• Lid sinds 1 december 2015

Basiliek

Harderwijk
  3. Basiliek

Harderwijk

prototype heeft nog geen foto toegevoegd

1. prototype's profielfoto
    prototype heeft een recensie geschreven voor Restaurant Recht

Biefstuk was bij mij medium rose, maar de rode bieten en pastinaak(?) garnituur waren enorm matig, om maar niet te beginnen over de salade: wat blaadjes sla, een paar stukjes tomaat erin en that's basically it. Geen dressing of contrast whatsoever, waardoor het allemaal erg eentonig smaakt. Enig pluspuntje aan de garnituur was denk ik de frietjes, maar ook die werden weer tekort gedaan door de matige kwaliteit mayonaise waar het mee geserveerd werd (denk aan die tubes die je voor een paar dubbeltjes kan kopen bij de lidl/aldi).

Voor EU 22,50 had ik meer verwacht van de ribeye. Als de steak het niet moet hebben van de omvang, dan moet die het hebben van de smaak. En die waren wat mij betreft allebei ver te zoeken, en al helemaal afwezig wanneer het neerkwam op de garnituur. Zonde. Dit is een van de weinige keren dat ik teleurgesteld een restaurant heb moeten verlaten. De bediening had inderdaad veel goed kunnen maken, maar knikte in plaats daarvan alleen beschaamd wanneer ik deze feedback zo constructief mogelijk probeerde over te brengen met suggesties voor verbetering. Geen poging echter van hen om het te verbeteren tijdens ons diner... Zeker niet voor herhaling vatbaar.

2. prototype's profielfoto
    prototype heeft Basiliek toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Internationaal
    • Nederlands
    Vischmarkt 57L Harderwijk
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. prototype's profielfoto
    prototype heeft een recensie geschreven voor Basiliek

Een fantastisch diner hier gehad met collega's afgelopen zomer. Het 4-gangen menu dat we hadden gekozen was een mooie combinatie van vlees en vis. De sfeer was geweldig. Dat laatste niet alleen door het wijnarrangement en het gezelschap, maar ook door de vriendelijke bediening. En natuurlijk het geweldige decor. De avond hadden we daarbij mooi afgesloten met koffie, thee en een royaal aantal lekkernijen. Zeker een aanrader!

4. prototype's profielfoto
    prototype is Gerard gaan volgen.