• Lid sinds 24 december 2022

Rhodos

Weert
  2. Rhodos

Weert

niels heeft nog geen foto toegevoegd

1. niels's profielfoto
    niels vindt de recensie door niels voor Rhodos leuk

Heerlijk Grieks Gegeten! 6 A 7 jaar geleden zijn we in de buurt van Weert op vakantie gegaan en hebben we uiteindelijk hier iets gegeten, dit was zo lekker dat we tegen elkaar zeiden dat als we hier nog een keer in de buurt op vakantie zouden gaan we hier nog een keer heen zouden gaan!
    Nu 6/7 jaar later wederom dit gezellige sfeervolle restaurant bezocht, met nog steeds dezelfde liefdevolle meegaande goedverzorgende gastvrouw die nog steeds met de zelfde passie en plezier voor de lekkerste ruime gerechten zorgt.
    Dus als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs! Gr uit Barneveld :)
    ps nr63 op de kaart proberen als je met z’n 2en bent ;)

2. niels's profielfoto
    niels heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Dus als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs! Gr uit Barneveld :)
    ps nr63 op de kaart proberen als je met z’n 2en bent ;)

3. niels's profielfoto
    niels vindt Rhodos leuk