1. Zaterdag 5 maart j.l voor de tweede keer bij de Babbel geweest. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een aantal reacties zeer negatief zijn. Maar dat zijn meestal de mensen die thuis niets gewend zijn. Het eten daar is gewoon prima. Geen culinair hoog standje, maar zeer goed te eten. En dit alles tegen een zeer betaalbare prijs!
    Ik heb het zelfde genomen als een paar weken terug en het was wederom super. Uiensoep, gegrilde karbonade (je krijgt er twee) met spek en uien en stratchiatella ijs met slagroom na. Het eten moet wel goed zijn, want het is altijd goed bezet. Prima restaurant met jonge, vriendelijke bediening! Zeurders moeten lekker weg blijven!

Vorige recensies van Referee Arbiter

• Zondag 15 november hier gegeten met een actie coupon van Intratuin. 2x een 3-gangen diner voor 25 euro. Ik dacht dat zullen wel aangepaste porties worden, maar niets van dit alles. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. En als je dat niet lustte, dan kon er wel iets geregeld worden. En werkelijk prima porties, die als je dat wilde werden aangevuld, zonder bijbetaling. Een aanrader is de gegrilde karbonade met spek en uien. Prima gegeten. Jonge en vriendelijke bediening. Top!