• Lid sinds 15 juli 2017

Sumangali

Alkmaar

Robert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Sumangali

Zeer onbeleefde mensen die niet weten om te gaan met feedback.

Prijzen hanteren van een sterren restaurant en gewoon een snackbar kwaliteit serveren

Als je echt van Indiaas eten houd moet je hier niet gaan eten.

Echt TROEP!! geen andere woorden voor.

1,1
  2. Robert's profielfoto
    Robert vindt de recensie door Hunter voor Sumangali leuk

Ontvangst door de vriendelijke eigenaar die zich beroept op zijn 18 jaar lange ervaring. Hij ‘ging er voor’ om zijn gasten goed eten voor te zetten. Kwaliteit en smaak stonden bij hem voorop. De lovende website en stoepbord zijn ongetwijfeld door een goed reclameburo gemaakt.

Wij kozen voor zijn (bijna) duurste gerecht: de mixed grill voor 2 personen. Na 1 uur wachten (wij waren de enige gasten in zijn restaurant) kwam om 18.05 uur het Madras en Tandoori gerecht op tafel voor 2 personen: 1 balgehakt, 1 kippenpoot, 2 stukjes kip en een afzonderlijk bakje met kip.

Wat een armoe: Droog vlees in een soort opgewarmde tomatensaus (?) en de tandoori van een onbekende oorsprong. Niks ‘kwaliteit en smaak’. De bijbehorende “diverse groenten” zijn het noemen niet waard. Binnen 15 minuten was de maaltijd grotendeels en wij helemaal weg.

We hebben de eigenaar nog gevraagd waarom wij samen 1 bal gehakt en 1 kippenpoot moesten delen, en zijn reactie was dat een mixed grill bij hem bestond uit 2 afzonderlijke gerechtjes van de menukaart. Het is tijd dat deze man met pensioen gaat en zijn tent sluit.

2,6
  3. Robert's profielfoto
    Robert vindt de recensie door Maks voor Sumangali leuk

Maks

Het reclamebord - buiten op straat - was veelbelovend. Maar bij Sumangali denken wij nu niet meer aan lekker Indiaas of Sri Lankaans eten, maar aan een restaurant waar de linzenbrei niet smakelijk uit ziet, en het vlees droog op tafel komt in rode en gele sausen die totaal onbekend zijn in India. Na 5 minuten eten waren wij de wanhoop nabij. Kleine porties, gepresenteerd op oude schaaltjes en metalen bakjes. De borden waren ooit smetteloos wit, maar door het jarenlange gebruik was het middengedeelte van ieder bord al aardig gebruind. De eigenaar heeft een air van ‘waar maak je je druk om’ en ‘de klanten komen toch wel’. Ja, zo gaat het blijkbaar daar in Alkmaar. Wij raden mogelijke bezoekers aan op zoek te gaan naar een ander – echt indiaas - specialiteitenrestaurant.

1,9
  4. Robert's profielfoto
    Robert vindt de recensie door Smokingdaddy voor Sumangali leuk

Restaurant Sumangali. Waarschuwing: ga hier nooit eten. Het is koud en van slechte kwaliteit. We zaten als enige in het restaurant, voorgerecht was koud, hoofdgerecht was echt slecht en opgewarmd in een megnetron. Ik kan zelf niet koken maar ik weet dit zelfs te overtreffen: een gebakken eitje is beter dan dit en we moesten voor deze troep ook nog 100 euro betalen! Dus: niet doen!