Op dit adres zit nu: L!VE

1. Rene 182 punten

Gisteren wezen eten bij De Compagnie Nijmegen. Allereerst mijn complimenten aan de keuken, de gerechten waren echt heel erg goed! Goede porties, heerlijk gekruid, (niet overheersend zout of knoflook) en verassende combinaties.

Het personeel is daar in tegen zeer slecht. Er liep een ober (kaal hoofd) met en enorm chagrijnige kop rond. We zaten buiten op het terras, ineens staat die naast ons en brult: “Wat willen jullie?!”. We gingen er maar vanuit dat hij de drankjes aan het opnemen was. Eenmaal binnen krijgt een collega van hem de volle laag. Ze had per ongeluk wat gasten aan een tafeltje gezet die gereserveerd was. Hij was eerst van plan om die gasten weer op te laten staan, nadat zij hem tegenhield ging hij even los tegen haar.

Misschien dat bij De Compagnie je ook wat theater/show krijgt, maar ik vond het geen stijl. Jammer, want de aankleding en vooral het eten was super! Toch besloten we na het dessert een bakje koffie bij een ander café te gaan nuttigen.

Tip voor eigenaar: Doe wat aan je personeel.