• Lid sinds 21 november 2009

Amadore | Raymondo

Amadore | Raymondo

3. Lungo Mare

Vlissingen

pieter heeft nog geen foto toegevoegd

1. pieter's profielfoto
    pieter heeft Lungo Mare toegevoegd als favoriet restaurant
    • Italiaans
    Bellamypark 32 Vlissingen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. pieter's profielfoto
    pieter vindt de recensie door joke voor Amadore | Raymondo leuk

Vroeger kon je hier heerlijk eten. Nu is het erg aan het achteruit gaan. De bediening is wisselend, steeds anderen, maar dat kan ook niet anders als er zo'n popi jopie van een manager rond loopt (Belg). Het eten is duur voor wat je krijgt. Eet liever thuis.
    Een koffie drinken of een glaasje wijn op het terras prima, verder niet.

3,1
  3. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor Amadore | Raymondo

Wat een mooie zondag middag moest worden met dit mooie herfstweer eindigde in mineur op het terras van grand cafe raymondo. Na een kwartier werden we uiteindelijk opgemerkt, we bestelden 2 kopjes warme chocolade melk. Heerlijk met dit weertje zou je zeggen. Na weer een lange tijd te wachten toch die 2 kopjes, helaas pindakaas, koud koud koud, terwijl we wel 2 warme kopjes hadden besteld. We hebben de serveerster erbij geroepen waarop we aangaven deze zijn koud, kregen we het antwoord dan moet u ze maar sneller opdrinken. Wij hebben dan ook maar gelijk die 5 euro op tafel gegooid en zijn op zoek geweest naar een restaurant waar ons geld wel welkom was. En dit terwijl de slogan van amadore luidt: 100 % alles voor de gast. Wat ons betreft geen cent meer en dit zeggen we natuurlijk door.

4. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor Amadore | Raymondo

Bediening was super, meiden heel vriendelijk. Gezellige avond gehad. Jammer dat we niet in de buurt wonen, maar het adres vergeten we niet.

De toiletten zagen er erg schoon uit en zijn naar mijn mening nog maar net vernieuwd.