Taiwan in Zwolle

• Catering

• Rustig

ma 12:00 - 22:00
di Gesloten

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1199051751 89
1533820866 59
1565205470 51
1669820819 67
1701205423 65

1. Indische rijsttafel voor twee afgehaald. Heerlijk! Mensen steun ook deze Zwollenaren

2. Martijn

Met social deal het grill-arrangement. Een aanfluiting, had ook niets met aziatisch eten te maken. Het leek eerder op een gourmet uit de jaren 80. Paar schijfjes courgette, champion en aardappel en paar plakjes beef, speklap en kip. Op de grillplaat met een boterknijpfles en gourmetten maar!!
    Oja, er zat wel hoisin en teriyaki-saus bij, naast de bbq-saus en de knoflooksaus.

Ze proberen de slag te maken naar een variatie op de hippe asian-fusion, maar ze moeten dan nog wel even goed kijken hoe dat werkt. Dit leek nergens op. De 17,- die we met social deal betaalden was al nogal over-prized, laat staan dat je de volle 26,- zou moeten betalen.
    Ze deden wel hun best en ik vermoed dat ze oprecht denken dat ze een leuk concept hebben. Schattig.
    En Social Deal: andere foto plaatsen bij de deal: die leek er in de verste verte niet op!

1,8
  3. M'n vegetarische gerecht had veel te veel olie. De groenten dreven er zowat in. Heb er iets van gezegd. Reactie serveerster was dat er zoveel olie nodig was om de groenten niet te laten verbranden. Geen nieuw eten of andere compensatie gekregen voor het ongemak. Afrader.

3,6
  4. Combinatiegerecht besteld. Met mihoen. Kreeg alle gerechten netjes geserveerd. Echter met mes en vork. Ik eet Chinees altijd met lepel en vork. Moest er om vragen. Zat te wachten op een bord. Kwam maar niet. Moest hier ook om vragen. Sambal idem. Was er ook niet bij. Na vragen kreeg ik sambal. Alleen potje was leeg. Ik zat buiten. Dus bediening duurde steeds lang. Dus noodgedwongen zonder sambal maar opgegeten. Bij afrekenen kon ik wachten tot ik een ons woog. Niemand. Bij afrekenen, binnen, kwam ik er achter dat ik 4 euro meer moest betalen dan op de kaart stond. Dat kwam omdat ik mihoen had gekozen in plaats van nasi of bami. Meerkosten, prima. Maar voor zo'n klein lullig kopje mihoen, best veel.
    Conclusie: slechte sevice en bediening buiten. Tegen de tijd dat je kan eten alles koud. En relatief duur.

4,3
  5. Jan Cheng
    Vertaal van English naar Nederlands

Waiting 90 minutes for food to be served (and the restaurant was half empty). The white rice was of horrid quality. The shu-mai were, well, not edible. The pecking duck was a shameful imitation of the real thing. Never again!

1,3
  6. Geweldige avond gehad, met name de bediening! Vrolijk en charmant. De wijze waarop zij afruimde, inclusief de servetten.

7. Plezierige avond gehad. Eten was fantastisch, de ruime keus zorgt voor 'elk wat wils'. Tip: Peking eend! Bediening was goed, met name een Nederlands meisje: verrassend aardig en gericht op uitgebreide service. Ik ga vanaf nu vaker naar dit restaurant.

8. Heel lekker en overvloedig gegeten. Leuke, vlotte en aangename bediening door een Nederlands meisje, ook de Chinese mevrouw die het eten serveert was aardig. Erg plezierig gegeten. Kom zeker weer terug

9. Heb een leuke avond gehad met lekker eten. De bediening door een Chinese vrouw was wat minder, erg chagrijnig en kortaf, maar haar vrolijke collega maakte helemaal goed. Het eten was erg lekker. Ik ga zeker weer terug.

10. Afgelopen woensdag er gegeten. De bediening was niet erg alert en attent. Het leek wel of het haar allemaal te veel was. De hapjes waren wel lekker. We konden kiezen uit de hoofdgerechten, de babi pangang was erg flauw van smaak evenals de bami. Ook gebruikten ze ontzettend veel saus bij verschillende gerechten. Jammer dat de gerechten niet tegelijk opgediend werden, soms moest een van ons wel tien minuten wachten terwijl de ander zat te eten. Wilde graag het garnalenpasteitje, en kreeg na tien minuten te horen dat ze het niet meer hadden. Het duurde ook erg lang voordat we onze gerechten hadden. Wij komen hier niet weer.

11. Herald Angila

12. Echt een verrassing! Uitstekend gegeten met allerlei verrassingen! Bediening ook uitstekend met uitleg over gerechten! Wij komen terug!!!

