• Lid sinds 2 december 2009

De Compagnie

Nijmegen

Rene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Salathai

Rene

Wat een heerlijk eten hier! Weer genoten van de gerechten. En het personeel is ook heel erg vriendelijk! We komen snel weer terug.

2. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Compagnie
    Internationaal Nijmegen

Rene

Gisteren wezen eten bij De Compagnie Nijmegen. Allereerst mijn complimenten aan de keuken, de gerechten waren echt heel erg goed! Goede porties, heerlijk gekruid, (niet overheersend zout of knoflook) en verassende combinaties.

Het personeel is daar in tegen zeer slecht. Er liep een ober (kaal hoofd) met en enorm chagrijnige kop rond. We zaten buiten op het terras, ineens staat die naast ons en brult: “Wat willen jullie?!”. We gingen er maar vanuit dat hij de drankjes aan het opnemen was. Eenmaal binnen krijgt een collega van hem de volle laag. Ze had per ongeluk wat gasten aan een tafeltje gezet die gereserveerd was. Hij was eerst van plan om die gasten weer op te laten staan, nadat zij hem tegenhield ging hij even los tegen haar.

Misschien dat bij De Compagnie je ook wat theater/show krijgt, maar ik vond het geen stijl. Jammer, want de aankleding en vooral het eten was super! Toch besloten we na het dessert een bakje koffie bij een ander café te gaan nuttigen.

Tip voor eigenaar: Doe wat aan je personeel.

3. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Miss Jazzlyn Mixed Flavours

Rene

Vandaag wezen eten door Groupon-actie.

Het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer (we zaten buiten op het terras) was erg relaxed.

Het eten was verrassend goed! Vooraf soep, daarna 2 (hoofd)gerechten en tot slot dessert. Er viel zeker te proeven dat veel dingen vers zijn bereid. We gaan hier zeker nog een keertje terug om andere gerechten te proberen.

Zonder meer een aanrader!

4. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Hemel
    Kleine eetwaren Nijmegen

Rene

Met collega's hier gegeten. Het was best prima, maar niet spectaculair. 8-gangen menu, met diverse verschillende bijzondere hapjes. Jammer dat we maar 1 keer aardappeltjes kregen. Toen de schaaltjes leeg waren werden die opgehaald, maar er kwam niets voor terug. Verder waren ze erg karig met de glazen wijn, er zat niet meer dan 2 slokken in een glas.

Personeel was wel vriendelijk, onze serveerster werkte er nog maar pas, maar ze deed het keurig.

Ik zou het restaurant wel aanbevelen.

5. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Kyoto

Rene

Met m'n werk naar de Japanner geweest voor het meer-gangen verrassingsmenu. Het was zeer smakelijk, het meeste eten werd voor je neus bereid. Het personeel vond ik echt bijzonder goed, mijn complimenten daarvoor.

Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Schoonoord
    Oost-Europees Oosterbeek

Rene

We zijn hier geweest naar aanleiding van de Groupon aanbieding. We waren vrij vroeg (17:00) en het personeel was heel aardig. Het eten was wel redelijk, niet spectaculair. De spareribs (zeker geen 500 gr zoals op de kaart stond) waren te hard gegrild waardoor hij zwart en droog was. Koffie compleet als afsluiter was een groot stuk (fabrieks)appeltaart met 4 zoete snoepjes en een handje choco-koffiebonen. Niet echt wat ik ervan verwacht had. (miste iets van bonbon's)

De bediening was onder leiding van een dame die, zoals gezegd, in het begin van de avond heel vriendelijk was. Naarmate het druk werd (serre, restaurant en pizzaria zaten vol) was ze zichtbaar het overzicht kwijt. De 3 jongens in de bediening stonden een beetje bij de bar (die vol stond met vieze glazen, waarom maakte ze die niet schoon?) terwijl de dame constant voorbij rende met borden eten.

Toen we wilden afrekenen stonden er 5 wachtenden voor mij en die jongens maar een beetje aanrommelen bij de bar.

Advies aan die dame: Laat die jongens lekker lopen met de frietjes en regel zelf de kassa. Die jongens moeten echt een veel betere aansturing krijgen. Motiverend gesprek voorafgaand aan een dienst lijkt me meer dan gewenst!

Adives aan de manager: 0,50 rekenen voor een heel klein bakje frietsaus kan echt niet.

We komen hier zeker nog wel een keertje terug als we toevallig langsrijden, maar we rijden er niet voor om.

5,1
  7. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor La Lanterna

Rene

Hier gegeten op 1e paasdag. Eten was redelijk, voorgerecht niet echt bijzonder. Brood dat we vooraf kregen was erg droog en taai. Als hoofdgerecht had ik een Calzone XL, die is echt groot. Voorgerecht was niet nodig geweest. Verder hadden we een pizza die iets flauw qua smaak was.

Verder bestelde ik een Ice Tea maar dat bleek zonder koolzuur te zijn. Verder geen ijs of citroen in het glas, dus dat was wel een tegenvaller.

Personeel is wel erg vriendelijk.

8. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Gasterij Zuidbarge

Rene

Het eten bij Gasterij Zuidbarge was echt verrukkelijk. Wij waren daar 22 april en konden lekker buiten zitten. We kregen een verrassende amuse met oa asperge. Vooraf de kip-kokos soep en als hoofdgerecht het stoofpotje. Je proeft dat alle ingrediënten vers zijn. Als dessert de koffie met bonbons en huisgemaakte likeur. Die kan ik zeker aanbevelen.

Mocht je in de buurt zijn van Bargerveen is dit restaurant echt aan te bevelen!

9. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor San Tiago
    Zuid-Amerikaans Tiel

Gisteravond wezen eten, gebruik gemaakt van het lopend buffet.

Eten was heel erg goed, lekker vlees en vers bereid (geen slappe hap die al een uur om zo'n warmhoudplaatje ligt).

Bediening is erg vriendelijk, leggen gepassioneerd uit wat alles is.

We komen absoluut nog een keer terug, aanrader!

10. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vatel

Rene

Heerlijk eten, goede verzorgde porties. Personeel is erg vriendelijk. Een aanrader!

11. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Délifrance Kronenburg

Hier kan je lekker lunchen, prijzen zijn wel aan de hoge kant.

12. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Restaurant Aand8
    Internationaal Tiel

Erg lekker gegeten, sfeervol restaurant. Porties zijn goed, al had het stukje vlees/vis wel iets groter mogen zijn. De prijs daarin tegen is zeker in verhouding met de hoeveelheid. Keuken weet wel verrassende smaakcombinaties neer te zetten.

Ben je een keer in Tiel, zeker hier een hapje gaan eten.

13. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Gisteren lekker gegeten bij Dino's. Het is heel gezellig aangekleed, en de bediening is erg vriendelijk en netjes.

Het eten was erg goed! Goede porties, had van mij iets minder knoflook gemogen, maar verder prima bereid en mooi opgediend.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

14. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor El Rio
    Mexicaans Doorn

Rene

Gisteren een hele gezellige avond gehad bij El Rio.
    Het personeel was zeer vriendelijk en had zichtbaar plezier in het werk.
    Het eten was goed, de kok heeft zelfs zijn best gedaan om aan een specifieke wens te voldoen.
    Dit restaurant is zeker een aanrader, wij zullen zeker nog een keer terug komen.

15. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Golden City

Rene

We waren er voor een snelle hap, maar we waren zeer aangenaam verrast.

Eten was goed en de bediening echt super!

We komen zeker nog een keer terug als we meer tijd hebben.