Plan B in Breda

1319459261 86
1617720128 78
1656205401 79
1704311992 79

1. Gezellig en sfeervol restaurant, mede ingegeven door de kerstsfeer van lampjes zowel binnen als buiten.
    Aardige mensen in de bediening, erg gezellig.
    Kwaliteit en kaart is vergelijkbaar met de collega aanbieders van Tapas, niet echt bijzonder waardoor de prijs kwaliteit verhouding ook niet bijzonder voordelig is.

2. Menno Brouwer

Tip: Probeer de kok van het vorige Plan B terug te krijgen of kies een andere naam
    Het is echt lekker eten bij jullie maar niet te vergelijken met het “echte oude Plan B”

3. Mariska

Eten was erg goed en er werd snel gereserveerd.

4. Vreselijk eten. Alsof het bij de supermarkt gekocht is en opgewarmd in de magnetron.

2,4
  5. Heerlijk gegeten bij plan B. Keuze van de kok was heerlijk en goed rekening gehouden met speciale wensen vanwege allergie. Vriendelijk personeel.

6. Jim bd Broek

Het duurde ontzettend lang voordat de gerechten uitgeserveerd werden. Het drinken duurde ook lang en vaak verkeerd. Ik weet niet wat er de laatste tijd anders is maar in vergelijking met andere keren eten daar is de kwaliteit echt omlaag gegaan. Heel erg jammer.

5,7
  7. Arthur Godschalk

Wat jammer, helaas moeten we constateren dat aan alle goede dingen echt een einde komt. Was voor ons de eerste keer weer na de overnamen dat we bij Plan B waren. Wat eerder werd aangegeven dat de klassiekers zouden blijven. Helaas hebben we dat niet mogen ervaren. Heel jammer. Maar ook de vrolijkheid van de gastheer en -vrouw is een gemis.

8. Lekker gegeten maar de volgende keer voor ons geen menu.
    Er was veel vlees en vis maar weinig groentes. Wel lekkere zoete aardappel friet.
    Op de kaart stonden verrassende gerechten. Die komen we zeker nog proeven.
    Muziek erg hard maar die werd zachter gezet toen we het vroegen.
    Gezellige inrichting.

9. Bram Keller

Gewoon lekker en goed. Leuke sfeer en lekkere muziek. ;)

10. Doreen Karekezi

Eten was top! Anders dan de standaard tapas. Fijn dat er ook veel vegetarische/vegan opties zijn. Wel is de service vrij traag.

11. Heerlijk gegeten en leuke bediening.

12. Prima eten, gezellige bediening, wel vrij prijzig tov andere tapasrestaurants.

13. John de Koning

14. Ronald van Rijswijk

Net terug uit Spanje en nog even het lekkere eten van daar hier nog even van kunnen na genieten bij Plan B..

15. Lekker gegeten en vriendelijke bediening!

16. Rob de Wijs

Heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten was top en de bediening gezellig en attent. Echte aanrader! Hopelijk wordt het concept op deze manier voortgezet.

17. Carola Kras

18. Anita Schot

Gezellig, gemoedelijke sfeer.
    We hadden het tapas verrassingsmenu het was allemaal dik in orde

19. Hele goede service, eten was lekker.

20. Emmy Hufkens

Lekker gegeten in een gezellige omgeving met zeer vriendelijk personeel.

21. Lekker gegeten, fijne bediening. Komen hier zeker terug!

22. Heerlijk buiten geborreld en gegeten met de altijd gezellige uitbater.

23. Zoals altijd een zeer gezellige sfeer, heerlijk eten, goede wijn en super vriendelijke bediening. Top avond gehad!

24. Patricia Hoveijn

Super lekker, super gezellig, super avond met lieve vriendinnen

25. Top avond gehad! Goed gegeten, leuke mensen en een gezellige sfeer. Gevraagd of ze het een en ander konden aanpassen omdat ik veganistisch ben en ook dat was geen probleem.

26. Relaxte sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Aanrader voor een avondje lekker chill uit!

27. Sfeervol restaurant met goede bediening. We hebben er heerlijk gegeten!

28. Ron van Haarlem

29. We kozen voor het best prijzige menu van de chef. De combinatie gerechten waren bijzonder te noemen, dit bedoel ik dan niet als compliment. Rode bieten met peer, couscous, salade nicoise, een schaal aardappels met gebakken ei.. We konden er niks Spaans aan ontdekken. Klapstuk van de avond was toch wel de zalm met guacamole tegelijk opgediend met vanille ijs met warme appel. Dat hoorde zo, volgens de bediening. Een plek om niet nog eens terug te komen.

