• Lid sinds 19 september 2010

Van Der Valk

Vianen ut

Stravinsky

Hengelo

petra heeft nog geen foto toegevoegd

1. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor Take2
    Internationaal Noordwijk

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Verse zalm en mosselen. Een verfijnde smaak. Ook onze hond is er van harte welkom. Bediening is vriendelijk en snel. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

2. petra's profielfoto
    petra vindt de recensie door Winny voor So Nice leuk
    West-Europees Hengelo

Een brasserie waar je heerlijk een hapje kunt eten, ook als je niet naar theater gaat!! Goede,gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.

3. petra's profielfoto
    petra vindt de recensie door paul voor So Nice leuk
    West-Europees Hengelo

Wij hebben hier nu in het korte bestaan van deze sfeervolle zaak toch al vier maal gegeten. Dat zegt toch eigenlijk al genoeg. Het eten en de tips van de chef zijn top en de bediening is snel, attent en vriendelijk. Wij zullen hier nog vaak lekker genieten! ga vooral zo door!

4. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor So Nice
    West-Europees Hengelo

Eerste kerstdag hier gegeten. Erg goed verzorgd en erg smaakvol. Goede sfeer en uitstekende bediening. Gaan we zeker nog een keertje naar toe. En dan wachten we niet tot de kerstdagen.

5. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk
    Internationaal Vianen ut

Afgelopen weekend hier overnacht. Vrijdag life cooking gegeten. Erg uitgebreide keuze. Vers klaar gemaakt. Voor herhaling vatbaar. Wel druk maar nog ruim plaats voor intiem samenzijn. Personeel erg gastvrij. Ontbijt was erg lekker. Verse producten en ruime keuze. Personeel rustig aanwezig zodat je op je gemak wakker kunt worden. Later bij piano bar een schaal met diverse kleine hapjes besteld. Ook erg netjes verzorgd en erg lekker. Personeel pianobar had weinig oog voor gast maar waren personeelsfeestje voor die avond aan het voorbereiden en druk aan het roddelen. Dat is jammer.

6. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor The Bombay Spice

Wij hebben hier al vaker gegeten. Altijd top verzorgd en erg gastvrij. Deze keer echter een menu afgehaald. Ook dat is zeker een aanrader. Kwaliteit blijft optimaal en we hebben thuis heerlijk genoten.

7. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

petra

Op aanraden hier gegeten. Echt een aanrader inderdaad. Pannenkoek is naar wens aan te passen. Goede bediening en geen lange wachttijd ondanks dat hele zaak vol zat. Ook kind wat bij ons was heeft genoten. Pannenkoek is erg lekker en ook sorbet daarna. Hier gaan we zeker naar terug.

8. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor Stravinsky
    Internationaal Hengelo

petra

Nu twee keer in korte tijd geweest en dit gaat binnenkort zeker weer gebeuren. Eerste keer tapas gegeten. Erg veel afwisseling en zeker niet standaard. Tweede keer voor kop koffie met gebak. Beide echt geweldig. Vlotte bediening. Mooi verwarmd terras en ook binnen sfeervol aangekleed. Echt een aanrader.

9. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor De Twee Wezen

petra

Hier al een paar maal gegeten in de afgelopen jaren. In het begin dacht ik dat het opstartproblemen zouden zijn maar blijft hetzelfde. Trage bediening die liever met elkaar staat te praten dan klanten helpt. Bediening bestaat uit alleen maar studenten. Kaart is al jaren hetzelfde. Doordat het er altijd druk is lijkt het een ideaal restaurant maar mijne inziens is het zwaar overgekwalificeert. Prijs is best pittig voor wat je krijgt. Eten is wel goed. Jammer dat op terras overal gerookt mag worden. Doordat het afgeschermd en overdekt is blijft de rook hangen. Dit is als niet roker niet prettig om daar te gaan eten.

10. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor Shalom - The Rib Man

Heerlijk eten. Je krijgt echt waar voor je geld. Hebben shoarmaschotel op. Echt een grote portie. Vriendelijke eigenaar die de tijd voor je neemt.

11. petra's profielfoto
    petra heeft een recensie geschreven voor Iets Anders

Na alle positieve recenties hier, hebben wij gisteren besloten om bij Iets Anders te gaan eten. Het is in 1 woord voortreffelijk! Prima sfeer, gezellige en goede bediening, mooie ambiance en bovenal heerlijk eten. Echt een aanrader en we komen zeker nog een keertje langs. Als ik een minpuntje mag noemen, je moet wel geduld hebben. Op het voorgerecht moesten we een uur wachten en ook tussen voor en hoofdgerecht zat weer een uur wachttijd. Maar het eten is zeker het wachten waard.