• Lid sinds 4 juli 2016

Eethuis Voor Allen

Zuidlaren

Eten & Co

Groningen

Reina Huitema heeft nog geen foto toegevoegd

1. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

Beste Nick en vriendin Els,bedankt voor jouw review. De borden waren leeg, de glazen wijn leeggedronken. Alles was naar wens. Na het klagen over de andere gasten die wij deze avond hadden, bent u verplaatst naar een andere tafel. Toen dat niet voldoende was hebben wij u niet voor het diner laten afrekenen, de drankjes heeft u betaald.Na afloop werden we bedankt voor de goede service.
    Wat hadden we nog meer voor u kunnen betekenen? Met gastvrije groet, Cuisinerie Mensinge

2. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

Beste Els, bedankt voor jouw review. De borden waren leeg, de glazen wijn leeggedronken. Alles was naar wens. Na het klagen over de andere gasten die wij deze avond hadden, bent u verplaatst naar een andere tafel. Toen dat niet voldoende was hebben wij u niet voor het diner laten afrekenen, de drankjes heeft u betaald.Na afloop werden we bedankt voor de goede service.

3. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema vindt de recensie door Anita voor Cuisinerie Mensinge niet leuk

Restaurant sinds twee maanden van nieuwe eigenaar. Kwaliteit erg achter uit gegaan. Wel hun best gedaan om visueel aantrekkelijk te presenteren.
    Voorgerecht met buikspek, zoet ijs en diverse kleine ingrediënten was matig van kwaliteit en bovendien paste het niet bij elkaar. We kregen er licht zoetige broodjes bij met een boter mousse met citroen. Niet lekker en de smaken vlogen alle kanten op. Zoete aardappel bouillon idem. Rand van hartig gebakken aardappel overheerste waardoor bouillon wegviel en niet lekker smaakte. Hoofdgerecht op zich okay.
    Dessert van chocolade was ook echt niet goed. Gelei achting en eenvoudig weg niet verfijnd van smaak. Ik ben chocolade fan maar heb hier totaal niet van genoten.
    Jammer. We kwamen hier regelmatig eten maar als de keuken niet grondig verbeterd was dit de laatste keer.

4. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema heeft gereageerd op een recensie van Eten & Co

Reactie van Yang Sun ( eten en co): wat onzin van je.

5. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema heeft een recensie geschreven voor Eten & Co

Afgelopen zondag zijn wij met 6 personen om kwart over 8 bij Eten & Co binnen gelopen om te vragen of we nog konden eten. Dit was geen probleem, ze zijn tenslotte open tot 22.00 uur. Echter na betaling van het volledige bedrag blijkt dus dat om deze tijd bijna alle voorgerechten en de bijgerechten al op zijn en niet meer worden bijgevuld. Wok en grill is er voldoende. Na een klacht werden er nog wat friet en 3 frikandellen bijgevuld, de andere bakken bleven leeg. Verder werd er tijdens het grillen en frituren al van schoongemaakt, zelfs de roosters boven de grill. Mijn advies is geef bij late binnenkomst (alhoewel 20.15) aan dat op is op en dat dit niet meer wordt bijgevuld. Dan kan de klant bij voorbaat bedenken of ze voor dit bedrag (165 euro hier willen eten).

2,9
  6. Reina Huitema's profielfoto
    Reina Huitema heeft een recensie geschreven voor Eethuis Voor Allen

Op zondagavond wezen eten. Alles was prima verzorgd, bediening ontzettend vriendelijk. De soep werd uitgeserveerd aan tafel. Als hoofdgerecht hadden we (op aanraden van de kok) gekozen voor de zalm en en de saté-spies, geserveerd met heerlijke gebakken aardappeltjes en frites. Afgesloten met een lekkere sorbet EVA.
    Dit alles is zeker de moeite waard om een keer terug te komen.