Bezorgrestaurants in de buurt van Stravinsky

Online eten bestellen

1502053003 63
1520279185 58
1620523184 63
1675201729 56

1. 18:00 Gereserveerd Om 18:15 besteld. 1:45 Uur later nog geen eten. Zegt de serveerster uuuuh O hebben jullie nog niets. Wij zo nee, half 9 ja hoor daar kwam het eten aan. Een rauw gebakken biefstuk waar het bloed uit liep, in plaats van medium gebakken. Dus het eten maar weer terug naar de keuken. Uur later opnieuw een bord met vlees. Zegt de serveerster ik moest van de koks zeggen dat ze het wel medium gebakken hadden de eerste keer. Nu kom ik zelf uit de horeca en weet ik heel goed wat wat is. Maar dit keer zo droog gebakken dat je er een raam mee in kan gooien. Goedkope patat in een kartonnen doosje erbij wat nergens naar smaakte. We hebben het niet opgegeten omdat we het niet weg konden kregen. En dit was al de 2de keer dat ons dit is overkomen. Ons geld word daar niet meer besteed dat is 1 ding wat zeker is.

2. g huis in t veld

Prima en smakelijk eten en uitstekende bediening.

3. Het zag er goed uit op de kaart, totdat 't werd geserveerd. De Thom Kha soep smaakte naar poedersoep zonder groenten. De mini Poke bowl bestond uit een laagje komkommer, tomaat en tonijn en daaronder zat harde ongare witte rijst. Het mag de naam Poke bowl niet dragen. Aangegeven bij de kok, maar ik betwijfel of er iets aan wordt gedaan. Geen aanrader, er worden geen verse ingrediënten gebruikt. Veel teveel betaald.

1,5
  4. A.Toerse

HEB VAAK GEGETEN HIER MAAR VANDAAG (nieuwe kaart) vOND IK HET ETEN ERG VET EN NIET SMAKELIJK.
    Carpaccio overgoten met veel te veel mayonaise, waardoor het vlees niet meer te proeven was en erg vet was voor een voorgerecht.
    Hoofdmenu, boneless spareribs, erg vet, dit heb ik hier ook wel eens beter gehad, weinig vlees en veel vet.
    Dessert, mix van dessert, cheese cake was op waardoor extra brownie(niet fijn als je niet gek bent op chocola.)
    de menukaart vond ik erg beperkt en veel gefrituurd en erg simpel.
    Mij zie je hier niet weer om te eten.

5. frans moekotte

6. Anoniem

Oei, wat een teleurstelling. Lunchgerechten zijn niet meer wat ze geweest zijn, terwijl wel de prijzen stijgen. Kwamen we hier bijvoorbeeld altijd voor de lekkere clubsandwich, is daarin het beleg nu gehalveerd en zijn de boterhammen de helft dikker geworden. Dat kunnen we zelf echt stukken beter. Nee Stravinsky, deze clubsandwich is de € 10,00 die je ervoor vraagt, absoluut niet meer waard. Wat jammer. Terras en zaak binnen zijn gezellig, het vaste personeel aardig.

7. Erg slecht allemaal, zowel bediening als het eten. Kip saté was dan nog wel aardig, maar veel te weinig. Hamburger niet goed doorbakken en lauw met vieze dikke bladeren ertussen en plakje kaas dat over datum was. Bediening was gestresst en kortaf. Nee, nooit meer Stravinsky.

8. Dit was de slechtste plek waar wij ooit hebben gegeten. Vraag je een glas water krijg je te horen dat de waterleiding kapot is. Nou ik heb nog nooit in mijn carrière een restaurant zien draaien zonder water. Na uitleg waarom we toch een glas water ivm medicijnen nodig hadden werd er achter gekeken of er nog wat stond. De honden naast ons kregen wel water. Tja gastvrij klinkt het niet. Overigens was het glas als extra by complete maaltijden met drinken. Over het eten konden we alleen over de salade een beetje tevreden zijn maar daar valt ook weinig aan te verpesten. Kortom sluit de tent of begin iets anders. Ik ZOU HIER NIET gaan eten tenzij je graag als een niet hond wilt behandelt worden. Dat is dus cynisch bedoelt.

