• Lid sinds 18 maart 2010

Da Luca

Hoogeveen

Het Koetshuis

Hoogeveen

Ritty heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor Salsa

Het is alweer even geleden maar de keren dat we hier gegeten hebben, was het altijd goed en voor een tapas restaurant zelfs bijzonder goed, met grote porties. Aardige bediening in een niet speciale maar prima entourage.

2. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor Da Luca

Het eten is hier prima, niet standaard een pizzaboer maar pasta's, vlees en vis. De entourage is ook aardig maar de beperkte keuzemogelijkheid en de prijs/kwaliteitsverhouding laat helaas wel wat te wensen over.

De eigenaar zelf lijkt nog het meest enthousiast over zijn kunnen, maar wat ons betreft mag de nadruk iets meer op de gasten liggen.

3. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor Fréderique

Een nog onondekt restaurant volgens mij. We hebben hier 1 keer gegeten en dat was fantastisch maar we horen hier nooit iemand over. Toch echt een aanrader! Zowel de bediening als de gerechten uit de keuken waren verrassend goed!

4. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Het is alweer een paar maanden geleden dat we hier hebben gegeten maar het was goed. Voor een eetcafe bijzonder goed, voor een restaurant gewoon lekker. De inrichting en aankleding is niet bijzonder, wel gezellig. Vanuit de open keuken komen lekkere gerechtjes, niet perse verfijnd maar wel leuk qua presentatie.

5. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor 't Raethuys

Als je niet met al te hoge verwachtingen komt, kun je hier prima eten. Toch ga ik het liefst voor een kopje koffie met iets lekkers hiernaar toe. En ook voor de lunch zit je hier fijn. De bediening is vriendelijk en de lokatie en sfeer prima in orde.

6. Ritty's profielfoto
    Ritty heeft een recensie geschreven voor Het Huis met de Duivengaten

We hebben hier al een aantal keer gegeten en iedere keer is het weer een feest! De bediening is vriendelijk en vakbekwaam, maar ook gezellig en van wat er uit de keuken komt, kunnen we alleen maar genieten. We lusten dan ook alles maar toch krijgen we hier steeds weer iets verrassends.

We hopen nog vaak bij de familie Dragt in hun mooie restaurant langs te komen.