Op dit adres zit nu: Vis à Vis

Aan de achterzijde (op 200 m) ligt een openbaar parkeerterrein. Ook op de boulevard bestaat de mogelijkheid om te parkeren.

• High-tea

1385519610 51
1505102047 56
1581199962 49
1592071092 50

1. Kwamen op de vrijdagavond om 22.15 Binnen. Konden met pijn en moeite nog een wijntje met borrelhapje bestellen. Werden om 11.10 Verplicht te betalen en weg te gaan Want ze gingen sluiten. Op de vraag waarom zo vroeg sluiten kregen we het antwoord we zijn vanaf 11 uur al aan het werk. Op hun site staat aangegeven op vrijdag tot 1.00 Uur open. Personeel spreekt alleen Engels. Ga voortaan wel naar de concurrent.

2. Eten was niet vers, tomaten soep overduidelijk gemaakt met een pakje evenals de pasta bolognese. Bediening vriendelijk en oplettend alleen door de drukte en het weinige personeel werd de sfeer er niet beter op. Gerechten veel te prijzig voor de kwaliteit.

1,8
  3. Op 20 juli daar met 3 personen gegeten. We hadden de tournedos besteld. Aan deze zat een vreemd smaakje (vriezer?) en dreef in de pepersaus die hoogstwaarschijnlijk uit een of ander pakje kwam en ook niet lekker was. De daarbij geserveerde groenten t.w. bloemkool, broccoli en sperziebonen leken zo rechtstreeks uit de vriezer te komen en waren keihard, zeker geen lichte bite, niet te eten.
    Aan een dessert hebben wij ons maar niet gewaagd. Geen aanrader..... :(

4. Rachelle Waisapy

Heerlijk gegeten en geweldige bediening!

5. Net terug van een teleurstellende ervaring. De Paella van het zomermenu gekozen. Bleek dat de kok nog nooit Paella had gegeten... De drooggekookte rijst met overigens wel heel veel vis en vlees als ingrediënten afgetopt met gefituurde garnalen kostte maar 22.50 Euro per persoon. In Spanje kost een echte paella 12.50 Euro en dan smaakt het niet naar Nassi zonder nassi kruiden. Dan krijg je ook paprika en bonen etc. in je, in de bouillon gaar gemaakte, speciale paella rijst.

Nou ja voor ons duurt het tot na het zomer seizoen voordat we weer een poging wagen. Vaak heerlijk gegeten daar, met zeer vriendelijke bediening. Voor nu is 67.50 voor een pannetje nassi zonder pit een beetje te veel van het goede.

2,7
  6. Recent dit restaurant bezocht met collega's. Had de ervaringen op deze site gelezen, echter een collega had gereseveerd. Heb het nog wel genoemd, echter toch maar voordeel van de twijfel gegeven. Welnu, onze ervaring is dus niet positief, de prijs kwaliteit is niet goed; te duur voor wat je krijgt en de bediening is slecht. We moesten zelf vragen na 40 minuten of we alsjeblieft konden bestellen; een soort van bedrijfsleider is erg arrogant, ziet er niet uit en kijkt je aan met blik van "wat mot je". Ook de antwoorden zijn ongepast of beter gezegd er wordt een vraag terug gesteld (kenmerk dus van een arrogant persoon). De. Irishcoffee en French coffee werd geserveerd in een theeglas. Toen we hier iets van zeiden, werd er gezegd: "was tie niet goed dan, het gaat toch om de smaak".
    De hoofdgerechten zijn te weinig en de friet is keihard, bij de soep werd een klein stukje brood geserveerd met een klein fabriekskuipje boter, hetgeen je bij een ontbijttafel treft.
    Maar het ergste vind ik gewoon de bediening, wil daar nooit meer naar terug en ik vraag me serieus af of de directie van dit Amadore concern zelf ook zo behandeld wil worden als ze buitenshuis gaan eten. Onderling hadden we het leuk, de locatie met uitzicht is mooi, maar toch is voor mij een domper met een bittere nasmaak.

3,2
  7. van der Meule

Het was voor ons een heerlijke afsluiting van een fijne dag Het was heel goed eten, drinken en een vriendelijke bediening en er was bij de aanvraag voor ons etentje alles mogelijk t a v kleinkind en iemand met een handicap klasse.