9. Zit je dan hartje centrum in Hengelo. Kroeg/restaurant/hotel.

De steak was koud! Drie stronken broccoli een stukje vis die je met een vergrootglas moet zien op te sporen. Laf gebakken aardappels.

Als je er geen zin in hebt prima. Maar doe dan niet alsof je kok bent of een restaurant wilt runnen.

En als je als bedrijfsleider niet ziet dat er meerdere lampen boven je bar kapot zijn en die niet even vervangt heb je geen ook voor detail en zeker niet voor de kwaliteit van je zaak.

Wij gaan hier nooit meer eten.

1,9
  10. Vanavond hier gegeten. Patat werd lauw geserveerd. Kreeg na 10 minuten wel een nieuwe schaal frietjes maar toen was het andere eten koud.
    Toen ik er wat van zei kreeg ik een excuses maar als je graag wilt dat de klanten enigszins met een goed gevoel weg gaan is een gratis drankje ter compensatie toch het minste wat je kunt aanbieden. Mijn partner en ik hebben nu niet fijn gegeten.
    Kom er nooit weer eten.

11. Een fijne plek om iedere keer weer terug te komen! Zowel qua personeel als om de geleverde kwaliteit

12. Ik sluit mij volledig aan bij de negatieve ervaringen die ik hier lees. Ook wij kwamen voor de tapasavond. Uur gewacht voordat het brood werd vervangen voor tapasgerechtjes. Daarna kwam er niets meer. Pas toen wij een opmerking maakten werd er wat geserveerd. Kwaliteit tapas zeer matig. En dat voor €19,50 p.p. Zo kan ik ook een tapasavond organiseren. Schandalig. Begrijp niet dat ze niet wat doen met alle negatieve feedback. Ik/wij komen hier niet meer.

2,9
  13. Viel zwaar tegen.
    De presentatie op de borden en op tafel was echt slecht.
    Twee cherrytomaatjes naast een stukje vlees.
    Patatjes waren droog en melerig.
    Anderen kregen rauwe ui naast het vlees.
    Toetje is gewoon kant klaar ingekocht.
    Met een opmerking dat we niet zo tevreden waren, werd niets gedaan.
    Moet eerlijk zeggen, het voorgerecht de twee persoons keuzeplaat was lekker.

Na deze ervaring viel ons de eindrekening erg tegen.

Niet voor herhaling vatbaar.
    Ik ga volgende keer elders.

3,7
  14. We waren met een groep van 21 personen. Er was een keuze menu samengesteld met op het oog lekkere gerechten. Helaas was de kwaliteit erg beneden peil, vlees was taai en de gerechten verschilden veel in portie en opmaak. Jammer! De volgende keer zullen wij niet weer voor Stravinsky kiezen, dan gaan we liever naar de overkant.

15. Dinsdagavond mijn afscheidsetentje gehad na 15 jaar te hebben gewerkt bij dezelfde baas.

Het menu dat samengesteld was speciaal voor ons klonk lekker. Carpaccio vooraf was prima. Varkenshaas was te doorbakken en friet was niet allemaal gaar. Toetje was te machtig en te veel. Brownie was niet lekker en het room kersentaartje was onsmakelijk. Wijntje was overigen wel heerlijk

Vervolgens hebben we onze ervaring gedeeld met het personeel. Waarop we kregen te horen dat de baas er niets aan deed, nou das lekker. Jammer!

Ik voel me zelf ook nog enigszins schuldig dat mijn collega's hier geld voor mij hebben moeten betalen voor deze slechte kwaliteit eten.

Hoop dat jullie hier een leer uit trekken.

