgemaakte lunch gerechten. Smaakbeleving goed maar niet echt bijzonder waardoor de prijs kwaliteit beleving het laagst (7) scoort in mijn recensie. Tarieven zijn bovengemiddeld hoog.
    Totaalbeeld wat mij betreft een acht (8).

13. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Petits Saveurs

Een van de betere plekjes in Etten Leur, mooi sfeertje en lekker gegeten.
    De prijs is bovengemiddeld hoog.

14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Donker & Blond
    Kleine eetwaren Etten-Leur

Gezellig lunch restaurant, niet alle mensen in de bediening zijn even gastgericht c.q. professioneel. Een van de serveersters laat een mes op de grond vallen die vervolgens niet in de vaatwasser gaat maar in de bak met messen, een andere serveerster pulkt aan haar neus en pakt vervolgens als een soort van grijper de koffie kopjes onder de koffiemachine op. Hygiene dus wel een dingetje, terwijl de mooie open keuken iets anders oproept.
    Ondanks dat de lunchgerechten mooi zijn opgemaakt valt de smaak wat tegen (vlak).

6,5
  15. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor The Butler

Lekker soepje vooraf, kleine wel lekkere hamburger als hoofdgerecht zonder groente en matig smakende frietjes, desert brownie die smaakte naar muffin en een redelijke stevige bosbessen cheesecake.
    De kwaliteit van het eten zit tussen een 6,5 en 7, niet echt bijzonder maar wel mooi gepresenteerd.
    Het restaurant is gezellig en ruim ingericht, de toiletgroep is niet meer van deze tijd en zo ook het gangetje naar de toiletgroep (mag een opknap beurt krijgen).

6,7
  16. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor The Butler

6,7
  17. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Jade Garden
    Chinees-Indisch Breda

Wederom bij Jade Garden gegeten en wederom weer heerlijk!
    Fijne mensen in de bediening, gastvrije ontvangst, prettig restaurant om in te vertoeven.

18. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Yang's Garden

Lekker gegeten in een prettige sfeer, aardige mensen in de bediening en een uitgebreide kaart. Ook voor de Vega liefhebber is er wat te kiezen.
    Mijn fotos spreken voor zich en aangezien wij sinds kort in de buurt van dit restaurant wonen zullen we daar vaker gaan eten. Lekker!

19. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Spruit.
    Lunchroom Breda

Zo te zien is de doelgroep ouders of grootouders met kleine kinderen. Heerlijk ontspannen sfeertje met fijne mensen in de bediening.
    Wanneer het zonnetje weer schijnt kunnen we ook buiten genieten van een lekkere lunch. Goed belegd flatbread, zie mijn afbeeldingen, lekkere Giraf koffie. Kortom een leuk plekje om even bij te komen en genieten van de spelende peuters. Wij komen zeker terug!

20. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Breda

Heeeeeeeel lang geleden dat ik een frans frietje bij de Mac had gegeten, en nu weet ik weer waarom. Smaakloos en peperduur! 10 euro voor 2 frietjes met een zakje mayonaise. Zeker in de avond wanneer het donker is vind ik dit ook geen fijne veilige locatie. Een welverdiende 2!

Meer updates