8. Janny en Ruud Molenaar

Heerlijke slibtongetje in R. Gebakken
    Onze vaste stek .
    Alles kan niets moet .
    Vriendelijke bediening.
    Mooie ligging.
    Kortom we komen er vaak .

9. Jos Hamelink

Ik ben een zeeuw maar woon in brabant.
    Elke keer als ik in vlissingen kom om me te ontspannen aan zee, ga ik lunchen bij raymondo.
    Ik doe dit nu al meer dan 20 jaar, ongeveer 5 à 6 maal per jaar. Ik voel me er thuis. Tussen de vertrouwde gezichten in de bediening zie ik soms iemand uit het buitenland (o.A.Uit letland) wat het bezoek nog meer diepgang geeft, omdat het leven van zo iemand mij erg interesseert.
    Dit restaurant past bij mij!! Ik hoop er nog lang te komen. En...Voor ik 's avond naar huis ga...Nog een heerlijk soepje... Jawel... Bij raymondo.

10. Vanmiddag met een kleine groep koffie met heerlijk gesorteerd gebak en daarna een drankje met bitterballen genuttigd. Zeer vriendelijke bediening, prettige sfeer. Kortom, een aanrader!

11. Vandaag geluncht bij Raymondos en mijn boek uitgelezen onder het genot van een wijntje en een lekkere lunch. Echt een aanrader👍🏼👍🏼

12. Zeer slechte bediening. We hadden nog nauwelijks de kaarten in handen of er werd al gevraagd wat we wilden bestellen. Nadat we besteld hadden, kwam er weer een serveerster vragen wat we wilden eten. De tafel werd niet schoongemaakt en op de vloer lag ook veel troep. De tafel werd voor de helft opgeruimd, nadat we klaar waren met het eten. Er werd niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden hebben. De koffie zelf binnen besteld en ook weer naar binnen gegaan om te betalen.

Het eten was gelukkig nog redelijk.

Geen aanrader dus!

4,1
  13. charlotte

Jammer, wij hadden de risotto, smaakte naar niks. Zelfs met peper en zout extra heb ik merendeel laten staan. Ook de bruschetta vooraf was een trieste bedoeling, een geroosterde boterham met wat gekruide tomatenblokjes.
    Wat ik persoonlijk ook jammer vind is dat er honden worden toegelaten, waar eten gereserveerd wordt horen geen dieren thuis.
    De inrichting is prima, uitzicht is perfect maar de rest laat te wensen over.
    We lazen vooraf de slechte recensies maar wilde graag zelf ervaren hoe het eten daar smaakte.

Wij zouden dit restaurant niet aanraden

14. Tomatencrème soep, erg waterig met een scheutje room. Salade geitenkaas, heel veel sla, weinig noten, heel weinig spek en dan ook niet eens knapperig en een paar stukjes geitenkaas en dat voor €14,50. Prijs kwaliteit niet goed.
    We hebben het gezellig met elkaar gehad en dat is het belangrijkste. De mannen hadden spareribs en die waren goed maar vind ik ook te duur. Dus gewoon te duur voor wat je krijgt.

15. Jeroen Brasser

Wat hebben we hier weer "genoten" van de fawlty towers scenes... echt ongelofelijk. Eten, service, prijs en sfeer zwaar teleurstellend. Dan loopt er ook nog zo een Manuel rond [waarschijnlijk bedrijfsleider] die zichzelf helemaal belachelijk maakt met zijn semi leuke opmerkingen. Echt de laatste keer hier, verschrikkelijk.

16. Frans de Putter

Probeer hier de vissoep eens dan leer je het thuis weer waarderen. Heb geen idee wat zij onder vissoep verstaan maar vissoep zonder vis vind ik niet echt Zeeuws. Daarna pizza besteld op het toch wel mooie terras. Wat een zompig stuk frisbee was dat, ongelofelijk. Koffie was nog te doen en over de overspannen crew kan ik maar beter niets schrijven. Ongelofelijk dat zo'n man één of andere award krijgt voor beste horeca entrepeneur?!? Wie bepaald dat dan, als ze alleen al naar de recensies kijken van welk bedrijf van hem dan ook schieten de tranen al in je ogen. Misschien zullen de meeste zaken een 8 scoren met de plaats en inrichting maar voor de rest kan men niets positiefs noemen. Ongelofelijk !