4,1
  16. Vertaal van English naar Nederlands

First time eating here on a day other than pizza Wednesday, which is fantastic. Big disappointment. Steak was raw, curry was over salted but bland, and the sides were cold. Have never had such a disappointing meal at such a nice restaurant.

17. We vonden het eten niet bijzonder, kleine portie en patat was snel koud.
    Niet voor herhaling vatbaar.

18. riek

19. Vanavond met mijn vrouw buiten op het terras een hapje gegeten. Direct geholpen voor een drankje en tapas besteld. Een uur gewacht op de eerste gang. Rondom ons heen zag je voldoende (onervaren) medewerkers. Ik zag mensen een tweede gang krijgen, waarbij de eerste gang met lege schaaltjes/borden nog van tafel gehaald moest worden. Spa rood gekregen met behoorlijke vingervlekken op het glas. Voor ons zaten mensen die ook klaagden over de lange wachttijd. Veel smerige en volle tafels die door de medewerkers niet direct werden opgeruimd.
    Tweede gang besteld en nagevraagd waar deze bleef na meer dan een uur. Nog 10 minuten gewacht, waarna ik naar binnen ben gelopen om te betalen. Heb nog nooit een restaurant eerder verlaten en nog nooit een recensie geschreven. Men heeft dit absoluut niet in de vingers. Hier kom ik nooit weer!

5,7
  20. Paul Boswinkel

Ondanks onze reservering moesten we een half uur wachten. Het eten was niet zoals je mag verwachten!

21. Vandaag met veel pijn en moeite mijn grote neef met een geestelijke beperking mee kunnen krijgen zonder begleidster voor een etentje met mijn zussen. Hij gedroeg zich rustig en netjes. Het kostte hem alleen veel tijd om een keus te maken uit het menu, wat voor de bediening voldoende bleek te zijn om hem op zeer arrogante wijze af te snauwen. Wij hadden alle 3 het idee dat wij er weggekeken werden en wat eigenlijk een gezellige avond had moeten zijn eindigde in een ongemakkelijk gebeuren. Gelukkig kwam er na het voorgerecht een andere bediende, welke zeer vriendelijk was.

Het eten was best goed, er zijn betere plekken in Hengelo om te eten. De sfeer was erg goed en rustig. Arrogante bediening voor ons was bijna reden om vroegtijdig te vertrekken, is zeker een reden om niet terug te komen.

22. arjan valkonet

Afgelopen vrijdag via de AH spaarkaarten daar gegeten met z'n 2en. Eten was erg lekker, jammer alleen dat ze de porties doormidden hadden gedaan. Voorgerecht was niet bijzonder veel en bij het hoofdgerecht half schaaltje aardappelen voor z'n 2en. En de groente was een 1/2 emmertje met wat tomaat en komkommer met 4 rozijnen en een verdwaald stukje sla. Nagerecht was ook niet bijzonder veel, bolletje ijs met 2 kleine stukjes taart. Als dit de normale hoeveelheid zou zijn vind ik het wel een dure zaak, er zijn in Hengelo wel betere plekken om te eten, waar je niet met honger weggaat.

23. Het eten was heerlijk en we konden, met de zegels van AH, kiezen uit het keuze maandmenu en van de kaart. Ook mijn vader, die glutenvrij moet eten, heeft heerlijk gegeten en er werd goed rekening mee gehouden.

Wij kwamen om gezellig te eten en dan is even wachten tussen de gangen juist wel prettig. De bediening was vriendelijk, aan onze opmerking dat we het erg warm vonden in het restaurant werd onmiddelijk iets gedaan en ook verder was het een leuke sfeer.

Wij komen graag nog eens terug!

24. Marcel en Julie

Bediening iets te traag. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding.

