• Lid sinds 12 oktober 2011

2. Athene

Nuth

Restaurant Spuiplein 41

Breskens

Patrick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft Athene toegevoegd als favoriet restaurant

Athene eetgelegenheid gesloten

• Grieks
    Dorpstraat 99 Nuth
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Het Gulden ABC

Chaotisch, rommelig, tot drie maal toe de verkeerde bestelling geleverd, openlijke onenigheid onder het personeel en vrij prijzig voor wat je krijgt.

1,6
  3. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Olympia

Leuk restaurant, zeer gastvrije eigenaar en snelle, nette bediening. Calamari Fritti gegeten en schotel Olympia voor twee personen, beide goed en lekker, goede porties en extra friet en saus werden kosteloos bij geserveerd. Kortom, een echte aanrader!

4. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Stromboli

Tijdens een dagje Delft bij deze Italiaan gegeten. Gastvrije bediening, leuke sfeer, van de drukte niks te merken en eten stond snel op tafel en was lekker. Kortom een echte aanrader!

5. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Savarin

Wij hadden de wijnkelder gereserveerd tijdens onze vakantie in hotel Savarin. We werden netjes ontvangen door de gastheer, hij begeleidde ons persoonlijk naar de wijnkelder waar hij ons de kaart presenteerde. Ook werd ons gevraagd of het niet te donker of te koud was, zo ja dan werd dat aangepast. Voor het voorgerecht kregen wij een amuse en na het voorgerecht nog een kleine amuse. Ons voorgerecht bestond uit gelakte kalfszwezerik met ravioli. En als hoofdgerecht hadden wij de kalfslende met sucade en dorade met venkelbouillon. Beiden erg lekker. Het dessert bestond uit chocolade en multivitaminen. En ook dit was mieters. Bij het ontbijt op de tweede dag kregen wij een glas champagne van het huis aangeboden en koffie en thee werden vers gemaakt. Evenals de omeletten, roereieren, pannekoeken, en je gekookte ei werd op persoonlijke minuutwens afgestemd. Daarbij vonden wij de valetparking mieters. Kortom, een echte aanrader!

6. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Da Pio

Al meerdere keren wezen eten bij deze kleine Italiaan. Iedere keer goed ontvangen door de gastheer en tevens eigenaar. De sfeer is wat bij een echte Italiaan hoort. Een zeer uitgebreide Italiaans/Siciliaanse kaart met voor ieder wat wils. Ook een seizoensgebonden aanvulling. Telkens weer was het eten erg lekker en de bediening zeer goed. Deze Italiaan levert verreweg de lekkerste calamari fritti van Nederland. Wij komen hier zeker nog terug.

7. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Dollars

45 min moeten wachten op twee keer zes garnalen, en toen nog eens 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht waarvan een gerecht verkeerd geserveerd werd. De lange wachttijd kwam de sfeer uiteraard niet ten goede, normaal ga je er dan vanuit dat het gerecht dan super is, maar helaas was dit niet het geval, een gerecht verkeerd en daarbij was het droog en smaakloos. Jammer want het verpeste de sfeer voor de hele avond. Uiteraard komen we hier nooit meer terug!

2,8
  8. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Restaurant Spuiplein 41

Spuiplein 41 is een leuk en gezellig restaurant met een goede ligging en goede parkeergelegenheid. Bediening is vriendelijk en het eten is lekker en vers. Kortom een echte aanrader.