• Lid sinds 3 augustus 2014

Restaurant Orange

Malkenschoten

Malkenschoten

Apeldoorn

Referee Arbiter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor WokCentre

Komen hier vrij regelmatig.
    De beste in Apeldoorn!!
    Super eten!

2. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor De Babbel

Zaterdag 5 maart j.l voor de tweede keer bij de Babbel geweest. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een aantal reacties zeer negatief zijn. Maar dat zijn meestal de mensen die thuis niets gewend zijn. Het eten daar is gewoon prima. Geen culinair hoog standje, maar zeer goed te eten. En dit alles tegen een zeer betaalbare prijs!
    Ik heb het zelfde genomen als een paar weken terug en het was wederom super. Uiensoep, gegrilde karbonade (je krijgt er twee) met spek en uien en stratchiatella ijs met slagroom na. Het eten moet wel goed zijn, want het is altijd goed bezet. Prima restaurant met jonge, vriendelijke bediening! Zeurders moeten lekker weg blijven!

3. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor De Babbel

Zondag 15 november hier gegeten met een actie coupon van Intratuin. 2x een 3-gangen diner voor 25 euro. Ik dacht dat zullen wel aangepaste porties worden, maar niets van dit alles. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. En als je dat niet lustte, dan kon er wel iets geregeld worden. En werkelijk prima porties, die als je dat wilde werden aangevuld, zonder bijbetaling. Een aanrader is de gegrilde karbonade met spek en uien. Prima gegeten. Jonge en vriendelijke bediening. Top!

4. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter vindt de recensie door Anneke voor Restaurant VOOR leuk

Met de zegels van AH voor €37.95 met 2 personen inclusief wijn bier of frisdrank. We hebben heerlijk gegeten en de keuze was reuze.

5. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Orange

Donderdag 10 juni hier gegeten, omdat kleinzoon en neef was geslaagd. Was voor mij persoonlijk de eerste keer hier. Begrijp werkelijk niet waar de lage cijfers vandaan komen. Je vindt overal wel iets en zijn altijd wel dingen die je niet lust. Maar het eten is hier meer dan goed, en een gigantische keus. Denk dat al die klagers zelf nog geen bal gehakt kunnen braden. Wij vonden en vinden het top. Zelde eigenaar van wok centre aan de Brinklaan, en ook daar is het altijd goed. Wij zijn niets te kort gekomen en gingen dus goed gevuld naar huis.

6. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor Malkenschoten

Voor de derde keer gegeten bij dit restaurant, en wederom is het goed bevallen. De negatieve beoordelingen in de vorm van een 4 of lager doet absoluut geen recht aan het geen geboden wordt. Natuurlijk heeft een ieder een eigen en andere smaak belevenis, en vindt je iets wel of niet lekker. Maar om de gerechten zo neer te sabelen gaat te ver en is mijns inziens onjuist. Zelf houdt ik niet van culinair tafelen, en dan kun je prima terecht bij Malkenschoten. Ben kritisch als het om eten gaat, dus het feit dat ik er 3 keer ben geweest zegt genoeg. Het eten is meer dan goed te noemen en nog betaalbaar (houden zo!!), en zeker op woensdag, donderdag en vrijdag!! Zoals eerder vermeld hebben ze de lekkerste sparerib. Dus gezellig, sfeervol en lekker eten tegen een betaalbare prijs!

7. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor Malkenschoten

Vrijdag 26 sept 2014 voor de tweede keer gegeten in dit restaurant. Vier weken terug de eerste keer.

En wederom was het goed. Heb nu een schnitzel gehad en de spare ribs. Schnitzel was goed en de ribs waren van een super kwaliteit. En beide keren was de bediening jong en vriendelijk.Ook de dame blanche en de sorbet waren zeer goed.

Ik ga in ieder geval een derde keer.

8. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

Sprengenhorst is een uitstekend wok restaurant. Qua eten denk ik de beste in de regio Apeldoorn. Een gigantische keuze mogelijkheid van zeer lekker eten. En dat blijkt, want het zit altijd vol!
    Het is er niet erg sfeervol, zeker niet als je in de grote zaal terecht komt, dat lijkt een beetje op een vreetschuur. In de kleine zaaltjes gaat het nog wel. Maar het gaat mij om het eten en drinken en dat is ok!

9. Referee Arbiter's profielfoto
    Referee Arbiter heeft Sheng Li toegevoegd als favoriet restaurant