25. Marcel.

30 juni met vrienden leuk uit eten tot aan het toetje... Het koffie dessert gebracht met 10 minuten en ons ijsdessert na 45 minuten. Tussentijds gevraagd waarom dit niet gelijk met de koffie kwam; wordt op verschillende plekken gemaakt. Niet dat het wat uitmaakt om deze vraag te stellen want het duurde nog eens 25 minuten. Geen excuses en je blijft maar omkijken waar je toetje blijft, Grote ergenis en kom hier niet weer. Trouwens als men koffie aanbiedt dan ga ik ervan uit dat je deze van het huis krijgt...

26. Gisteravond het AH-menu gegeten. De bediening was supervriendelijk! Boven gezeten, niet bijster gezellig en lawaaierig, was de vorige keer daar ook al. Het menu was qua smaak goed, maar qua hoeveelheid niet bijzonder. Klein bordje carpaccio, kleine bakjes friet. Bijvragen was geen probleem, maar het komt wel wat zuinig over, als het zo geserveerd wordt. Prijs was door de AH zegelkaart aanvaardbaar, maar anders echt veel te duur, qua alles.

27. Het eten was lekker en heel goed in verhouding met de prijs. De bediening was goed. De sfeer was minder. Tafels dicht op elkaar en veel herrie.

28. Relaxed avondje uit met attente, vriendelijke bediening, (meisje met lang donker haar), en heerlijke asperges gegeten. De Sauvignon smaakte ook lekker! Absoluut top!

29. Eerst een half uur op bediening gewacht om wat drinken te bestellen. Na zwaaien eindelijk iemand die reageerde. Toen we vroegen om de kaart werd er niet gereageerd. Wel na 5 min werd de kaart op onze tafel gesmakt. Wel jammer dat 1 iemand van de bediening er voor gezorgd heeft dat dit de laatste keer is dat we hier geweest zijn!

30. Ruim van tevoren gereserveerd, ca. 1 1/2 week ervoor. Wat een teleurstelling! Het duurde lang voordat we de menukaart kregen en vervolgens duurde het ruim 3 kwartier voordat we de soep van de maand kregen, die bestond uit een maggieblokje met warm water, een paar grote stukken ui en een beetje prei en de naam van de soep: Uiensoep!! Hoofdgerecht werd ook na heel, echt heel lang wachten geserveerd en het toetje hadden we, niet te geloven, binnen een half uur. Jammer, want we hadden ons er zo op verheugd!! Voor ons zeker geen 2e keer!!! Advies: Neem niet teveel reserveringen aan, want dat gaat ten koste van de kwaliteit en kwantiteit!!!

31. Het eten was prima. Maar wat is de nieuwe bijgetrokken locatie waar we zaten toch een ongezellig hok.

6,3
  32. jeannette

Zeer slecht!

Ten eerste koude vis vol graat.
    Ten tweede, werd bij het dessert de chocolade niet mee geserveerd.
    Ten derde, stonden er drankjes op de rekening die we niet bestel en genuttigd hadden!

Stravinsky is nadat wij een feedback bij Iens hebben gegeven, zelfs zo ver gegaan om te zeggen dat we niet zijn komen opdagen! Hoe laag kun je zinken als bedrijf? Gewoon de reservering eruit gooien en liegen! Omdat ik de waarheid spreek!

33. Goede sfeer. Prijs kwaliteit klopt niet. Maandmenu staat voor €35 op papier. Stel je een zelfde soort menu van de kaart samen kost t €8,- minder. Hoe kan dat?

34. Gisteren met onze kinderen en kleinkinderen hier gegeten.Omdat onze kleinkinderen hier twee uur vandaan wonen en nog klein zijn hadden we van te voren afgesproken dat hun eten wat sneller zou komen. Dat ging helemaal goed. Het eten was lekker, goede uitleg over de tapa's. Het personeel is heel vriendelijk,ondanks dat onze bestellingen wat rommelig overkwamen door eerder vertrek van kinderen en kleinkinderen. Kortom we hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

35. Op 10-4-2014 met collega's lekker gegeten. Iedereen heeft prima gegeten en de service was top. De lamsrack is een aanrader!!

