1. Feel Good

1. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin vindt Feel Good leuk
  2. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin heeft gereageerd op een recensie van De Pulle

Ik heb hier geen goed woord voor over. Na twee keer proberen te reserveren, geen plaats. Onheus bejegend! Bedenk een goede oplossing voor de problemen.

3. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin schreef:

Waardeloos.

4. Kleine eetwaren Hoogeveen

Dit slechte cijfer is, omdat ik op vele manieren heb geprobeerd te reserveren en alles vol was. Nooit meer via debestedeal reserveren. Waardeloos!

5. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin heeft een recensie geschreven voor De Pulle
    Kleine eetwaren Hoogeveen

6. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Een mooi restaurant. Wij verheugden ons op de ovengerechten Muckalica en Kokoska vo bibersos. Sausen uit een pakje of flesje en gebakken aardappeltjes uit de vriezer. Een gemiste kans, jammer. Kopje koffie op het terras was lekker, maar luidruchtige mensen. Prijs / kwaliteit 5.0-5.5. Een uitdaging ga ik niet uit de weg.

4,5
  7. moeder & dochter / vriendin's profielfoto
    moeder & dochter / vriendin heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Op 15 juli samen met dochter hier gegeten. De Stifado was heerlijk, jammer dat lammetjes zo klein zijn. I.p.v de patat had ik liever meer van de overheerlijke gebakken aardappelen gehad. De Griekse koffie mag wat mij betreft sterker en zoeter, maar ja smaken verschillen. De bediening was uitstekend. De Griekse kok is overigens bereid, om Seftalies te maken, als ik dit op tijd bestel.

Een week later (22 juli 2009) met een vriendin geweest. Weer Stifado besteld alleen was dit keer totaal verschillend van de vorige week, maar alweer overheerlijk. De bediening vond ik persoonlijk iets minder, maar ook in dit geval smaken verschillen. Ik / wij willen hier vaker heen tijdens zomerse dagen. De eigenaar / kok kwam op beide dagen een praatje maken. Hoogeveen heeft er een echt goed restaurant bij.

Dit restaurant heb ik aanbevolen bij collega's en iedereen is tevreden.