1. Wij hadden de wijnkelder gereserveerd tijdens onze vakantie in hotel Savarin. We werden netjes ontvangen door de gastheer, hij begeleidde ons persoonlijk naar de wijnkelder waar hij ons de kaart presenteerde. Ook werd ons gevraagd of het niet te donker of te koud was, zo ja dan werd dat aangepast. Voor het voorgerecht kregen wij een amuse en na het voorgerecht nog een kleine amuse. Ons voorgerecht bestond uit gelakte kalfszwezerik met ravioli. En als hoofdgerecht hadden wij de kalfslende met sucade en dorade met venkelbouillon. Beiden erg lekker. Het dessert bestond uit chocolade en multivitaminen. En ook dit was mieters. Bij het ontbijt op de tweede dag kregen wij een glas champagne van het huis aangeboden en koffie en thee werden vers gemaakt. Evenals de omeletten, roereieren, pannekoeken, en je gekookte ei werd op persoonlijke minuutwens afgestemd. Daarbij vonden wij de valetparking mieters. Kortom, een echte aanrader!