36. Gezellig en net restaurant in centrum van Hengelo. Hele goede en vriendelijke bediening. Het eten is echt fantastisch lekker. Betaalbare topkwaliteit. Aanrader

37. peter krijgsman

Zeer vriendelijk personeel.
    Zorg wel voor constante kwaliteit.
    Hadden op het terras appelgebak besteld. Wel de volle prijs betaald, maar een half gebakje bij iedereen voorgeschoteld en dat mag in mijn optiek nooit.

6,5
  38. Voor de eerste keer hier. We hebben soep gegeten. Heel grote hoeveelheid en kwalitatief goed. Het was alleen jammer dat de borden zo groot waren en deze niet waren voorverwarmd. Daardoor was de soep aan het einde jammergenoeg teveel afgekoeld. Goede gratis tip. Verwarm de borden iets voor. Je hebt toch een onderbord dus bang zijn voor verbrande vingers is er niet.

39. barbara

Heerlijk gegeten gisterenavond. Leuke sfeer en (ook goed gezelschap) verrassende kaart. Een top avond gehad, voor herhaling vatbaar! Dessert tip: de choco sticks vonden wij erg lekker!

40. petra 91 punten

Nu twee keer in korte tijd geweest en dit gaat binnenkort zeker weer gebeuren. Eerste keer tapas gegeten. Erg veel afwisseling en zeker niet standaard. Tweede keer voor kop koffie met gebak. Beide echt geweldig. Vlotte bediening. Mooi verwarmd terras en ook binnen sfeervol aangekleed. Echt een aanrader.

41. Na lang wachten ons eerste drankje op tafel en na nog langer wachten eindelijk onze bestelling op kunnen geven en vermeld dat wij nog een afspraak hierna hadden. Dat was geen probleem. Na weer lang wachten eindelijk ons voorgerecht op tafel. Het duurde gelukkig niet lang voor het hoofdgerecht kwam, alleen mijn eten was al lauw. Helaas geen tijd meer voor een dessert en waren we ruim een kwartier te laat op onze vervolgafspraak.

42. import-tukker

In januari gegeten met groep. Voorgerecht was lekker. Hoofdschotel was vis. Eetbaar maar qua prijs kwaliteitverhouding volledig uit het lood. Zeer lange wachttijden dus afgezien van dessert. Dure drankjes. Vriendelijke bediening, maar ik kom echt niet meer terug.

5,3
  43. Heerlijk gegeten, tournedos super mals! En dat voor 19,50! Attente vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Muziek beetje tam maar voor de rest een geweldige avond!

44. Gisteren avond gegeten met mijn vrouw, op basis van mooie ambiance en volle zaak. Na het aperitief bestelling gedaan, alleen hoofdgerecht en toetje. Het duurde 5 kwartier voordat het hoofd gerecht er was, voor die tijd ook al naar de bar gelopen om het tweede glas wijn te bestellen, er lopen 4 man in de bediening, maar ze zien niets. Omdat het zo lang duurde kregen we het 2e glas van de zaak. Inmiddels hadden we de aandachte en kwamen de toetjes op tijd. En dan weer een ober vinden om te betalen..., maar weer naar de bar om een seintje te geven. Jammer van zo'n avond, zaak is fraai, eten redelijk, bediening voldoende in aantal maar uiterst inadequaat.

45. Voorgerecht was heerlijk maar het hoofdgerecht was matig te noemen. Ik had een kippannetje maar het was smaakloos. Het zag er leuk uit maar de kruiden ontbraken duidelijk.
    De service was over het algemeen goed maar een dessert aanbieden zat er niet in. Toen uiteindelijk maar gekozen voor een macflurry.
    De sfeer is in een woord: Grijs!

46. Nog nooit echt uit eten geweest, maar vaak wat gedronken. De appeltaart vond ik ronduit slecht. De borrelhapjes daarentegen zijn weer top! Bediening echt heel vriendelijk en de uitstraling geweldig! Voor een mooie ambiance moet je hier heen gaan!