13. Joke v.d. Weijden

Heerlijk gegeten. We Waren met zijn zessen en zaten gezellig aan een grote ronde tafel. Vooral het speenvarken en de wantansoep was erg lekker. Er is weinig personeel waardoor we wat lang op de drankjes moesten wachten.

14. Duidelijk te weinig personeel en hierdoor te hectisch (Er werd zelfs hard gelopen door de bediening en dat is geen gezicht in een zaak).
    Het eten werd opgediend op zwaar gehavend servies (dit is niet overdreven en ik heb hier ook op gewezen)!
    Vloerbedekking maakt ook een onfrisse indruk.
    Het eten was redelijk.. niets bijzonders.
    Ik gun het de mensen absoluut, maar dan moeten ze wel wat doen met bovenstaande kritiek.

4,9
  15. Gisteren voor de eerste keer bij Taiwan geweest. Er zijn verschillende mogelijkheden; menu's , de traditionele Chinese kaart of de mogelijkheid om voor 26,50 onbeperkte moderne Chinese hapjes te bestellen (soort Tapas). Wij kozen voor het laatste. Wat een aangename verrassing. Het ene gerecht nog smakelijker dan het andere, redelijke porties en stuk voor stuk zien ze er uit als plaatjes. Lekker geurend naar kruiden en elk gerecht supervers. Wij hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. De Groot

Erg duur restaurant vergeleken met de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. Bij het hoofdgerecht met verschillende gerechten toch wat minder variatie dan zou moeten voor deze prijs. Ook was het eten aan de weinige kant. De service was net aan, niet al te betrokken personeel.

17. Wij hebben 2 weken terug bij Taiwan gegeten. Telefonisch waren wij al aangenaam verrast. Het menu en onze wensen werden uitgebreid besproken. Leuk is hier ook dat je vooraf diverse kleine gerechtjes krijgt. Het eten was erg smakelijk. Iedereen die eens wat anders wil dan de 'standaard Chinees' die komt hier zeker aan zijn of haar trekken. Het enige nadeel die ik kan bedenken is de bereikbaarheid van het restaurant.

18. Op een rustige dag duurde het lang voordat ik aan tafel mocht.

Ook duurde het meer dan 10 min. voordat ik kon bestellen.

Maar liefst 2 verschillende amuses gekregen, waarvan 1 gortdroog varkensvlees.

Het hoofdgerecht was matig, maar ook niet meer dan dat. Kleine porties.

Het bestek en de borden staan zo op de houten tafels die tussen de gangen door met een natte doek schoongemaakt worden!

Sfeer en uitstraling ok.

Prijs/kwaliteitsverhouding een beetje zoek. Verbeter eerst de krakkemikkige bediening in plaats van allerlei liflafjes te serveren.

19. Onze ervaring is dat de kwaliteit niet constant is maar meestal wel goed, tot heel goed. En soms is het eten niet warm. Maar dit had verder geen gevolgen. Dus jammer maar niet echt een probleem. De bediening is meestal vriendelijk.

20. De beste Chinees uit de wijde omgeving. Lekkere amuses en de nieuwe gerechten op de kaart zijn super. Wij hebben soft Shell crab en gebakken sushi als vooraf en daarna de Peking eend.

21. Het Dim Sum menu dat wij bestelden was opgebouwd uit een soepje vooraf dat het gemiddeld niveau niet ontsteeg en een grote houten schotel met verschillende dim sum hapjes. Welnu, waar het ene hapje een opgewarmd stukje dumpling was dat werkelijk nergens naar smaakte, was een ander 'hapje' een taai, verouderd stukje garnaal met evenzo oneetbaar laag deeg. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het door-en-door gefrituurd stukje mini-loempia. De bijgeleverde bami en nasi waren flauw en duidelijk met weinig aandacht klaargemaakt. Uiteraard hebben we de bediening terstond geattendeerd op deze wanprestatie van de kok, maar verder dan 'het was maar een aanbieding' (van 17,50 per persoon!) kwamen zij niet waarna zij de discussie onderling vervolgden met het keukenpersoneel. Weinig professioneel allemaal. We hebben alleen de drank betaald en het restaurant gelaten voor wat het was. Buitengewoon slecht, zowel qua eten als qua bediening.

1,1
  22. Hoewel het mooi verbouwd is was dit de laatste keer dat ik er geweest ben. Het eten is lekker maar niet bijzonder. Maar voor die prijs kan ik bij een andere chinees twee keer eten. De porties zijn dusdanig klein dat een beetje eter beter een dubbele portie kan bestellen.

Ik kreeg het idee dat ze exclusiever willen zijn dan de gemiddelde Chinees. Daar zit ik persoonlijk niet op te wachten maar voor degenen die dat wel willen is het een leuke en gezellige plek om te eten.