1,3
  17. Een toplocatie! Jammer dat de kwaliteit van het personeel en het eten zo te wensen over laat. Ongeïnteresseerd personeel en matig eten. Laatste keer dat ik Amadore geprobeerd heb, het is eigenlijk overal hetzelfde verhaal.

18. Afgelopen zondag toch maar weer eens geprobeerd. Je moet toch iemand een herkansing geven. Maar helaas weer een domper. Zat aan een tafeltje op het terras samen met mijn 2 kinderen. De bestelling was vrij simpel: 1 chocomelk met slagroom, 1 cola en 1 koffie met dubbel suiker; 1 soep, 2 tosti's waarvan 1 met alleen kaas en bruin brood, de tosti met ham en kaas graag met wit vroeg ik nog netjes.
    Helaas: chocomelk zonder slagroom, geen dubbel suiker bij mijn koffie, soep was lauw, tosti's waren beide bereid met wit brood. Na 3 keer vragen mijn extra suiker gekregen. De slagroom moet nog komen, stond wel op de rekening!
    Ben er nu echt klaar mee, ga er nooit meer naar toe. 't Is het mooiste terras van de boulevard, maar als je 't zo weet te verstieren met zulk slecht personeel ben je voor mij geen ondernemer.

1,6
  19. Uitgebreide kaart, leuke atmosfeer. Leuke locatie. Bediening & service heel erg bedroevend en de prijzen zijn zeer stevig, € 50 pp voor een 3 gangen diner plus drankjes. Echt heel jammer.

4,5
  20. Lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening ("de kok wil de baars wel even voor u fileren"), en een redelijke prijs. Kortom, prima; gaan we vaker heen.

21. De bedoeling was om in de namiddag wat te gaan drinken met z´n allen en aansluitend bij hetzelfde cafe of restaurant in Vlissingen, het diner daar te gebruiken.
    Daar ik in het verleden al vaker bij jullie kwam, adviseerde ik onze groep om naar Raymondo Vlissingen te gaan.

Ik kom daar echter (voorlopig) niet meer.

We hebben aan een ronde tafel wat te drinken besteld voor 5 personen.
    De ronde tafel was echter plakkerig en vies (suiker op tafel) en wij vroegen na het bezorgen van de drankjes, of de tafel schoongemaakt kon worden.
    Tevens vroeg ik om een bakje nootjes.
    Men heeft ons echter na ons verzoek om schoonmaak en de nootjes, vergeten. Dat kan gebeuren, maar op herhaaldelijk verzoek werd de tafel maar half (?!) schoongemaakt door een meisje.
    Ze liep heel snel weg, zodat zij ons niet hoorde om de rest van de tafel te doen. Een vervolgverzoek daarna om de tafel schoon te maken werd door een ander meisje beantwoord met `i dont speak Dutch´!!

Heh?

De gevraagde nootjes zijn niet meer gekomen. Bij het afrekenen gaf een medewerkster toe het vergeten te hebben en dat kan uiteraard iedereen gebeuren. Onze opmerkingen maakte echter volgens ons niet zo heel veel indruk, want ze deed niets om de onvrede weg te nemen.

Uiteraard zijn wij niet gebleven om te blijven eten/dineren.
    Na gepast betaald te hebben, zijn wij vertrokken en zijn bij een ander restaurant in Vlissingen gaan eten. Daar werden wij wel klantvriendelijk behandeld en hebben daar met veel plezier gegeten.

Ik adviseer om uw personeel beter te trainen op het gebied van horecabediening en gastvrijheid.
    Zelf heb ik ook in de horeca gewerkt en ja, ik weet dat het druk kan zijn. Echter het negeren van gasten is onoverkomelijk.

22. Zeer teleurgesteld...
    De bediening was beneden peil, erg jammer, want druk was het niet, met max. 8 tafels op het terras bezet:
    -We moesten echt vragen of we wat mochten bestellen, de serveerster was al verschillende keren langsgelopen, maar nam geen bestelling op.
    -vervolgens hebben we zeker een half uur met lege glazen gezeten; de serveerster vroeg of de lege glazen mee konden, maar vroeg niet of we wat anders wilden drinken.
    -water werd helemaal niet gebracht.
    -tussen voor- en hoofdgerecht zat ook zeker 40 minuten.
    Kwaliteit van het eten:
    -voorgerecht prima (een salade met vis/ garnalen)
    hoofdgerecht kwalitatief zwak:
    -de mosselen waren klein, slijmerig en met regelmaat vies van smaak.
    -de frietjes waren hard en vet. Ze leken wel voor een tweede keer gebakken.
    -de smaak van de salade was ook niet lekker, matig.

