Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

1. Marieke Gremmer

Het was al lang geleden dat ik hier gegeten had maar het was echt weer genieten! Verfijnde smaken mooie “schilderijtjes” op het bord, lekkere wijn, vriendelijke ontvangst, ongedwongen sfeer..
    een feestje dus.. we komen graag weer eens langs.

2. Pannenkoekenhuis Domburg

Tijdens ons recent bezoek aan Domburg hebben we genoten van een lekkere pannenkoek bij Vierwegen. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door het vriendelijke personeel. Op de menukaart staat veel keus. We hadden moeite te kiezen uit alle heerlijke opties. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een pannenkoek met framboos, ijs en witte chocoladesaus. Mijn man voor een Griekse pannenkoek en de kinderen beide voor een pannenkoek met appel.

3. Willy Schepens

Flop! Kil in het restaurant, gedempte verlichting. Bleken enige klanten. Beiden gekozen voor voor palingmenu. Niet correct tov de website, geen sprankelend aperitief, amuse schaaltje chips met dip. Apero zelf besteld 15 euro. Geen oesters beschikbaar (te duur?) daarom garnalencocktail, extra 2,5 euro / persoon (excuseer, zijn nogal duur). Borden voor het hoofdgerecht waren ijskoud, schotelverwarmer gevraagd. Afrekening = 144 euro. Grote teleurstelling was onze reservatie ivm onze 53e huwelijksverjaardag.

Besluit! Hier gaan we nooit meer langs!

Tot genoegen,

Willy & Bea.

4. Lekker gegeten. Grieks eten bij een grieksrestaurant is toch anders.

5. Eten prima, voldoende ruimte binnen(niet te dicht op elkaar), lekkere stoelen en vriendelijke bediening.

Meer recensies in Zeeland