5,9
  23. Greetje

24. W.M.C 25 punten

Ook ik was hier tijdens Bevrijdingsdag. De obers konden de drukte absoluut niet aan. Om 19u zei de eigenaar, het eten, hoofdgerecht komt er zo aan! Maar om kwart voor acht nog steeds geen hoofdgerecht! Wel was de soep al enige tijd geserveerd en ook op. Er werd niet voor nieuw drinken gezorgd, laat staan voor een simpel schaaltje kroepoek. Op een gegeven moment werd er gegrapt: wat gebeurt er eerder, de kaarsjes onder het warm houd plaatje zijn op, of dat het eten eraan zou komen. Die plaatjes stonden inmiddels ook al een uur te wachten. Het eten smaakte best redelijk, maar vond het wat flauwtjes en smaakloos. Aan het eind werden er geen excuses gemaakt over de drukte en het lange wachten. Toch een slechte zaak!

Verklaring cijfers:

Eten en drinken: Zoals gezegd, het drinken liet best lang op zich wachten. Ook hier moesten we herhaaldelijk vragen! Het eten duurde zo'n twee uur.

Service: Bij drukte moet je de bestaande klanten tevreden houden en de komende klanten op discrete manier vertellen dat het restaurant vol is. Meerdere mensen werden geïrriteerd door het lange wachten en dreigden om weg te lopen. Ik moet er wel bij vertellen dat wij wel gereserveerd hebben. We werden verzocht om om half zes te komen zodat we voor de drukte aan zouden komen, nou niet dus.....

Sfeer: Door de drukte, liepen vele mensen om ons heen, achter ons langs en bleven er staan. Ook was het vanwege de drukte niet echt gezellig.

Prijs/Kwaliteit: De prijs die we aan het eind moesten betalen was niet in overeenstemming met datgene wat geboden is. Ook de kwaliteit van het personeel hield niet over.

Conclusie: Bij grote drukte: briefje op de deur: Vol! Dit moeten ze namelijk wel geleerd hebben na een aantal bevrijdingsfestivals in Zwolle.

2,8
  25. Petra 222 punten

Heerlijk, heerlijk, heerlijk! Geweldige standaard producten zoals babi pangang etc. Maar uitmuntende peking eend en andere specialiteiten! Super vriendelijke en snelle service! Absoluut niks mis mee.

26. Maarten

Wij komen sinds enkele jaren op bevrijdingsdag bij Taiwan eten. Het laatste jaar is het restaurant behoorlijk uitgebreid. Dit gaat ten koste van de service. Het personeel kan het grote aantal gasten duidelijk niet aan. Zo worden bestellingen niet- of slechts gedeeltelijk gebracht. Er moet ondanks vooraf geplaatste reservering enorm lang (van 17:30 tot 20:30) op het eten gewacht worden. Regelmatig vragen en aansporen heeft daarbij geen enkele zin. Daar komt bij dat het bord patat dat 2 personen besteld hadden al wel rond 18:00 op tafel stond. Waardoor deze mensen al lang weer uitgegeten waren toen de rest kon beginnen. Ook niet echt ideaal en niet nodig lijkt me. De sfeer van het restaurant word teniet gedaan door de grote aantallen gasten die blijven heen en weer lopen tussen de verschillende zalen en zo rustig eten onmogelijk maken. Al met al erg jammer. Wel moet gezegd worden dat het eten er nog steeds goed smaakt.

27. Wij aten met 10 personen op 1* Kerstdag bij Taiwan. Helaas vonden wij het eten veel minder dan op een normale dag. Jammer, want wij hadden op lekker eten gerekend. De smaak was geen belevenis.

28. ijsbrand

Gastvrijheid ongekend goed, dat in Zwolle niet snel ergens anders te zien is.

Het eten was erg decoratief op het bord gelegd en het was eigenlijk zonde om het op te eten. De ontvangst erg authentiek en de wijnen vormden een bekroning op een geslaagde avond.

29. gewoon slecht rode kip

2,8
  30. A.Hoogenboom

Op 1e kerstdag, na de bioscoop hier naar toe geweest met 3 volwassenen en 1 kind. Voor de feestdag was het zeer vriendelijke personeel in traditionele kledij gestoken. We kozen voor Chinees fondue. Het werd ons heel goed uitgelegd wat die fondue inhield en in het begin werd het voedsel keurig uitgeserveerd.
    Het vlees, de vis en de groenten zagen er prima uit. Er werd lekkere kanton-nasi bij geserveerd. Nadien ook geen enkele maagklacht gehad. We kijken in alle opzichten met plezier op dit etentje terug.