Kortom: voor ons geen Raymondo meer, de ligging is prachtig, maar prijs/ kwaliteit is slecht. Best wat geld uitgegeven aan het eten, maar het was niet goed.

3,6
  23. Dat was ff slikken deze week, en wel een paar hele dure slokken. Heeft men de prijzen nu net einde seizoen eens even flink verhoog t.w. de koffie met 10% en een wijn(tje!!) met 25% tot 4,65!!!!! Waar zijn ze nu hier nu mee bezig ? Wil men het slechte beginseizoen op het laatste moment nog even compenseren of wil men de klanten wegjagen. Heel jammer want het is gezellig zitten en de bediening is goed en zeer vriendelijk. Hopelijk komt men tot inzicht dat dit toch wel absurd is!

24. Zit je bij Raymondo op de boulevard in Vlissingen een half uur op ijs te wachten, is er iets mis gegaan met de printerbon. Minimaal wordt er 3 à 4 keer gekeken naar onze tafel waar de ijslepels klaar liggen, maar niemand vraagt wat er aan de hand is. Na een half uur vraag je waar het ijs blijft, komt ze terug met een of andere smoes dat het printer papier op was en onze bestelling hierdoor niet door kwam. Ik had op zijn minst verwacht dat we de eerder bestelde koffie wel gratis zouden krijgen maar nee hoor, moest gewoon 4 euro betalen. Sorry maar bij deze tent op de boulevard in Vlissingen kom ik dus nooit meer. Service is beneden pijl, had liever gezien dat ze langs kwamen toen ze de lepels zagen liggen. Daarom is ‪Raymondo‬ voor mij een tent die niet voor de klanten staat. Helaas.

25. Al jaren komen wij graag aan de boulevard en was Raymondo voor ons altijd een fijne plek gezien de ligging. De laatste 2 jaar vinden wij de bediening en het eten een stuk minder dan voorheen. Wij waren met z'n vieren uit eten. We konden nog net 1 maandmenu krijgen, want deze was bijna op, maar deze werd niet compleet geserveerd. Ook bij een ander gerecht misten wij wat elementen die wel op de kaart stonden. Als we drinken hadden besteld, moesten we daar vaak nog een keer om vragen. Bij ons is het idee ontstaan dat er geen goede manager rondloopt, zoals wij dat voorheen wel gewend waren. Het eten was op zich prima en voor een terrasje is het prima, maar om uit eten te gaan zijn wij nu al te vaak teleurgesteld.

26. De sfeer was wel goed, alleen de bediening niet zo goed. Na een keuze gemaakt te hebben van het menu bleek dat deze er niet meer was (apart blad in menuboek). Na een keuze gemaakt te hebben moesten we lang wachten voordat het voorgerecht arriveerde. Tomatensoep was volgens mij uit een blik. Kids vonden de soep niet lekker. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat minstens 1 uur. Niet handig met jonge kinderen. Na vragen wanneer het eten komt wel een drankje van de zaak (vraag je niks dan gebeurt/krijg je ook niks). Was niet echt druk. Eten was goed maar niet echt warm. Dessert was erg lekker.
    Het was gezellig maar we gaan niet voor een 2de keer terug. Wel 10% korting gekregen op de rekening. Vond ik dan wel weer netjes.

5,1
  27. Beppie vd D en Anne L

Genieten aan Zee

Spreken we, schrijven we?
    De brede stroom wenkt vol ongeduld.
    Kom op schrijfsters, het boek wacht!

De Westerschelde spiegelt het nog lege vel.

Letters in de uiensoep...
    Zelfs wat gegeten wordt is een verhaal.
    "Hoe moeten we jullie noemen?" vragen we de serveerster.
    'Verliefd", zegt ze.

Zoemende zakelijkheid.
    Hier worden boeken geschreven,
    Verhalen verteld, overlegd en genoten.

Het motto 'Grenzeloos Gastvrij'
    Op de kopjes gebeiteld,
    Is er ook voor schrijvers
    Die houden van zicht op zee, cappuchino, cinnamon thee,
    Bonbons, -pralines voor mensen van d'overkant-,
    Een extra verlengsnoer of een leeslampje.

