• Lid sinds 21 november 2010

Sebil La

Wijchen

Stationszicht

Nijmegen

Robin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Stationszicht

Leuk en gezellig restaurant.

Wel een paar keer gehad dat de groenten lauw waren.

Voor de rest, wel genoeg variatie.

Alleen staat er bijna niets vegetarisch op de kaart?

Dat is wel jammer.

Als vegetarier kun je daar niet echt een hoofdmaaltijd eten.

Wel een gezellig restaurant en ook altijd gezellig een praatje kunnen maken met de eigenaar.

We komen hier vaak.

2. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Wij hebben hier al meerdere malen gegeten. Goede locatie en goed te vinden. Voorgerecht iets met gebakken champignons en mijn vriend American Fingerfood. Echt Delicious! Het personeel is ook erg aardig, en je hoeft nooit lang te wachten. Het is ook spotgoedkoop! We waren met z'n tweetjes voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, allebei drie drankjes en 2 mandjes stokbrood met kruidenboter maar 50,- kwijt! De hoofdgerechten zijn goed, veel, en de bijgerechten zijn ook heerlijk. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 8!

3. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Sebil La

We hebben bij Sebil besteld. Nou, dát nooit meer! Om 17.00 onze bestelling geplaatst. We hebben om 17.30 nog gebeld om te kijken of we een wijziging konden maken. Dat kon niet, want de bestelling was al klaar. Tien minuutjes zou het duren voor we het binnen hadden. Om 18.20 kwam Sebil aan de deur. Een pizza tricolore, die was gewoon koud! En nog klein ook, voor 12,-. Spare ribs met friet, salade en knoflooksaus. De friet was koud, slap en heel erg vet, knoflooksaus zat er niet eens bij. De spare ribs waren goed. Maar bij Sebil bestellen doen we nooit meer, liever geen eten dan koud eten.

2,9