2,6
  30. Gisteravond gegeten bij plan B, gekozen voor het tapasmenu del jefe. Smaakte erg goed! Er zaten best wat 'gewone' hapjes bij, maar dit is dan ook Nederland, waar niet iedereen gediend is van exotische hapjes. De sfeer was erg goed. Wij zaten boven en in dezelfde ruimte zaten een paar grotere vriendengroepen, die voor erg veel lawaai zorgden. We konden elkaar nauwelijks verstaan! Een paar gordijntjes ophangen, zou dat kunnen verminderen. Verder hebben wij het heel goed en gezellig gehad, we zouden plan B zeker aanraden!

31. Afgelopen weekend weer gegeten bij Plan B. Blijft toch echt mijn favoriete Tapasbar in Breda! Weer enorm gelachen met de leuke en vriendelijke bediening en de tapas was heerlijk! Zeker een aanrader als je niet van het 'standaard' volle bord eten houdt. Varkenhaas spiesjes zijn goddelijk, net als het toetje Postre Plan B, oh en de gekarameliseerde geitenkaas!!

Sommigen vallen blijkbaar over het feit dat je hier wijn drinkt uit Bistro glaasjes en eet met een klein vorkje, maar ik vind het er helemaal bij passen! Niet zo standaard en lekker ongedwongen! Ik kom weer terug Plan B! Bedankt voor de fijne avond!

32. Niet echt gezellige inrichting, ik miste een mes en mooie wijnglazen. Tortilla en olijven waren erg Nederlands. Een bakje met 5 garnalen voor 7.80 vind ik toch echt duur. Bediening was erg vriendelijk.

34. Al drie keer wezen eten in een aantal maanden tijd en nog geen enkele keer teleurgesteld. Het eten is ontzettend lekker en de gerechtjes zijn heel afwisselend. Het restaurantje is gezellig en knus, zit vaak vol. Wij komen hier graag; leukste en lekkerste tapastent uit de omgeving! De bediening is vriendelijk en attent. En het lekkerste toetje van Breda is echt het lekkerste toetje dat ik ooit gegeten heb. Prijs/kwaliteit is dik in orde wat ons betreft.

35. Leuke uitstraling en een vriendelijke bediening, echter chaotisch slechte prijs-kwaliteit verhouding. Wij waren met 6 personen en moesten een compleet menu bestellen. Omdat wij één vegetariër in ons midden hebben, konden we de reservering met menu niet meer omzetten. Het prijs niveau is acceptabel, de kwaliteit blijft ver achter. De bediening was een complete chaos, geen duidelijke uitleg over wat we konden verwachten, het bestellen van drankjes duurde lang waarbij een deel vergeten was. Hopeloos!

36. Afgelopen zaterdag tapas wezen eten bij tapasbar plan B.
    Eten was niet bijzonder en bovendien erg duur!

Wij hadden pan con tomato y ajo besteld. Je verwacht heerlijk brood met verse tomaat en knoflook. Je krijgt twee!! kleffe schijfjes stokbrood met een tomaatsmeerseltje (3 euro).

Daarnaast hadden we ossehaaspuntjes (7,30 euro). Voor twee personen stond er bij. Wij kregen allebei 1 cocktailprikker met daarop drie kleine stukjes ossehaas. Smaakte goed.... Maar 7,30 euro!

En we hadden nog patatas bravas, niet bijzonder verder.

Dus allebei 1 cocktailprikker met ossehaas, wat patatas en een klef schijfje stokbrood op weggespoeld met een biertje. 20 euro afgerekend en ergens anders gaan eten..

Jammer!

3,6
  37. Alweer 2x heerlijk gegeten!! Tapasbar plan B zeker de moeite waard om een keer tapas te gaan eten, de bediening is ook gastvrij! Prijs / kwaliteit is ook goed.

38. Inmiddels al een half jaar geleden maar nog steeds een begrip voor mijn vriend en ik. In ons weekendje weg naar Breda hebben we hier zelfs twee avonden achtereen gegeten. Heerlijke gerechtjes! Vooral de spiesjes zijn echt een aanrader! De bediening was heel vriendelijk, open en enthousiast. Mocht je hier een keer heen gaan houd dan zeker nog een plekje over voor het lekkerste toetje van Breda!

Wanneer wij weer in Breda komen gaan we hier zeker weten weer eten.

39. Gert van den berg

Specialiteit van de kok in de vorm van een 9 gangen menu waar eigenlijk niet een culinair hoogstandje bij zat. Wijn drinken uit limonade glazen en alleen een gebaksvorkje als bestek, echt een min. Bediening was prima!