Twee schrijfsters,
    Regelmatig
    Aan een tafel
    In Grand Cafe Raymondo
    Aan de Boulevard te Vlissingen.

Hier zijn 'seats' to write',
    Inspirerend water,
    Rustige gezelligheid.

Schrijversgroet van
    Beppie vd D en Anne L

28. Nieuwjaardag op een koud maar zonnig terras neergestreken. Hier waren meer mensen. Hun drankjes werden net uitgeserveerd. Serveerster liep langs ons, zonder naar ons te kijken, terug naar binnen. Enkele minuten gewacht tot ze terugkwam maar helaas, Toen we op punt stonden om weg te gaan, stond een andere medewerkster in de deuropening en keek onze kant uit. Hierop hand opgestoken en haar aangesproken. Chagerijnig werd naar ons gezwaaid en hallo geroepen en verdween zij naar binnen. Misschien te koud voor haar geweest? Na opgestaan te zijn met de bedoeling om weg te gaan, kwam ze dan toch naar ons toe. Uiterst onvriendelijk nam ze de bestelling op. Na enkele minuten kwam de eerste serveerster om het uit te serveren. Wij gaan niet meer terug en nemen de volgende keer wel een ander terras.

29. Harm en Bep Bazelmans

We zijn woensdagavond bij Raymondo's wezen eten.
    Het eten zag er keurig uit en smaakte goed.
    Wat opviel was de ontzettend aardige bediening.
    We zullen hier zeker vaker uit eten gaan.

30. jose jansen

Lekker gegeten; leuk opgemaakt en divers. De bediening is aardig en heeft aandacht. Kortom: prima om te eten.

31. P.v.d.Voorde

We kunnen kort zijn over ons dineetje bij Raymondo. Het was perfect! Goed gemanierde bediening en een heerlijke keuken.

32. Zo slecht heb ik het nog niet gegeten. En de bediening is dramatisch. Als je John Cleese daar in de bediening zou zetten zou het nog beter gaan!
    Nooit meer daar eten.

33. Eten was top.
    Bediening is beleeft, heeft leuke humor, geweldig tegen de kids.
    Volgens mijn vrouw, waren de wijn en zalm heerlijk.
    Mijn steak was mooi rosé en de pepersaus goed.
    De chocolade mousse heeft mijn vrouw het nog over.
    zeer zeker een aanrader.
    Was bij ons helaas regen weer, dus van het terras genieten we hopelijk de volgende keer.
    Wij gaan daar zeker nog eens komen.

34. Wat een mooie zondag middag moest worden met dit mooie herfstweer eindigde in mineur op het terras van grand cafe raymondo. Na een kwartier werden we uiteindelijk opgemerkt, we bestelden 2 kopjes warme chocolade melk. Heerlijk met dit weertje zou je zeggen. Na weer een lange tijd te wachten toch die 2 kopjes, helaas pindakaas, koud koud koud, terwijl we wel 2 warme kopjes hadden besteld. We hebben de serveerster erbij geroepen waarop we aangaven deze zijn koud, kregen we het antwoord dan moet u ze maar sneller opdrinken. Wij hebben dan ook maar gelijk die 5 euro op tafel gegooid en zijn op zoek geweest naar een restaurant waar ons geld wel welkom was. En dit terwijl de slogan van amadore luidt: 100 % alles voor de gast. Wat ons betreft geen cent meer en dit zeggen we natuurlijk door.

35. Jan 300 punten

In de maand augustus hebben we hier tijdens onze fietstocht even buiten gezeten om te lunchen. Wat mij bijgebleven is, is dat mij opviel dat de bediening zeer ongeintereseerd overkwam. Toen ik een uitsmijter bestelde en ik niet goed hoorde wat ze vroeg (wit of bruin brood) leek ze zelfs geirriteerd.

Dit kan dus totaal niet! In een goed restaurant is men ten alle tijden beleefd tegen de klant. Wij zullen hier niet zo gauw meer terugkomen

36. Gisteren een terrasje gedaan bij het voor ons heel bekende restaurant Raymondo. Wij zijn (waren!) vaste gast op de zondag waar wij standaard met de ouders een bakje koffie deden in de wintermaanden. Gisteren dus op het zonovergoten terras gezeten.

