• Lid sinds 22 december 2009

Arnhem

Rita en Greetje uit Hoogeveen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rita en Greetje uit Hoogeveen's profielfoto
    Rita en Greetje uit Hoogeveen heeft een recensie geschreven voor Akropolis

We hebben met de kids van onze woonvorm heerlijk bij jullie gegeten. Ze vonden het zo gezellig en lekker jullie krijgen van alle kids een dikke 10+ We komen zeker terug!

2. Rita en Greetje uit Hoogeveen's profielfoto
    Rita en Greetje uit Hoogeveen heeft een recensie geschreven voor Akropolis

We hebben een heerlijke vleesschotel gegeten, het was meer dan voldoende. Lekkere verse salades en groentes.

De bediening was ontzettend attent ook richting de kinderen die hebben zich met kleurplaten en spelletjes goed hebben vermaakt.

De eigenaar heeft laten zien hoe gastvrij een Griek is, we voelden ons ontzettend welkom en we komen zeker snel een keer terug.

3. Rita en Greetje uit Hoogeveen's profielfoto
    Rita en Greetje uit Hoogeveen heeft een recensie geschreven voor Delphi

We waren in Arnhem gestrand door de sneeuw en wilden gezellig ergens wat gaan eten. Nou, dat is gelukt. Het was er super gezellig, zo gastvrij, je voelt je er meteen thuis. De eigenaar was erg sociaal naar z'n gasten toe en uiteraard ook naar ons. Ook de bediening was heel goed. Het was een heerlijk avondje uit, met een nog gezelligere afloop. De likeurtjes waren erg lekker!

Er werd zelfs aangeboden om het overige eten mee te nemen, dat heb ik maar gedaan en heb er ook vanavond nog heerlijk van gegeten, dus je krijgt ook nog eens echt waar voor je geld.

Bedankt voor de gezellige avond en als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog een keertje eten.

Groetjes, Greetje en Rita.