4,9
  40. M032

41. Jules Bernaerts

42. Leuk tapas restaurant met heerlijke gerechtjes! Wel soms wat moeilijk eetbare gerechten met 4 personen (gedeelde tonijn salade)

43. Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk. Alleen zitplaatsen waren minder. Tafels te kort op elkaar.
    Wij hadden voor 3 personen een kleine tafel terwijl er 2 personen waren die een 4 persoonstafel kregen en die hadden nog geen eens gereserveerd. Dit is het enige minpuntje maar, wel een zeer belangrijk minpuntje.

44. Gezin2013

Prima bediening, vriendelijk en attent. Het concept van tapas leent zich ideaal om met kinderen te eten. Zaak was helemaal vol. Boven zit je rustiger. En een heerlijk en uniek toetje.

45. Waren een weekendje in Breda en per toeval bij Plan B terecht gekomen. Het is echt super, ook de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het personeel was erg vriendelijk en nog nooit zo'n lekker toetje gegeten, dit was inderdaad met recht het lekkerste toetje.
    Zeker aan te raden als je een keer in Breda bent!

46. Leo en Joyce

De sfeer en de bediening was uit de kunst!
    De tapas waren voortreffelijk.
    Je kan er een leuke avond beleven!

47. Gemoedelijk restaurant, heerlijke sfeer door de goede bediening. Je kan hier heerlijke tapas eten. Echt een aanrader om in de zomer op het terras met een sangria of koud biertje of wijntje de avond voorbij te laten glijden.
    Wij zijn al verschillende keren bij plan B geweest en komen iedere keer weer terug. Ons favoriete tapas-restaurant in Breda.

48. Onze vaste tapastent, wij hebben alle tapas tentjes in Breda al gehad maar deze is bij uitstek de beste. Variatie is er volop, zo wordt geregeld het menu aangepast en wanneer je denkt dat het niet beter kan ...
    Sfeer is goed, zeer vriendelijke hard werkende mensen, er kan altijd een praatje vanaf en het toetje is met recht het lekkerste toetje van Breda zoals op het menukaart staat vermeld.

49. Heel goed tapas restaurant. Na een dagje shoppen met een vriendin hier op een terrasje beland. Heerlijke sangria en heerlijke tapas een aanrader!

50. Perfecte avond! We kwamen al rond 17.30 uur binnen (na reservering vooraf) en kozen het Tapas menu van de chef. Korte tijd later stond er een schaal met heerlijke gerechtjes voor onze neus. Een kwartiertje later de volgende gerechten: een schaal met perfect gebakken aardappels met daarover een tomatendressing en een schaal met een fantastisch bonenpotje. Toen we dat bijna op hadden vroegen we voorzichtig aan de attent bedienende jongen wat we nog konden verwachten. Het menu bestond uit in totaal 9 gerechtjes maar we konden niet goed in schatten hoeveel we op hadden. De eerste schaal bleek 1 gang te zijn dus we zaten nog maar op een derde van het totaal en hadden ons al bijna vol gegeten! Op verzoek werd het tempo gelijk aangepast en hebben we ruim 3 uur genoten van heerlijke tapas met verfijnde smaakjes. De goede huiswijn en de zeer attente bediening maakten de avond compleet. Wel reserveren! We zagen die zaterdag ruim 40 mensen binnenkomen die helaas niet geholpen konden worden.

51. In 1 woord: super! Vanavond gaan we weer terug!

52. Ik vind het altijd gezellig bij dit restaurant. Er hangt een gezellige en relaxte sfeer. De bediening is erg vriendelijk en in voor een geintje.

Het eten is prima en in combinatie met de sfeer die er hangt, vind ik het een aanrader.

53. Het was erg gezellig bij Plan B, het eten was niet bijzonder, maar dat maakte de zaak en met name de eigenaar met al zijn amicale charmes meer dan goed. Het was gezellig en niet duur.

54. Wij zitten nog steeds op onze spareribs te w8ten, na 1,5uur.. Onze 1e ronde is nog steeds niet compleet gebracht, erg jammer! Want het ziet er erg leuk uit hier, helaas komen we niet terug.

55. Heerlijk eten en de prijs/kwaliteit verhouding is super. De beste tapas die ik tot nu toe gegeten heb.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zeker aan te raden als je een keer in Breda bent!

56. Heerlijk gegeten in een aparte sfeer voor een geweldige prijs.

57. Cees en Marissa

58. Suzanne en Anne

Als je gezellig wil kletsen onder het genot van een hapje en een drankje, ben je hier aan het juiste adres. Leuke bediening, erg gastvrij en lekker eten!