De bediening was ronduit asociaal. De bestellingen werden ronduit chagrijnig aagenomen. Het drinken werd op een kluitje op de tafel gelegd, de drankjes moesten we zelf naar ons toetrekken. De volgende ronde werd niet opgemerkt. We hebben herhaaldelijk moeten zwaaien waar de serveerster blijkbaar niet van gediend was. Dit liet ze luidkeels blijken. Toen onze bestelling eindelijk gearriveerd was, stootte onze dochter per ongeluk het glas om omdat ze de serveerster niet aan zag komen. De cola ging over de hele tafel/kleren/grond etc. Een diepe zucht van de serveerster was het resultaat. Ze riep naar een collega voor een doekje. Na 10 minuten gewacht te hebben, nog steeds geen doekje. Toen ik erom vroeg riep ze letterlijk "jullie hebben geknoeid, wij niet". Superservice dus. Na nog eens 5 minuten gooide ze het doekje op de tafel neer. En liep weer vrolijk weg. Afijn, we hebben zelf de tafel maar schoongeveegd. We durfden maar niet meer te vragen of we nog een nieuw glas cola kregen... En dat voor 3 euro per glas.

Nee, sorry, ons zien ze er echt niet meer terug.

37. Zeer slechte ervaring.

1,5 uur gewacht op het eten, zeer leuk met kindjes.

Steak 600gr was er max 300

Kreeft was niet te eten (diepvries?)

Zeer hautain.

Toiletten waren precies in geen weken gekuist.

Hier zien ze ons niet meer.

2,2
  38. Dechesne

Prijzen zijn jammer, lekker uitzicht, dat wel.

2,8
  39. patricia van der sluis

Zeer slecht bevallen...gevallen etenswaren werden niet opgeruimd zelfs niet na 10 x erdoor heen gelopen te zijn. Wc was 1 grote bende. Personeel maakte fouten en liepen te roddelen over elkaar. Ben nog nooit zo snel een restaurant uit geweest. Vis was smaakloos en bij de varkenshaas met spek was de spek erg ver te zoeken. Zonde van het geld...was nog duur ook! Hier gaan wij nooit meer heen.

2,6
  40. Ook slechte ervaring. Bediende personeel ziet er onverzorgd uit. Gevallen friet blijft op de grond liggen in gangpad. Niemand van het personeel ruimt het op. Eten zeer matig. Was al eerder gestopt met bezoekjes aan hun terras, maar kom ook niet meer in het restaurant. Was er een keer met familielid uit USA, die etentje aanbood. Hij vroeg om vegetarisch gerecht en wat voor ingredienten er in zaten. Wist serveerster niet en was te beroerd om dit te vragen. Bij afrekenen werd gevraagd of er nog geld teruggeven moest worden. Wat een blamage!

41. Wat een slecht restaurant. Voorgerecht was niet veel op aan te merken, maar vervolgens hebben wij anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Kwaliteit van de tournedos was redelijk, maar de mixed grill was ronduit bedroevend omdat dit in zijn geheel overgoten was met een (slechte) saus. Bediening was een chaos. Wij kregen allerlei verkeerde gerechten en drankjes aangeboden. Na het hoofdgerecht zijn wij maar weg gegaan. Wij hadden geen zin om nog een uur op een dessert te wachten. Wat een afgang.

2,7
  42. Wat een bijzondere, maar slechte ervaring hadden wij in dit restaurant. Onze eerste ervaring enige tijd geleden was niet erg positief, maar onze tweede keer was dramatisch.. We hebben een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten en ook voor het bestellen van een drankje moesten we érg ons best doen. Toen we hebben geinformeerd waar ons gerecht bleef, blijkt tot onze verbazing dat als je alleen een hoofdgerecht besteld, je langer moet wachten........... Nadat ons hoofdgerecht (kreeft) eindelijk geserveerd werd, bleek de kreeft v 2 pers. gortdroog/niet eetbaar. We hebben dit aangegeven bij de gastheer, maar hoe deze hier me omging was zéér onprofessioneel, ging aan tafel in de kreeft zitten roeren met zijn vinger en gaf direkt toe dat 1 kreeft echt té droog was, de ander echter niet (net zo droog uiteraard). Meneer gaf cynisch aan dat we er wel verstand van hadden... Erg kinderachtig en niet zo verstandig. We hebben bedankt voor verdere service en hebben alleen de drankjes willen betalen, dit was echter volgens onze gastheer niet meer nodig. Slordig en echt niet professioneel....