47. Tapas Plateau Stravinsky besteld. Genoeg en lekker! Leuke bediening en het aanleveren van de hapjes was perfect. Komen hier zeker terug, was gezellig.

48. Anoniem

Vanmiddag op terras gezeten. We werden gelijk geholpen plus punt. Daarna vervolgens 20 min ongeveer gewacht voor dat we de menu kaart kregen. Beetje jammer.
    Eten was ook niet echt super. Beetje aangebrand. Bij betalen duurde het ook erg lang. Toen maar naar binnen gegaan. Twee personen aan de bar waren niets aan het doen. Terwijl het terras bijna vol was. 1 persoon in de bediening! Verder zat het er mooi uit allemaal! Succes

5,1
  49. petra 19 punten

Ik vind het terras fijn zitten, ook de kaart is prima. Niet veel keuze maar wel lekkere gerechten en broodjes om te eten.
    De bediening daarintegen vind ik slecht.
    Ze zijn veel te amicaal en slechte service. Een biertje wordt achterlangs aangegeven en die moet je zelf maar even aanpakken, als dit niet snel genoeg gebeurd zijn ze geergerd. Ik en mijn vriendin kregen allebei een glas wijn. Die van haar zat 2 keer zo vol, toen ik vroeg of dit zo hoorde, werd mij gevraagd of ik er soms al uit gedronken had.
    Toen ik haar verzekerde dat dit niet zo was, kreeg ik als antwoord: o, ik dacht al what the fuck!Daarnaast ook nog eens hele vieze glazen, wat overigens opgelost werd, we kregen wel nieuwe.
    Dit is me werkelijk waar nog nooit ergens gebeurd.
    Dus ik hoop dat er snel iets aan de bediening gedaan wordt.

50. jacques

Met 7 personen gegeten. Het was koopavond en druk. Kan mij niet herinneren dat ik in mijn leven ooit zo'n slechte bediening heb meegemaakt. De verrassing tapas schotel zag er goed uit. Het normale menu was minimaal. Plakjes rollade noemt men hier carpaccio.
    Ongelooflijk slecht en heb je iets bijzonders te vieren, kan ik dit restaurant zeker niet aan raden. Na bemerkingen op het eten en bediening werd (fikse) korting gegeven. Leuke geste maar ontzettend slecht gevoel blijft. Dus in plaats van dessert, een lekkere ijssalon iets verderop !!
    Het is maar goed dat dit restaurant een A-locatie heeft, anders zouden ze het niet lang volhouden.

2,5
  51. Super malse tournedos gegeten met heerlijk glas rode huiswijn, mooi glas trouwens. Attente en goedlachse bediening, erg verfrissend allemaal. Kom zeker terug!!

52. Nieuwe tent,nieuwe kansen.
    Wat een misser! Theeglazen passen niet op de schotels.
    10 min wachten voordat de bediening in het nieuwe gedeelte komt, ondertussen lopen de bouwvakkers nog door de zaak.
    Broodje geitenkaas kan beter broodje aubergine genoemd worden.
    We melden dit en er wordt niets mee gedaan.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

53. Vonden het voor de verbouwing een stuk gezelliger.
    Nu behoorlijk sfeerloos, komt misschien ook omdat er nauwelijks gasten zaten. Kaart is inderdaad zeer beperkt en eten is matig; redelijk maar niks bijzonders. En prijs/kwaliteitsverhouding kan beter. Wij zullen niet snel meer hapje gaan eten hier. Het voegt niet zoveel toe.

54. na de verbouwing weer eens een bezoek gebracht, maar wat een afknapper, ten eerste is de kaart wel heeeeeel beperkt, ten tweede klopt het gerecht niet met de omschrijving op de kaart en ten derde was het ook niet lekker.Had beter naar de snackbar kunnen gaan. Wij kennen Stravinsky ook anders en veeeeeel beter.

