• Lid sinds 10 augustus 2011

Nummer 7

Middelburg
  3. Nummer 7

Middelburg

Micha de Vries heeft nog geen foto toegevoegd

1. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor Dewi Sri

Wij hebben zaterdag j.l. erg genoten van het buffet dat Dewi Sri heeft verzorgd. Echt uitstekend. Onder onze gasten zijn veel mensen die zelf vaak Indisch eten en van velen van hen heb ik complimenten gekregen. Het buffet heeft de grote variëteit aan lekkere smaakjes die kenmerkend is voor de Indonesische keuken. De kip met ketjapsaus was heerlijk. De saté uitstekend, lekkere saus. De Rudjak van Tahoe was echt heel goed en de sajoer ook. Erg lekkere zoete-droge tempé met pinda's.

Bediening was zeer behulpzaam, bescheiden, op de achtergrond aanwezig. Heel prettig.

2. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft gereageerd op een recensie van Dewi Sri

Een week later weer Rendang gegeten hier. Deze was echt heel goed van smaak en zacht.

3. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor Dewi Sri

Ik heb hier deze week een rijsttafel kecil (klein) gegeten met een saté kambing. Heerlijke gele rijst die smaakte zoals het hoort. Lekkere saté ayam en erg goede saté kambing. Besengek erg goed, lekker kipgerecht maar de rendang was te taai. lekkere gado gado. De atjar tjampoer was m.i. niet zuur genoeg.

Mooi uitzicht over de Maas. Wat mij betreft echt prima bediening. Een van de betere Indische restaurants.

4. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor De Waaghals

Als je echt keuze wilt als vegetariër, dan is dit je restaurant. Als je geen vegetariër bent, maar je belandt hier omdat je tafelgenoot dat wil: Wees niet bang. De smaken kunnen wedijveren met de betere restaurants.

Hier wordt op niveau gekookt, waarbij je bijna vergeet dat het vegetarisch is. Wij kregen een heerlijk auberginerolletje met olijven-tomatentapenade vooraf. Daarna de Waaghals 'classic' , een bord vol heerlijke gerechten met o.a. een aardappel-kaaskroket, een linzen-rooktofu pasteitje en een gestoofde ui in heerlijke Madeirasaus. Alles even verrassend wat smaak betreft. Heerlijk dessert met o.a. gestoofde peertjes en een mokka-flan. Goede rode wijn (Rioja)

De eigenaar is een lange man die wat nonchalant door zijn zaak sloft. Al snel wint hij je hart, met zijn onderkoelde humor. Hij doet zijn best het iedereen naar de zin te maken. Adviseert goed over de te kiezen gerechten, waarbij hij er niet bang voor is te zeggen wat hij zelf lekker vindt. Extra chocolaatje bij de koffie? Geen probleem. Karafje kraanwater? Natuurlijk.

Al met al een restaurant waar we graag terugkomen....

5. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft Nummer 7 toegevoegd als favoriet restaurant
    Rotterdamsekaai 7 Middelburg
  6. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor Nummer 7

Dit restaurant ligt aan een van de mooie Middelburgse grachten. Na een brand recent heropend. Wij hebben hier enkele malen uitstekend gegeten. Heerlijk vegetarisch verrassingsmenu met originele gerechten. Heerlijke wijnen met deskundige uitleg. Ook vlees en visgerechten goed. Een aanrader.

7. Micha de Vries's profielfoto

2e sweelinckstraat 115 Den Haag
  9. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor Didong
    Indonesisch Den Haag

Heel erg lekker Indisch gegeten in dit leuke restaurantje. Heerlijke lontong rames Didong, lekkere saté kambing en een goede tahoe telor. Uitstekende en gevarieerde smaken. Vlotte aardige bediening en absoluut niet duur. Hier komen we graag weer!

10. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor Vapiano

Lang in de rij staan voor een pizza, pasta, of salade. Smaak is goed, maar personeel is ongeïnteresseerd en niet vriendelijk.

11. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft Bojo toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Indonesisch
    Lange Leidsedwarsstraat 49 Amsterdam
  12. Micha de Vries's profielfoto
    Micha de Vries heeft een recensie geschreven voor El Paso

Hartverwarmende ontvangst in dit drukke Mexicaanse eethuis in het prachtige Hindeloopen. Wij waren afgegaan op de onderstaande besprekingen en kunnen deze bevestigen. Leuke gastvrouw die op besliste wijze maar met echte humor met onze kinderen weet om te gaan. De guacemole was heel erg lekker gekruid. Heerlijke kalfs- spare ribs. Goede Burrito's en enchillada's. En inderdaad: vraag naar de Mexicaanse Sangria. Heel lekker!