1,6
  43. Enige tijd geleden gegeten bij Raymondo. Het eten was ronduit slecht, het was bremzout en het was duidelijk dat men kwistig gebruik had gemaakt van kant en klaar producten.

Op onze opmerking over de kwaliteit van het gebodene, werd tamelijk lauw gereageerd. Uiteindelijk is één van de voorgerechten niet in rekening gebracht.

Voor mij was dit de laatste keer!

2,7
  44. Mijn vriend en ik eten er regelmatig. Het is er altijd heel gezellig, de bediening is aardig en het eten top! Prijs/kwaliteitverhouding is goed!

45. Heerlijk gegeten, echt een aarader! En wat een prachtig uitzicht over zee! Vooral sjapoo voor de vriendelijke bediening!

46. Goede kaart, goede porties, goed uitzicht, goede bediening en vooral goede stoelen. Gewoon prima dus!

47. Heerlijk gegeten!

We hebben niet te lang hoeven wachten op ons eten en het uitzicht wat je hier hebt is echt uitmuntend!

Raymondo is direct aan zee gelegen.

Het personeel is erg vlot en vriendelijk, een aanrader voor iedereen!

48. Wat een tegenvaller!

Ieder gerecht is een bende op je bord.

De smaken kloppen totaal niet met elkaar.

Er wordt maar wat aangerommeld.

Mij zien ze hier nooit terug!

1,4
  49. Henk / Middelburg

Helaas is de kwaliteit van het eten sterk achteruitgegaan.

De prijs/kwaliteit verhouding was altijd goed, maar klopt nu niet meer.

Dit is nu de 2e keer dat het zwaar tegenvalt, ons zien ze hier voorlopig niet meer terug.

50. Het eten bij dit restaurant zal ons nog lang heugen. Het was in een woord voortreffelijk. De garnalenkroketjes als voorgerecht was een goede keuze, de wijn heerlijk en precies goed van temperatuur. Bediening heel vriendelijk en vlot. Kortom een aanrader voor iedereen.

51. Rose 23 punten

Woensdag avond gegeten. Ik had kreeftensoep besteld. Maar die was zo slecht, heb ik terug laten halen en ik kreeg een nieuwe. Maar die was wat gebonden, de smaak was niets aan veranderd. Het was niet de kreeftensoep die ik gewend ben. Al met al vinden wij de kwaliteit erg achteruit gaan. Wij waren om 18.30 aan tafel en hadden om 20.15 het hoofdgerecht. Ik had ook geen voorgerecht ivm de slechte kwaliteit. Dus dan is het lang wachten.

52. Zaterdag heerlijk gegeten met manlief. Uitstekende bediening, met 1 opslag weten ze dat ze zich aan tafel moeten begeven.

Heerlijke wijn, voor de visliefhebbers; probeer de scampies in de look! Man, man, man wat heerlijk!

LCD scherm en de drukke muziek.. is een beetje een minpuntje.

53. Henk de Winde

Heerlijk eten en ruim voldoende voor een zeer betaalbare prijs! De locatie is natuurlijk perfekt, vooral voor scheepsliefhebbers!

Eén erg minpunt en een jammerlijk gegeven voor ons wegens allergie voor chemische geuren, was de verschrikkelijke gaswolk die in het toilet hing en dus iedereen meebracht die daar een bezoek moest brengen. Voor mijn vrouw afschuwelijk en een reden om Raymondo in de toekomst te vermijden helaas.

54. De locatie alleen al is natuurlijk top.
    Er valt altijd iets te zien en het bruist altijd van het leven.
    Zelf ervaar ik dit laatste niet als hinderlijk.

De sfeer is goed, al weet ik niet goed wat ik moet maken van het interieur. Dit laatste is namelijk erg 'aanwezig' zonder dat ik me kan bedenken wat er zo bijzonder aan is.
    Het oogt chique en wil dit uitademen, maar de muziek en LCD schermen vernietigen de ambiance.

De Belg, of manager waar ik hier vrij veel over lees ervaar ik als één van de betere horeca managers welke ik ben tegen gekomen.
    Zijn aanpak is wellicht wat 'smaakgevoelig', maar vanuit een commercieel oogpunt doet hij het erg goed.
    Hij herkent zijn klanten/doelgroep en weet ze te binden.
    Mijns inziens behoren de mensen welke zijn aanpak niet waarderen dan ook niet tot de doelgroep en/of de groep vaste klanten.

