La Terra Italiana

Mylène Reiman-van Campen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mylène Reiman-van Campen's profielfoto
    Mylène Reiman-van Campen heeft een recensie geschreven voor Taiwan
    Chinees Zwolle

Onze ervaring is dat de kwaliteit niet constant is maar meestal wel goed, tot heel goed. En soms is het eten niet warm. Maar dit had verder geen gevolgen. Dus jammer maar niet echt een probleem. De bediening is meestal vriendelijk.

2. Mylène Reiman-van Campen's profielfoto
    Mylène Reiman-van Campen heeft een recensie geschreven voor Bella Napoli

Wij eten best regelmatig bij Bella Napoli. Vooral als we gewoon lekker uit eten willen met weinig pretenties. Meestal is de bediening prima en gezellig, maar soms laat het tempo iets te wensen over... Het eten is van hele redelijke kwaliteit, wij treffen het eigenlijk altijd goed. De prijs is heel redelijk, echt iets voor door de week.

3. Wij eten hier altijd graag, het eten is van een constant goede kwaliteit. De sfeer is goed en de rekening in verhouding redelijk. Niet alledaags, maar daarom ook iets voor een gelegenheid. Als we iets te vieren hebben.

4. Mylène Reiman-van Campen's profielfoto
    Mylène Reiman-van Campen heeft een recensie geschreven voor La Terra Italiana

De bediening was direct vanaf het binnen komen heel prettig. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie. De saus bij het vlees met ansjovis was geweldig lekker. Het toetje citroentaart was zo lekker dat we ook meteen een extra portie mee naar huis hebben genomen voor de volgende dag.