1. Niet de beste foto’s maar dat ligt niet aan de kok maar aan mij! Ik ben een smulpaap en maak slechte foto’s.
    Inmiddels al wel meer dan 50 keer hier gegeten en altijd even lekker en goed verzorgd. Wat mij betreft is De Berk een top restaurant met een fijne sfeer. Dus zondag gaan we er gewoon weer eten, niet omdat het moet maar omdat het kan (en heerlijk is).

Vorige recensies van Ron Donkers

• Wederom heerlijk gegeten in een fijne omgeving, leuk ingericht, aardige mensen in de bediening. Inmiddels al tientallen keren gegeten en telkens is het een feestje.

• Vandaag weer heerlijk gegeten, 30 graden buiten dus een heerlijke salade en desert achteraf. Geitenkaas en Cesar salade, chocolade desert en de Berk special. Fijne omgeving en ontzettend aardig personeel.

• Ik kon het niet laten, diner bij De Berk en als verrassing… zie foto.
    Lees ook mijn vorige ervaringen en dan zie je een evenwichtig beeld van mij over het restaurant.

• Heerlijk gegeten!
    Ik ben de tel kwijt, wederom heerlijk gegeten in een fijne omgeving met aardige mensen in de bediening. In mijn beleving helemaal top!
    Heerlijke sate voor mij en een Vega gegrilde groente voor mijn vrouw. En dan het desert ….. de fotos spreken boekdelen. Wij konden het niet laten om er weer te gaan eten (vakantietijd en geen zin om te koken)…… dus een Berkje om jezelf te trakteren.
    Ik denk dat we weer snel komen om het nog eens over te doen!

• Mijn vrouw een heerlijke courgette ovenschotel (vega) en ik wederom voor de verrukkelijke kip sate. Fijne plek, sfeervol, aardige mensen in de bediening. We zijn er inmiddels al tientallen keren geweest en het is er altijd goed toeven. Top restaurant.
    Deze week weer… ik denk het wel.
    Een dikke 9 wat ons betreft.

• Heerlijke lunch in een fijne omgeving. Bediening wederom vriendelijk en gastvrij. Mijn vrouw had een lekkere uitgebreide Vega lunch en ik ben vandaag voor een omelet gegaan met allerlei groenten en spek.
    Heerlijk en gezellig van onze lunch genoten.

• Ik kon het niet laten, laat thuis en nog niet gekookt…. En dan langs De Berk in Bergen op Zoom omdat het een fijn plekje is met fijne mensen (gastvrij) en niet onbelangrijk heerlijk eten. Ik de pittige kip sate en mijn vrouw weer de heerlijke verse gegrilde groenten. Chocolade dessert voor toe, kon ik ook niet laten!
    Leuke tent, fijne mensen en heerlijk eten. Een dikke 8!

• Vandaag weer gastvrij ontvangen bij De Berk Bergen op Zoom. Wederom lekker gegeten zoals de heerlijke Indische kip spiesjes en gegrilde groenten. Vandaag geen chocolade desert voor toe (is echt verrukkelijk) maar de zelfgemaakte carrot cheesecake (zie foto). Ook erg lekker maar de volgende keer gaan we weer voor het chocolade desert.
    Leuk plekje, gezellig, sfeervol en een goede keuken!

• Sinds mijn vorige recensie zijn wij meerdere malen gast geweest bij De Berk Bergen op Zoom. Altijd kekker gegeten en ook altijd in een fijne omgeving. Mijn vrouw vegetarische groenten schotel en ik telkens een ander vleesgerecht zoals kip sate, schnitzel etc. Zowel lunch als diner ervaringen zijn top.
    Vandaag vergeten een foto van het hoofdgerecht te maken, kijk even naar mijn vorige ervaring, maar voor een foto van het chocolade dessert was ik net op tijd. Heerlijk en feestelijk!
    Binnenkort kan je ons daar weer vinden want in mijn beleving is het een van de betere plekjes in west Brabant.

• Vandaag wederom lekker gegeten in een fijne omgeving.
    Mijn ossenhaas puntjes waren niet zo mals als verwacht, mijn vrouw had een heerlijke vega groente schotel. Zie fotos.

• Heerlijk gegeten vandaag in een fijne omgeving, de fotos spreken boekdelen. Als lunch met z’n viertjes: club de berk, twaalf uurtje vega en de pikante kip… In een woord heerlijk, overtreft iedere verwachting. Zo ook de brownie als desert… in een woord heerlijk!
    En dat op een mooie dag in een fijne omgeving met erg leuk personeel. Aanrader voor degene die lekker eten op een leuke locatie zoekt. Wij gaan in ieder geval weer snel terug.

• Zoals beloofd vandaag op herhaling want zoals bij mijn vorige ervaring aangegeven moest ik minimaal terugkomen voor het desert.
    Als hoofdgerecht de vega geroosterde groente, zie foto, heerlijk smaakvol volgens mijn vrouw. Ik had de churrasco… Gegrilde groente en vlees aan de stok… HEERLIJK. Als desert, want daar kwamen we voor de Eton-mess en voor mij de Pina Colada… Beide bijzonder lekker… en echt stout koffie met taartje voor toe toe, zie foto’s chocolade taart en witte chocolade taart. Ook de taartjes zijn heerlijk.
    Leuke sfeer, fijn personeel, heerlijk eten… Kortom een top restaurant.
    Wij komen snel weer eens terug!

• Vooraf een geitenkaas salade voor mijn vrouw en een ceaser salade voor mijzelf, verrukkelijk zie foto’s, een echte salade een feestje voor het oog en de mond. Hoofdgerecht had mijn vrouw een vega burger en ik de grote schnitzel….. die was niet groot maar mega groot en stak aan alle kanten buiten het bord. De schnitzel was in mijn beleving niet echt bijzonder van smaak, wel lekker droog gebakken maar moest het hebben van de kwantiteit. Het een en ander gegarneerd met frietjes, redelijk lekker, en een kleine salade met natuurlijk een onhandig papieren bakje met mayonaise (begrijp ik maar vind ik…). Het voorgerecht een dikke 8 en het hoofdgerecht een 6 plus. Vandaag 30 graden en dan zit je op het terras te genieten van een wijntje of biertje met uitzicht op het ‘strandje’ en spelende mensen in het water. Leuke omgeving hoor. Tot slot, leuk sfeervol restaurant met uiterst aardige mensen in de bediening. We komen snel nog eens terug want het dessert kan er vandaag niet meer bij omdat die schnitzel wel erg groot was en ik netjes mijn bord heb leeg gegeten!