Het kwaliteitsniveau van het personeel is niet constant.
    Binnen één bezoekje merk je in de bediening voorbeeldmodellen, maar ook een aantal die laten zien hoe het absoluut niet moet.

Het eten is goed maar prijzig.
    De kaart biedt ruim voldoende keuze.
    De gangen sloten bijna naadloos aan.
    Tussen de gangen tijd voor een 'peukie' en een glaasje.

Al met al waardeer ik deze tent met een voldoende en ik zal er best nog eens neerstrijken.

55. Even een lunchje tussendoor.

De ciabatta met kip-kerrie was heerlijk. Op zich de ciabatta met preparé ook, maar de kappertjes waren niet te vinden. (en da's dan weer jammer).

De ober was vlot, netjes, beleefd, maar sprak slecht Nederlands, hetgeen bij het afrekenen duidelijk wat problemen gaf.

Desalniettemin een aanrader.

Voor een leuke prijs een leuke lunch op een leuke plek.

56. Ik heb er gister avond gegeten het zat dan wel bommetje vol maar de bediening heeft het perfect gedaan. hoe die belg zijn personeel lijdt is perfect. ik heb ok uitzonderlijk lekker gegeten wat echt in goeie verhouding was met de prijs. en er was ook een lekkere sfeer daar iedereen lachte met elkaar.

Zou zo weer gaan, echt genoten.

57. Fam. kortehuis

Het eten was buitengewoon slecht net als het personeel met idd helaas de popi jopi manager.
    concept overal hetzelfde kan veel beter!

1,1
  58. Vroeger kon je hier heerlijk eten. Nu is het erg aan het achteruit gaan. De bediening is wisselend, steeds anderen, maar dat kan ook niet anders als er zo'n popi jopie van een manager rond loopt (Belg). Het eten is duur voor wat je krijgt. Eet liever thuis.
    Een koffie drinken of een glaasje wijn op het terras prima, verder niet.

3,1
  59. Ik heb gisteren op het terras gezeten, en werd daar "onbeschoft"bediend door een serveerster, die haar mond niet open deed, en..
    alles tot 3 x toe gewoon "neersmeet".
    Ook andere terrasbezoekers vonden het een zeer slechte bediening.
    Ik zal ook anderen dit niet meer aanbevelen!!
    Er worden echt klanten mee verloren als dit zo verder gaat.
    Jammer!!

2,8
  60. slechte bediening,voelen zich geweldig en lange wachtijd

61. Lokatie is prima, maar het eten beduidend minder. Beetje raar tentje, de uitstraling is redelijk chique maar dat wordt volledig teniet gedaan door de grote LCD tv's met MTV achtige beelden overal in de zaak. Achter de bar een rommel. Bedrijfsleider enorm hoog popie jopie gehalte. Staat voor de bar uit een fles te drinken en maakt een praatje met de gasten met zijn voet steunend op de radioator. De scheepvaart voor de deur is indrukwekkender dan het eten. Soep was goed van smaak maar bijna 3 dl is echt te veel. Hoofdgerecht waarvan de garnituren volledig smakeloos zijn. We hadden een menu maar de i.p.v. chocomouse kregen we zonder opgaaf van reden ijs met kersen en een flensje. Enorm lang moeten wachten tussen de gangen. De live muziek kan echt niet in deze zaak. De bedrijfsleider genoot er het meest van maar wij wilden eigenlijk zo snel mogelijk weg. Prijzige kaart en erg duur water op tafel. Er is vast en zeker iets beters te vinden in Vlissingen.

2,5
  62. Driegangen menu Euro 23,50. Heerlijk voorgerecht, slecht hoofdgerecht. Ober verving hoofdgerecht door iets beter exemplaar. Dessert na 2 uur nog niet gekregen. Bij afrekenen hiernaar gevraagd. Antwoord: Welk dessert? Tevens werd 1 (ONGEVRAAGDE) fles water afgerekend tegen Euro 4,80 !!!!
    Schijnt normaal te zijn. Antwoord: had u het water maar niet moeten drinken!?!?!?
    Al met al: Leuke lokatie, smakeloos hoofdgerecht, onbeleefde bediening die niet met kritiek kan omgaan. Erg jammer.