55. Gewoon een heerlijke tent geworden, lekker eten, gezellig en een perfect sfeer!

56. margareth

Als eerst het ziet er super mooi uit na de verbouwing.
    En we hebben heerlijk gegeten en wat gedronken,
    prima keuken.

57. Vrijdag geweest en ben oprecht onder de indruk, wat een gave tent en dat nog wel in Hengelo, SUPER

Voornamelijk wat gedronken en klein hapje gegeten, alles naar onze zin, we komen graag terug.

58. Op 6 mei 2012 met vrienden geweest. Wij waren nieuwsgierig naar de verbouwing; in 1 woord geweldig.
    Ook de bediening was perfect,. (Iris nam alle tijd voor ons en adviseerde ons deskundig m.b.t. de klaar te maken gerechten buiten de kaart om)
    Wij komen zeker terug om bij het mooie weer ook van het schitterende terras te genieten.

Ingrid

59. OLIJHOEK

Super tent geworden, eten is er erg lekker, bediening is goed en de sfeer is super. Mooie inrichting compliment voor de binnenhuisarchitect. Van de zomer zit ik er vast lekker ik het terras in de zon

60. niels 5 punten

Moderne inrichting gecombineerd met veel gezelligheid.
    Keuken is gesplitst in tapas en a la carte en is erg goed. Bediening is snel en professioneel.

61. Marleen

Na de verbouwing erg mooi geworden! De voorkant is modern en hip met ook een gezellig terras. Voornamelijk het nieuwe gedeelte spreekt me erg aan. Heel sfeervol, met een open keuken, lekker eten en vriendelijke bediening!

Aanrader!

62. Yolanthe

Sinds vorige maand weer open. Nieuwe eigenaar, nieuw interieur, het is echt super geworden. Lekker eten en drinken in een eigentijdse sfeer. In de opstartfase dus moest iets langer wachten op mijn eten, maar het was het wachten waard! Aanrader!!

63. Zaten zondag op het terras.
    Wederom heerlijk gegeten, dagschotel gehad.
    Eendeborst-filet met een stamppotje en een gestoofd peertje.
    Was perfect gaar.
    Optreden van Han Holland was gezellig.
    Ga vooral zo door.
    Mensen met smaak en oog voor kwaliteit blijven komen.
    Thnx voor de leuke avond.

64. Vroeger één van de beste restaurants van Hengelo, maar sinds de nieuwe kok er in (ik meen 2008) op kwam, is het een stuk minder geworden. Eten is nu vergelijkbaar met andere restaurants maar de prijs is hoog gebleven, vandaar mijn score op prijs/kwaliteit.
    Locatie is natuurlijk super en het restaurant (boven) is erg leuk qua sfeer.

5,9
  65. Vanavond wat gedronken maar de bediening is niet best. Eén van de weinige mooie dagen deze zomer dus het terras op, alleen stonden de heaters niet aan toen het wat kouder werd. Moesten er om vragen, gaat dat ding na een half uur weer uit, blijkt dat de gasflessen op waren. Beetje jammer.

Iemand in ons gezelschap heeft een behoorlijk ernstige gluten allergie dus we vragen om een glutenvrij hapje, dat wordt dus kaas, maar de jongen in kwestie komt dat brengen op een bord met een sausje met gluten. Daarnaast had hij het bord in dezelfde hand als het bord met dorito's. Toen hij daarop werd aangesproken (vriendelijk en beleefd) ging hij in de verdediging en hield een slap verhaal op. Hij nam het bord weer mee en kwam niets anders brengen, slecht opgelost en niet bijzonder vriendelijk. Erg onplezierig en wij komen hier niet meer terug.

5,1
  66. Lekker gegeten. Geen uiitscieters naar boven of benden. Leuke entourage met uitzicht op plein. Muzikaalbehang mag wel weg.

67. Jaap Mereboer

68. Je kunt er super goed eten, bij degelijke mensen. Oud en vertrouwd, voor mij geen betere.